- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Het grote opmerkingen / feedback topic #3
Boenga
-
- 2659 berichten
- 1555 stemmen
MovieMeter is overgenomen door een sprinkhanenbedrijf.
Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.
Een beetje respect voor de dieren, graag ! 
Graaf Machine
-
- 10091 berichten
- 1523 stemmen
Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.
Een beetje respect voor de dieren, graag !
Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.
Boenga
-
- 2659 berichten
- 1555 stemmen
Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.
Nou, die beesten doen dat - uitsluitend en alleen - om te overleven. Als dat ook voor de overnemers van de site zou gelden ik zou er geen probleem mee hebben....
Graaf Machine
-
- 10091 berichten
- 1523 stemmen
Nou, die beesten doen dat - uitsluitend en alleen - om te overleven. Als dat ook voor de overnemers van de site zou gelden ik zou er geen probleem mee hebben....
Die beesten doen dat om er beter van te worden. Net als jij, ik en de overnemers van deze site dingen doen om er beter van te worden. Mijn opmerking klonk misschien veroordelend, en zo was het ook bedoeld, maar technisch gesproken was de opmerking niet veroordelend.