• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.449 films
  • 12.517 series
  • 34.635 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.201 gebruikers
  • 9.448.885 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:

Boenga

• 2659 berichten
  • 1555 stemmen

Graaf Machine schreef:

MovieMeter is overgenomen door een sprinkhanenbedrijf.

Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.

Een beetje respect voor de dieren, graag !

Graaf Machine

• 10091 berichten
  • 1523 stemmen

Boenga schreef:

(quote)

Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.

Een beetje respect voor de dieren, graag !

Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.

Boenga

• 2659 berichten
  • 1555 stemmen

Graaf Machine schreef:

(quote)

Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.

Nou, die beesten doen dat - uitsluitend en alleen - om te overleven. Als dat ook voor de overnemers van de site zou gelden ik zou er geen probleem mee hebben....

Graaf Machine

• 10091 berichten
  • 1523 stemmen

Boenga schreef:

(quote)

Nou, die beesten doen dat - uitsluitend en alleen - om te overleven. Als dat ook voor de overnemers van de site zou gelden ik zou er geen probleem mee hebben....

Die beesten doen dat om er beter van te worden. Net als jij, ik en de overnemers van deze site dingen doen om er beter van te worden. Mijn opmerking klonk misschien veroordelend, en zo was het ook bedoeld, maar technisch gesproken was de opmerking niet veroordelend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.