- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
zoutzak
-
- 1092 berichten
- 7222 stemmen
Wellicht is het al gemeld maar het viel me op dat sinds kort de stemhistorie van films niet meer correct wordt weergegeven.
dion.ollie (hoofdredacteur)
-
- 655 berichten
- 1279 stemmen
Dit zou weer moeten werken!
Graaf Machine
-
- 10324 berichten
- 1573 stemmen
Bij de pagina van acteur Tim Curry staat in de lijst "acteur" zijn misschien wel bekendste rol, in de film "it", niet in de lijst. Hoe kan dit? https://www.moviemeter.nl/personen/13472/tim-curry/filmografie#Acteur
Mac Hammer Fan
-
- 6367 berichten
- 7489 stemmen
Bij de pagina van acteur Tim Curry staat in de lijst "acteur" zijn misschien wel bekendste rol, in de film "it" niet in de lijst. Hoe kan dit? https://www.moviemeter.nl/personen/13472/tim-curry/filmografie#Acteur
Dat komt omdat hij niet stond bij de acteurs in deze toevoeging.
Ik heb een correctie ingediend rekening houdend met je opmerking en It (TV Series 1990) — TMDB

John Milton
-
- 24435 berichten
- 13576 stemmen
Hoofdredacteur koopt magazine Power Unlimited na verkoop site aan gokbedrijf - Tweakers
Het kan dus wel.
Ik lees dit overigens niet, maar ik word er wèl blij van.
Graaf Machine
-
- 10324 berichten
- 1573 stemmen
Hoofdredacteur koopt magazine Power Unlimited na verkoop site aan gokbedrijf - Tweakers
Het kan dus wel.
Ik lees dit overigens niet, maar ik word er wèl blij van.
Ik snap er allemaal niks van, na twee keer lezen, maar als jij er blij van wordt is dat in elk geval een pluspunt.
John Milton
-
- 24435 berichten
- 13576 stemmen
Ik lees het blad powerunlimited niet, maar word er blij van dat de voormalige hoofdredacteur een constructie heeft gevonden om het terug te kopen van een gokbedrijf, om weer de content naar de lezers te brengen zoals men dat ooit beoogde.
Als frequente MovieMeter bezoeker voel ik daar wel iets bij. 
Graaf Machine
-
- 10324 berichten
- 1573 stemmen
Ja, altijd mooi als de liefhebbers winnen. Laat ik het daar dan maar bij houden.
Decec
-
- 6775 berichten
- 8670 stemmen
Ik vind niet zo leuk meer dat ik langere twee dagen wachttijd voor films toevoegen. Tussendoor. Ik zie gisteren Mac Hammerfan meer dan twintig films toegevoegd en vandaag ook nog meer films toegevoegd. Ik zit tussendoor. Nou ik stop ermee…
Fijne avond.