• 17.564 nieuwsartikelen
  • 183.122 films
  • 12.639 series
  • 34.981 seizoenen
  • 658.311 acteurs
  • 200.684 gebruikers
  • 9.486.797 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

zoutzak

• 1092 berichten
  • 7222 stemmen

Wellicht is het al gemeld maar het viel me op dat sinds kort de stemhistorie van films niet meer correct wordt weergegeven.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 655 berichten
  • 1279 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Het linken naar films gaat niet helemaal zo als het zou moeten.

Dit zou weer moeten werken!

Graaf Machine

• 10324 berichten
  • 1573 stemmen

Bij de pagina van acteur Tim Curry staat in de lijst "acteur" zijn misschien wel bekendste rol, in de film "it", niet in de lijst. Hoe kan dit? https://www.moviemeter.nl/personen/13472/tim-curry/filmografie#Acteur

Mac Hammer Fan

• 6367 berichten
  • 7489 stemmen

Graaf Machine schreef:

Bij de pagina van acteur Tim Curry staat in de lijst "acteur" zijn misschien wel bekendste rol, in de film "it" niet in de lijst. Hoe kan dit? https://www.moviemeter.nl/personen/13472/tim-curry/filmografie#Acteur

It (1990)

Dat komt omdat hij niet stond bij de acteurs in deze toevoeging.

Ik heb een correctie ingediend rekening houdend met je opmerking en It (TV Series 1990) — TMDB

John Milton

• 24435 berichten
  • 13576 stemmen

Hoofdredacteur koopt magazine Power Unlimited na verkoop site aan gokbedrijf - Tweakers

Het kan dus wel.

Ik lees dit overigens niet, maar ik word er wèl blij van.

Graaf Machine

• 10324 berichten
  • 1573 stemmen

John Milton schreef:

Hoofdredacteur koopt magazine Power Unlimited na verkoop site aan gokbedrijf - Tweakers

Het kan dus wel.

Ik lees dit overigens niet, maar ik word er wèl blij van.

Ik snap er allemaal niks van, na twee keer lezen, maar als jij er blij van wordt is dat in elk geval een pluspunt.

John Milton

• 24435 berichten
  • 13576 stemmen

Ik lees het blad powerunlimited niet, maar word er blij van dat de voormalige hoofdredacteur een constructie heeft gevonden om het terug te kopen van een gokbedrijf, om weer de content naar de lezers te brengen zoals men dat ooit beoogde.

Als frequente MovieMeter bezoeker voel ik daar wel iets bij.

Graaf Machine

• 10324 berichten
  • 1573 stemmen

Ja, altijd mooi als de liefhebbers winnen. Laat ik het daar dan maar bij houden.

Decec

• 6775 berichten
  • 8670 stemmen

Ik vind niet zo leuk meer dat ik langere twee dagen wachttijd voor films toevoegen. Tussendoor. Ik zie gisteren Mac Hammerfan meer dan twintig films toegevoegd en vandaag ook nog meer films toegevoegd. Ik zit tussendoor. Nou ik stop ermee…

Fijne avond.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.