• 17.583 nieuwsartikelen
  • 183.261 films
  • 12.651 series
  • 35.003 seizoenen
  • 658.388 acteurs
  • 200.725 gebruikers
  • 9.489.585 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

Flipman

• 7210 berichten
  • 1164 stemmen

rep_robert schreef:

Ik gebruik geen pc voor dit. Alles gaat via de mobiel tegenwoordig. Maar ik ga niet voor MM een Brave browser oid installeren. Dan kunnen ze hier gewoon de pot op. Het is ook een principe kwestie

Da's nogal een boude uitspraak op je twintigste jubileum hier. Proficiat daarmee! Ondanks dat ben ik het overigens wel volledig met je eens.

wess16

• 719 berichten
  • 3970 stemmen

Na de 435 advertenties voor de film Runner ga ik die sowieso boycotten.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 656 berichten
  • 1279 stemmen

schram101 schreef:

dion.ollie

Zou je op de meeste recente wijzigingen op de site en de vragen van de community willen reageren?

Ik ben momenteel met vakantie, maar zal het bij terugkomst komende week meteen oppakken.

Graaf Machine

• 10336 berichten
  • 1577 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Ik ben momenteel met vakantie, maar zal het bij terugkomst komende week meteen oppakken.

M'n jongen toch. Neem nou rust in je vakantie, en ga geen nieuwsberichten over niet meer dakloze figuranten plaatsen. Dan heb je komende week gewoon veel meer energie.

rep_robert

• 27561 berichten
  • 4175 stemmen

Flipman schreef:

(quote)
Da's nogal een boude uitspraak op je twintigste jubileum hier. Proficiat daarmee! Ondanks dat ben ik het overigens wel volledig met je eens.

Potverdikkemie. True haha. Wat vliegt de tijd (moest wel door drie ads heen om hier te komen haha)

jipt

• 3471 berichten
  • 3521 stemmen

Waar kan ik klachten over die nieuwe strontvervelende advertenties op MM kwijt?

jipt

• 3471 berichten
  • 3521 stemmen

Ik ben al jaren actief gebruiker maar die advertenties verzieken de website

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.