- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Graaf Machine
-
- 10371 berichten
- 1581 stemmen
Bij mij: "De huidige status van je account: advertenties zijn weer zichtbaar sinds: 25 mei 2025, 03:51 uur."
Ik heb op de laptop geen reclames en op de mobiel alleen enkele niet hinderlijke (verschijnen onder de discussietopics, niet er doorheen.
rep_robert
-
- 27564 berichten
- 4176 stemmen
Incl adblocker?
rep_robert
-
- 27564 berichten
- 4176 stemmen
Het werkt! Gelijk als app opgeslagen zoals ik voorheen ook had. Weg ads.
Lekkere middelvinger naar de grijpwolfjes die tegenwoordig achter deze site zitten.
Bedankt voor de tip! En iedereen, een aanradertje.
tommykonijn
-
- 5246 berichten
- 2437 stemmen
De stemhistorie-grafieken werken ook niet meer. zoutzak meldde dat ook al op 25 augustus.
De film Serpico (1973) toont zelfs niet eens meer een poster.
Blijft jammer dat de site er zo slordig bij ligt tegenwoordig.
kappeuter (crew films)
-
- 74759 berichten
- 5988 stemmen
Dat er geen poster staat heeft te maken met een copyright claim.
Graaf Machine
-
- 10371 berichten
- 1581 stemmen
Dat er geen poster staat heeft te maken met een copyright claim.
Althans, in het filmtopic, niet bij 'zoekresultaten' dus lijkt me dat niet per se een copyright claim. Meer een aftakeling van de site, zoals tommykonijn al hintte.
Lui (crew films)
-
- 3525 berichten
- 12612 stemmen
Bij Serpico is inmiddels een geschikte poster geplaatst inderdaad. Die zie je niet gelijk in de zoekresultaten, dat duurt even.
Basto
-
- 12663 berichten
- 7584 stemmen
Het werkt! Gelijk als app opgeslagen zoals ik voorheen ook had. Weg ads.
Lekkere middelvinger naar de grijpwolfjes die tegenwoordig achter deze site zitten.
Bedankt voor de tip! En iedereen, een aanradertje.
Ik heb nu ook de firefox app, maar hoe kom ik van die ads af?
Graaf Machine
-
- 10371 berichten
- 1581 stemmen
Ik heb dus Brave, John Milton adviseerde dat, meen ik, en het is geweldig. Gewoon doen man.
eRCee
-
- 13458 berichten
- 1983 stemmen
Ik heb nu ook de firefox app, maar hoe kom ik van die ads af?
De plug-in adblocker activeren (uBlock origin).
SergioMalick
-
- 1310 berichten
- 1999 stemmen
Dit werkt uitstekend!! Dankjewel.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 663 berichten
- 1279 stemmen
De stemhistorie-grafieken werken ook niet meer. zoutzak meldde dat ook al op 25 augustus.
De film Serpico (1973) toont zelfs niet eens meer een poster.
Blijft jammer dat de site er zo slordig bij ligt tegenwoordig.
Dit probleem ligt bij de developers en wordt as we speak onderzocht. Heeft mogelijk te maken met de error die ook de toevoegingen en berichten beïnvloede enkele weken geleden.
-
- 663 berichten
- 1279 stemmen
Wat betreft de advertenties: we zijn op de achtergrond momenteel druk bezig om uit te vogelen waar bepaalde huidige uitzonderingen rondom de advertenties vandaan komen en hoe dit precies verloopt.
Eén ding is in ieder geval zeker: als je een donatie hebt gedaan en toch nog advertenties te zien krijgt, dan gaat er technisch iets mis. Mocht dit bij jou het geval zijn, laat het ons dan gerust weten (eventueel via een privébericht of support), zodat we dit voor je kunnen uitzoeken en oplossen.
We houden jullie op de hoogte zodra we meer duidelijkheid hebben over een structuur rondom onzichtbaarheid bij een bepaalde hoeveelheid toevoegingen. Ons doel is om hier deze week een knoop in door te hakken.
Enkele gebruikers vroegen zich af waar ze kunnen doneren. Dat kan via onderstaande link. Deze link staat nu nogal verstopt en het begrijpelijk dat sommigen deze niet kunnen vinden. We zullen ervoor zorgen dat deze ook op een meer prominente plek wordt weergegeven.
peter74
-
- 677 berichten
- 3380 stemmen
Wat betreft de advertenties: we zijn op de achtergrond momenteel druk bezig om uit te vogelen waar bepaalde huidige uitzonderingen rondom de advertenties vandaan komen en hoe dit precies verloopt.
Eén ding is in ieder geval zeker: als je een donatie hebt gedaan en toch nog advertenties te zien krijgt, dan gaat er technisch iets mis. Mocht dit bij jou het geval zijn, laat het ons dan gerust weten (eventueel via een privébericht of support), zodat we dit voor je kunnen uitzoeken en oplossen.
We houden jullie op de hoogte zodra we meer duidelijkheid hebben over een structuur rondom onzichtbaarheid bij een bepaalde hoeveelheid toevoegingen. Ons doel is om hier deze week een knoop in door te hakken.
Enkele gebruikers vroegen zich af waar ze kunnen doneren. Dat kan via onderstaande link. Deze link staat nu nogal verstopt en het begrijpelijk dat sommigen deze niet kunnen vinden. We zullen ervoor zorgen dat deze ook op een meer prominente plek wordt weergegeven.
Als ik op de link klik kom ik op dezelfde pagina uit waar ik jou al een privébericht over gestuurd had en zie ik onderstaande tekst, maar geen betaallink.
Mocht je MovieMeter willen steunen dan kan dat door middel van een vrijwillige donatie van minimaal € 12,50. In ruil voor dit gebaar krijg je een jaar lang geen reclame op de site te zien. Alvast bedankt!
De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot: 18 juni 2027, 10:29 uur.
-
- 663 berichten
- 1279 stemmen
Als ik op de link klik kom ik op dezelfde pagina uit waar ik jou al een privébericht over gestuurd had en zie ik onderstaande tekst, maar geen betaallink.
Mocht je MovieMeter willen steunen dan kan dat door middel van een vrijwillige donatie van minimaal € 12,50. In ruil voor dit gebaar krijg je een jaar lang geen reclame op de site te zien. Alvast bedankt!
De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot: 18 juni 2027, 10:29 uur.
Dat is vreemd, aangezien ik een pagina krijg met de tekst dat advertenties zichtbaar zijn sinds 2025. Daaronder staat dan een link naar iDeal en PayPal met een dropdownmenu waarin je het specifieke donatiebedrag kunt kiezen. Ik ga dit verder laten uitzoeken.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 12035 berichten
- 5450 stemmen
Maar begrijp ik het dan goed dat je móet doneren om de site werkbaar te kunnen houden? Mijn vriendin nic1991 die bewust geen berichten plaatst maar wél jarenlang trouwe gebruiker is krijgt nu sinds een tijd lang heel veel reclame als in Heel Veel Reclame, overigens van pagina's waar je als website niet mee wenst geassocieerd te worden. Hoe zit dit?
peter74
-
- 677 berichten
- 3380 stemmen
Dat is vreemd, aangezien ik een pagina krijg met de tekst dat advertenties zichtbaar zijn sinds 2025. Daaronder staat dan een link naar iDeal en PayPal met een dropdownmenu waarin je het specifieke donatiebedrag kunt kiezen. Ik ga dit verder laten uitzoeken.
Bij mij dus niet en ook geen link en zowel op mijn ipad, iphone als laptop is dat hetzelfde
Graaf Machine
-
- 10371 berichten
- 1581 stemmen
Ik ben best bereid te betalen voor een jaar lang reclamevrij MM, maar dan moet er eerst van de kant van MM een handreiking middels een lange tijd goedwerkende site gedaan worden. Te veel problemen waar ik over lees, en te weinig contact met de mensen die daar op wijzen. Twaalfeurovijftigcent is geen wereldschokkend bedrag, maar het moet wel verdiend worden, en niet enkel geïnd.
-
- 12035 berichten
- 5450 stemmen
Ik ben best bereid te betalen voor een jaarlang reclamevrij MM, maar dan moet er eerst van de kant van MM een handreiking middels een lange tijd goedwerkende site gedaan worden. Te veel problemen waar ik over lees, en te weinig contact met de mensen die daar op wijzen. Twaalfeurovijftigcent is geen wereldschokkend bedrag, maar het moet wel verdiend worden, en niet enkel geïnd.
Volledig mee eens. Ook nu weer de streamingdiensten die niet volledig zijn.
brucecampbell
-
- 3338 berichten
- 7699 stemmen
Hetzelfde bij mij, maar ik zie WEL reclame...
peter74
-
- 677 berichten
- 3380 stemmen
Ik zag ook gewoon reclame, ondanks wat er stond, maar heb nu de Brave app gedownload, waar in dit forum meerdere keren op gewezen is en dat werkt perfect. 0 reclame nu.
metalex1
-
- 99 berichten
- 2472 stemmen
Hoi. De stemmenteller lijkt niet te werken op de profielpagina. Aub graag minder agressieve advertenties. We snappen dat er geld moet binnenkomen maar dit slaat alles. Mvg Lex
Stephan
-
- 7925 berichten
- 1396 stemmen
dion.ollie,
Ik heb even de tijd genomen om mijn frustratie wat beter onder woorden te brengen, want ik heb hier inmiddels al een paar keer iets over geroeptoeterd, zonder enige reactie van jullie kant.
Het probleem is niet dat jullie geld wil verdienen. Dat lijkt me volkomen logisch. Het probleem is dat het steeds meer voelt alsof er op korte termijn zoveel mogelijk geld uit de site geperst moet worden, terwijl het product zelf ondertussen tot naar een onwerkbaar niveau is gekelderd. En dat is jouw/jullie beleid.
En daar snap ik zakelijk dus werkelijk niets van. Ik mag aannemen dat je een studie gedaan hebt?
Op mobiel is de site op momenten bijna niet meer fatsoenlijk te gebruiken door advertenties, pop-ups, verschuivende content en weet ik wat allemaal. Tegelijkertijd blijven bugs soms eindeloos bestaan (permalink!!) en krijg je steeds sterker de indruk dat onderhoud van de site ergens onderaan het prioriteitenlijstje bungelt.
Dat is gewoon klassiek kortetermijndenken. Je kunt natuurlijk proberen iedere bezoeker nóg een advertentie te laten zien. En nog één van dubieuze aard. En nog een overlay eroverheen. Misschien levert dat deze maand een paar euro's meer op.
Maar als je gebruikers daarmee wegjaagt, ben je niet slim aan het monetizen. Dan ben je je toekomstige omzet aan het verkopen. Want uiteindelijk is niet die advertentie de waarde van MovieMeter, maar de mensen die hier dagelijks komen. De mensen die films toevoegen, recensies schrijven, discussiëren, informatie verbeteren en jarenlang een database en community hebben opgebouwd waar mensen voor terugkomen.
En ach die arme vrijwilligers, die hier hun tijd insteken om bijvoorbeeld spambots, rotzooi en andere ellende op te ruimen. Als die ondertussen het gevoel krijgen dat zij gratis staan te dweilen terwijl aan de andere kant de kraan nog iets meer open wordt gedraaid en vooral wordt gekeken hoeveel reclame er nog op een pagina gepropt kan worden, dan moet je je toch een keer afvragen of je nog wel bezig bent het juiste probleem op te lossen.
Ik moet hierbij gek genoeg steeds aan Pretty Woman denken. De zakenman die bedrijven opkoopt om ze vervolgens in stukken te hakken en leeg te trekken omdat de losse onderdelen meer opleveren dan het bedrijf zelf. Tot hij er uiteindelijk achter komt dat iets bouwen misschien wel interessanter is dan iets slopen.
Dat is natuurlijk Hollywood, maar er zit wel een tamelijk simpele ondernemersles in:
Er zit meer geld in iets waardevol maken dan in iets waardevols langzaam leegzuigen. Dat heb je toch vast geleerd op school?
MovieMeter hééft waarde. Sterker nog: jullie hebben iets waar veel websites alleen maar van kunnen dromen. Een naam die mensen kennen, een gigantische database, trouwe gebruikers en een community die al jaren bestaat. Maar dat is geen onuitputtelijke bron. Op een gegeven moment kun je zoveel reclame aan een site hangen dat mensen niet meer denken: “wat een handige filmsite”, maar: “laat maar.” En dan ben je te laat. Edit: En jullie bounce rate is een stuk hoger dan Letterboxd of zelfs IMDB. Aanmerkelijk hoger zelfs.
Dus investeer alsjeblieft ook weer eens zichtbaar in het ding waar je geld mee probeert te verdienen. Bugs oplossen. Mobiel fatsoenlijk maken. Luisteren naar gebruikers die al jaren aangeven waar het misgaat. En advertenties inzetten als inkomstenbron in plaats van als hindernisbaan. Want ik vermoed oprecht dat een beter werkende MovieMeter met minder agressieve reclame uiteindelijk méér waard is dan een steeds slechter werkende MovieMeter waar per bezoeker nog ergens twintig cent extra uit wordt geperst.
Het is gewoon basale bedrijfseconomie.
TMP
-
- 1954 berichten
- 1774 stemmen
Ik heb het topic over de overname van deze site door de huidige eigenaren nog eens vluchtig doorgelezen. Dat is inmiddels alweer zo'n zeven jaar geleden en sindsdien is er van een stabiele en prettig werkende site eigenlijk nauwelijks nog sprake geweest. Van de vele beloftes ( https://www.moviemeter.nl/forum/1/15746/60#4835449 ) is nauwelijks iets gerealiseerd. Als je dat topic terugleest valt ook op dat vlak na de overname al de nodige problemen optreden en die problemen zijn er zeven jaar later nog steeds. Dat daarin enige verbetering gaat komen met de huidige eigenaren verwacht ik daarom ook al lang niet meer. Hun verdienmodel is minimaal investeren in deze site en die volgooien met reclames en clickbait artikelen. Communicatie met de gebruikers van deze site is al die tijd al minimaal. Exemplarisch voor de staat waarin de site verkeert is dat je wordt geacht te doneren om reclamevrij van deze site gebruik te kunnen maken, maar dat die betaaloptie niet eens werkt. Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden met deze site, maar dit lijkt mij geen duurzame manier om dat te doen.
Ik blijf het wel zonde vinden, want deze site is - dankzij de vrijwilligers - nog steeds de beste filmsite van Nederland. Als de site stabiel zou werken en verschoond zou blijven van clickbait rommel en overdadige (en veelal smakeloze) reclames, dan is die zeker een jaarlijkse donatie waard.
wess16
-
- 727 berichten
- 3973 stemmen
Ik kan het niet beter verwoorden. Helemaal mee eens. 
dion.ollie,
Ik heb even de tijd genomen om mijn frustratie wat beter onder woorden te brengen, want ik heb hier inmiddels al een paar keer iets over geroeptoeterd, zonder enige reactie van jullie kant.
Het probleem is niet dat jullie geld wil verdienen. Dat lijkt me volkomen logisch. Het probleem is dat het steeds meer voelt alsof er op korte termijn zoveel mogelijk geld uit de site geperst moet worden, terwijl het product zelf ondertussen tot naar een onwerkbaar niveau is gekelderd. En dat is jouw/jullie beleid.
En daar snap ik zakelijk dus werkelijk niets van. Ik mag aannemen dat je een studie gedaan hebt?
Op mobiel is de site op momenten bijna niet meer fatsoenlijk te gebruiken door advertenties, pop-ups, verschuivende content en weet ik wat allemaal. Tegelijkertijd blijven bugs soms eindeloos bestaan (permalink!!) en krijg je steeds sterker de indruk dat onderhoud van de site ergens onderaan het prioriteitenlijstje bungelt.
Dat is gewoon klassiek kortetermijndenken. Je kunt natuurlijk proberen iedere bezoeker nóg een advertentie te laten zien. En nog één van dubieuze aard. En nog een overlay eroverheen. Misschien levert dat deze maand een paar euro's meer op.
Maar als je gebruikers daarmee wegjaagt, ben je niet slim aan het monetizen. Dan ben je je toekomstige omzet aan het verkopen. Want uiteindelijk is niet die advertentie de waarde van MovieMeter, maar de mensen die hier dagelijks komen. De mensen die films toevoegen, recensies schrijven, discussiëren, informatie verbeteren en jarenlang een database en community hebben opgebouwd waar mensen voor terugkomen.
En ach die arme vrijwilligers, die hier hun tijd insteken om bijvoorbeeld spambots, rotzooi en andere ellende op te ruimen. Als die ondertussen het gevoel krijgen dat zij gratis staan te dweilen terwijl aan de andere kant de kraan nog iets meer open wordt gedraaid en vooral wordt gekeken hoeveel reclame er nog op een pagina gepropt kan worden, dan moet je je toch een keer afvragen of je nog wel bezig bent het juiste probleem op te lossen.
Ik moet hierbij gek genoeg steeds aan Pretty Woman denken. De zakenman die bedrijven opkoopt om ze vervolgens in stukken te hakken en leeg te trekken omdat de losse onderdelen meer opleveren dan het bedrijf zelf. Tot hij er uiteindelijk achter komt dat iets bouwen misschien wel interessanter is dan iets slopen.
Dat is natuurlijk Hollywood, maar er zit wel een tamelijk simpele ondernemersles in:
Er zit meer geld in iets waardevol maken dan in iets waardevols langzaam leegzuigen. Dat heb je toch vast geleerd op school?
MovieMeter hééft waarde. Sterker nog: jullie hebben iets waar veel websites alleen maar van kunnen dromen. Een naam die mensen kennen, een gigantische database, trouwe gebruikers en een community die al jaren bestaat. Maar dat is geen onuitputtelijke bron. Op een gegeven moment kun je zoveel reclame aan een site hangen dat mensen niet meer denken: “wat een handige filmsite”, maar: “laat maar.” En dan ben je te laat. Edit: En jullie bounce rate is een stuk hoger dan Letterboxd of zelfs IMDB. Aanmerkelijk hoger zelfs.
Dus investeer alsjeblieft ook weer eens zichtbaar in het ding waar je geld mee probeert te verdienen. Bugs oplossen. Mobiel fatsoenlijk maken. Luisteren naar gebruikers die al jaren aangeven waar het misgaat. En advertenties inzetten als inkomstenbron in plaats van als hindernisbaan. Want ik vermoed oprecht dat een beter werkende MovieMeter met minder agressieve reclame uiteindelijk méér waard is dan een steeds slechter werkende MovieMeter waar per bezoeker nog ergens twintig cent extra uit wordt geperst.
Het is gewoon basale bedrijfseconomie.
-
- 12035 berichten
- 5450 stemmen
Maar begrijp ik het dan goed dat je móet doneren om de site werkbaar te kunnen houden? Mijn vriendin nic1991 die bewust geen berichten plaatst maar wél jarenlang trouwe gebruiker is krijgt nu sinds een tijd lang heel veel reclame als in Heel Veel Reclame, overigens van pagina's waar je als website niet mee wenst geassocieerd te worden. Hoe zit dit?
dion.ollie graag hier een reactie op.
-
- 663 berichten
- 1279 stemmen
Bedankt voor je herinnering, maar laat ik kies mijn reactiemomenten zorgvuldig. Ik heb niet overal meteen een antwoord op - zeker niet op een suggestieve vraag als deze waar geen eenduidig ja of nee op te geven valt. Ik wil eerst een interne meeting hier afwachten. Voor het eind van de dag kom ik met een uitgebreide reactie.
-
- 12035 berichten
- 5450 stemmen
Bedankt voor je herinnering, maar laat ik kies mijn reactiemomenten zorgvuldig. Ik heb niet overal meteen een antwoord op - zeker niet op een suggestieve vraag als deze waar geen eenduidig ja of nee op te geven valt. Ik wil eerst een interne meeting hier afwachten. Voor het eind van de dag kom ik met een uitgebreide reactie.
Suggestief of niet, die reclames die ik nu op haar account voorbij zie komen zijn simpelweg niet oke. Neem uiteraard je tijd en ik snap uiteraard dat niet alles in één keer op te lossen valt, maar zoals Stephan hierboven ook benoemt zijn het al jarenlang dezelfde problemen die niet worden opgelost, integendeel, ze worden alleen maar erger. Ik ben heel erg benieuwd - en velen met mij - naar je uitgebreide reactie.
-
- 663 berichten
- 1279 stemmen
Beste allemaal,
Eerst even bedankt voor jullie geduld, en vooral voor de moeite die met name Stephan, TMP en de anderen hierboven hebben genomen om dit zo uitgebreid en onderbouwd op te schrijven. Ik heb het meermaals gelezen en herken de frustratie. Dit is geen reactie om er snel vanaf te zijn; ik ga hieronder specifiek in op wat er speelt rondom de advertenties en de prioritering.
We zijn op de achtergrond bezig met het overzicht van alle openstaande punten. Daar horen ook het nodige onderhoud en development bij, maar daar komen we op een later moment apart op terug. Dat voelt voor jullie ongetwijfeld als een dooddoener, zeker na jarenlange problemen, maar ik ben qua communicatie liever transparant over de status van de advertentieproblemen dan dat ik een harde deadline noem die we vervolgens niet halen.
Even specifiek richting Stephan
Je bericht verdient een serieus antwoord. Je stelt de balans scherp tussen de gebruikerservaring, de technische staat van de site en de onderliggende prioritering: kortetermijnomzet uit reclame tegenover een site die op lange termijn waarde opbouwt. Op dat punt van prioritering heb je gelijk. Dat is een keuze geweest, en niet de juiste. Je vergelijking met een site die zichzelf leegzuigt in plaats van waarde opbouwt, is precies het risico waar we vanaf willen. Ik kan niet beloven dat morgen alle reclame-uitwassen opgelost zijn, maar ik wil wel erkennen dat het proberen om overal nog een extra advertentie tussen te proppen geen strategie is waar wij ons langer achter willen scharen. De stappen verderop in dit bericht, zoals het membershipmodel en sponsordeals, zijn bedoeld om precies dat gat te dichten: minder afhankelijk zijn van steeds meer reclame per bezoeker.
Concreet richting BlueJudaskiss
Je vroeg terecht om een concreet antwoord in plaats van te horen dat we er wel naar zullen kijken. Twee dingen lopen hier door elkaar en die wil ik uit elkaar trekken:
Dat nic1991 als niet-donerende, niet-crew gebruiker advertenties te zien krijgt, is het model zoals het nu staat. Dat zij daarbij aanzienlijk méér reclame zou zien dan een ander in exact dezelfde situatie, is technisch simpelweg niet mogelijk. Onze ad-server serveert op dezelfde posities exact dezelfde hoeveelheid banners uit. We kunnen dit dus ook niet "bijstellen" op accountniveau, omdat die optie simpelweg niet bestaat.
Het tweede punt, reclame van categorieën waar zij en wij niet mee geassocieerd willen worden, is een kwestie van brand safety. We zijn heel benieuwd om welke specifieke advertenties dit gaat. Een deel van de banners wordt namelijk dynamisch getoond op basis van je eigen zoek- en surfgedrag via netwerken zoals Google, waar wij geen directe invloed op hebben. Om te zien of het om een algemene categorie gaat die we bij de exploitant moeten uitsluiten, helpt het enorm als nic1991 (of jij namens haar) een paar screenshots kan sturen van de specifieke ads. Dan kunnen we gericht actie ondernemen.
Reclame: hoe het hoort te werken
Het uitgangspunt blijft staan: crew en betalende gebruikers zijn uitgezonderd van advertenties. Zien jullie als betalende gebruiker of crewlid toch nog reclame, zoals peter74 en brucecampbell melden? Stuur dan een screenshot via een privébericht of support. Dan pakken we dat individueel op om te zien waar het in de rechtenafhandeling misgaat.
Ik snap dat het argument dat elke website nu eenmaal reclame heeft tenzij je betaalt, inmiddels moe klinkt. Dus laat ik het scherper stellen: het punt is niet dat reclame nodig is en dat er niet gezeurd moet worden. Het punt is dat we de inkomsten uit de afspraak met onze advertentiepartij op dit moment simpelweg nodig hebben om de site draaiende te houden. Waar het misging, is dat reclame is doorgeslagen ten koste van het gebruiksgemak. Dat onderscheid nemen we serieus, en daar sturen we nu op bij.
Managementmeetings
Deze week en volgende week zijn er managementmeetings waarin de koers van MovieMeter wordt besproken, inclusief de feedback uit dit topic. Het management komt op basis daarvan zelf nog met een bericht aan de community. Dat is geen vervanging van deze reactie, maar een aanvulling op organisatorisch niveau.
Op de achtergrond wordt er hard gewerkt aan een vernieuwd membershipmodel en relevante sponsordeals. Het doel is een model waarbij gebruikers echt waar voor hun geld krijgen, met waarde die je merkt in functionaliteit, en niet puur om reclame af te kopen. Daarbij nemen we de input van de crew en actieve leden nadrukkelijk mee.
Heb je vragen of opmerkingen? Laat het weten, hieronder of via een privébericht. En nogmaals: zie je als betaler of crewlid toch advertenties, of kom je schadelijke of ongepaste reclames tegen? Stuur een screenshot, dat helpt ons om direct te handelen bij de adverteerder.
John Milton
-
- 24455 berichten
- 13583 stemmen
Dank Dion voor je uitgebreide reactie, wordt op prijs gesteld. Het zou fijn zijn als we MM levensvatbaar kunnen houden voor alle betrokkenen. Zowel de users, als degenen die naar de financiën kijken. Dat zou moeten kunnen lijkt me, en de betrokken community denkt graag mee, zoals je weet 
Stephan
-
- 7925 berichten
- 1396 stemmen
dion.ollie
Ik waardeer de reactie en hoop van ganser harte dat de problemen met een andere insteek worden aangepakt.
Misschien als de grote baas weer eens een kijkje neemt naar zijn website, dat hij dan ook denkt: "The horror... the horror..."
En om in film quotes te blijven is het nu dat moment waarop wij zeggen: "show me the money"