- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Roger Thornhill
-
- 6231 berichten
- 2564 stemmen
Gebruiker qhona heeft gisteren bij vier films in Mijn film updates een bericht geplaatst: The matrix, The prestige, Liar liar en Titanic. Wanneer ik echter in Mijn film updates bij die titels op Laatste bericht klik, verschijnen oudere berichten van andere gebruikers, dus niet de berichten van qhona.
narva77 (crew films)
-
- 12795 berichten
- 6596 stemmen
Wanneer ik echter in Mijn film updates bij die titels op Laatste bericht klik, verschijnen oudere berichten van andere gebruikers, dus niet de berichten van qhona.
qhona is een ontwikkelaar van de site, dus kan iets zijn om te testen. Kan ook te maken hebben met de verdwenen berichten van een paar weken geleden.
Dk2008
-
- 11218 berichten
- 849 stemmen
Er gaat volgens mij weer wat mis, als ik in de updates lijst klik op het bericht van qhona zie ik vervolgens bij Minions & Monsters (2026) helemaal geen bericht. Wel een stemwijziging maar ja dat is toch geen bericht.
qhona is een ontwikkelaar van de site. Zal wel iets zijn om te testen.
mister blonde
-
- 12763 berichten
- 5949 stemmen
Jullie doen er echt alles aan om de site elke week een stukje kutter te maken. Als dit niet wordt opgelost, ben ik hier na 23,5 jaar weg.
brucecampbell
-
- 3336 berichten
- 7685 stemmen
Jullie doen er echt alles aan om de site elke week een stukje kutter te maken. Als dit niet wordt opgelost, ben ik hier na 23,5 jaar weg.
Ik ben ook aan het overwegen om naar Letterboxd over te stappen.
schram101
-
- 16764 berichten
- 2371 stemmen
Als iedereen hier nu gewoon het hobbyproject van Jordy had gesteund van een half jaar geleden hadden we nu misschien wel een goed lopend alternatief gehad. Nu zitten we met deze brakke zooi waarvan iedereen weet dat het een doodlopend spoor is.
schram101
-
- 16764 berichten
- 2371 stemmen
Op Safari is de site onbruikbaar inmiddels. Pagina’s openen niet eens meer. In Chrome wordt je gek van de reclame
Flavio
-
- 5038 berichten
- 5408 stemmen
Als iedereen hier nu gewoon het hobbyproject van Jordy had gesteund van een half jaar geleden hadden we nu misschien wel een goed lopend alternatief gehad. Nu zitten we met deze brakke zooi waarvan iedereen weet dat het een doodlopend spoor is.
Misschien kwam het net te vroeg omdat deze site nog steeds redelijk werkte.
peter74
-
- 665 berichten
- 3370 stemmen
Ik zie onderstaand bericht staan bij instellingen, maar nergens een betaallink of zoiets. Weet ook niet waar die datum van 18 juni 2027 vandaan komt:
Mocht je MovieMeter willen steunen dan kan dat door middel van een vrijwillige donatie van minimaal € 12,50. In ruil voor dit gebaar krijg je een jaar lang geen reclame op de site te zien. Alvast bedankt!
De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot: 18 juni 2027, 10:29 uur.
Flipman
-
- 7208 berichten
- 1164 stemmen
Teringjantje, wat dom! Ik zie 't nu ook, ja. Nou, naar mijn centen kunnen ze fluiten, hoor. Compleet misselijk, dit.
blurp194
-
- 5877 berichten
- 4414 stemmen
Als ik er van geweten had had ik dat beslist gedaan. Wellicht dat het merendeel van de gebruikers net als ik de aankondiging gewoon gemist hebben?
John Milton
-
- 24438 berichten
- 13577 stemmen
Er was ook geen grote aankondiging. Was beetje mond-tot-mond reclame. Ik denk alleen niet dat 10-30 extra MM bezoekers hadden geholpen voor de vatbaarheid van Jordy's site. Ik was er vrij vlot bij (en was ook patron voor een paar euro in de maand), maar voor ik goed en wel de tijd had gevonden om er echt werk van te maken met toevoegingen, was de stekker er alweer uit. Hij heeft wel een nobele poging gedaan hoor, maar toen de gewenste bezoekersstijging uitbleef, ook niet gedraald met de site weer offline halen. 
Nogmaals het advies voor wie al die reclame irritant vind: check Brave als browser. Goed voor je privacy en helpt ook op andere sites die hier een handje van hebben (teveel reclame). Of als alternatief, een addblocker, al dan niet gratis.
Dan hoef je ook na al die jaren niet je account gedag te zeggen...
Letterboxd is leuk, ik gebruik het er ook naast, maar heeft geen forum of dezelfde contact mogelijkheden als MM. Dan zou je ICMforum evt nog kunnen overwegen erbij te doen voor je forumfix, als je Engels goed is. Maar daar kun je weer niet op Films stemmen. Mede doordat MM nog steeds iets aanbiedt dat moeilijk vervangbaar is, ben ik er nog steeds: ondanks mijn grote onvrede met wat er met de site is gebeurd. Maar je kunt die ellende dus wel reguleren met een paar kleine aanpassingen 
Ik steun mijn favoriete sites graag waar mogelijk (addblocker uit dus), maar wel binnen de grenzen van de redelijkheid.
Als iemand daar wat hulp bij kan gebruiken (Brave of een addblocker plugin), mag je me een PM sturen. Ik ben wel drukkig met een baby en hondsdolle peuter, maar ik vind wel ergens tijd.
Stephan
-
- 7920 berichten
- 1396 stemmen
Het was toch ook voornamelijk Jordy, die dat project eerst wilde aankijken, en die de handdoek in de ring geworpen heeft. Als het direct volgelopen was had hij wellicht de schouders eronder gezet, maar hij had het ook redelijk snel weer losgelaten. Eerlijk gezegd is het dan nog maar de vraag of je zo'n monster wil aanpakken.
Deze site is door geldgraaiers overgenomen. Zero respect voor de gebruikers en ook naar de vrijwilligers. Die laatste club roep ik wederom op om per direct te stoppen. Laat de site dan maar helemaal ontsporen. Kans dat er dan misschien "iets" gebeurt.
Ik merk dat het voor mij bijna Schadenfreude is om hier nog te komen.
thunderball
-
- 5987 berichten
- 1427 stemmen
Als ik er van geweten had had ik dat beslist gedaan. Wellicht dat het merendeel van de gebruikers net als ik de aankondiging gewoon gemist hebben?
Ik had het ook gemist en kwam er pas achter toen de site alweer opgedoekt was.
thunderball
-
- 5987 berichten
- 1427 stemmen
Ik zit nu trouwens te lezen en te typen onder dat blok met cookies etc, dat doe ik af en toe op Music Meter ook nog, maar voor mij een reden om daar en dadelijk hier nauwelijks nog te komen. Ik was hier twintig jaar, zonde maar helaas.