• 16.974 nieuwsartikelen
  • 181.449 films
  • 12.517 series
  • 34.635 seizoenen
  • 654.131 acteurs
  • 200.200 gebruikers
  • 9.448.862 stemmen
Avatar
 

Het grote opmerkingen / feedback topic #3

zoeken in:
avatar van oup

oup

  • 604 berichten
  • 3375 stemmen

MM lag er laatst ook al een paar uur uit (alle metersites). Wat een failliete bende. Het einde is aanstaande?! Nog snel even je stemmen exporteren. Oh wacht…


avatar van Antoon

Antoon

  • 152 berichten
  • 5477 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Vandaag was de site 3x een tijd onbereikbaar.

Ja, dat was vanmorgen toen ik bezig was met het toevoegen van video's. Over video's gesproken, merk ik ook al een tijdje dat een aantal trailers wel te zien is op de telefoon maar niet op de laptop. Als voorbeeld neem ik maar even de trailer van "Davy Crockett and the River Pirates", die ik zelf alweer een tijd geleden heb toegevoegd. Op de telefoon is de trailer prominent te zien, op de laptop is de trailer verdwenen!


avatar van tijs.k

tijs.k

  • 142 berichten
  • 6 stemmen

Ben in België en kom er gewoon nauwelijks nog op door al die meldingen, nu alleen via VPN het is absurd


avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

  • 6237 berichten
  • 7481 stemmen

Vroeger gebeurde het dat een toevoeging niet doorkwam bij het inzenden door een beveiligingsfout. Dan kon je nog een of twee keer opnieuw proberen en lukte het alsnog. Dat gaat nu niet meer: krijg je de boodschap dan is de knop om in te zenden weg en mag je helemaal opnieuw beginnen. Misschien heeft het te maken met dat stupide verificatiesysteem dat nu is ingebouwd.


avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

  • 511 berichten
  • 2267 stemmen

Werkt het exporteren van je stemmen nog steeds niet?


avatar van joolstein

joolstein

  • 11183 berichten
  • 9187 stemmen

Wilde hier graag even een berichtje achterlaten om de mensen die deze site beheren te bedanken dat ze het toch steeds weer lukt om de MM-site weer een beetje brakker te krijgen! Het was echt een goed idee om het Cloudflare verificatiesysteem in te bouwen zodat het even duurt voordat je op MM zit en mag je elke twee minuten de pagina opnieuw laden anders werkt de zoekbalk niet meer.Mijn geluk als gebruiker kan daarmee niet op!

Daarnaast is het natuurlijk ook heel fijn dat plaatsen van een bericht of het toevoegen van films vermoedelijk doot dit Cloudflare ook niet zo heel vlekkenloos meer gaan. Heerlijk! Hoe fantatische is het ook dat regelmatig MM onbereikbaar is. Snap best dat de programmeurs wel meer te doen hebben dan ondehoud aan de site of...eigenlijk eerder herstel werkzaamheden. Dus wilde graag latten weten wat voor toppers jullie zijn om van MM dag in dag uit toch maar weer een puinhoop te maken! Jullie doen echt daarin je best en dat mag ook wel eens gezegd worden!


avatar van LouisLitt

LouisLitt

  • 2 berichten
  • 0 stemmen

Bij Just a moment... Site > Algemeen > API-key:

Ik probeer een api-key aan te vragen. Als je dat via het aanvraagformulier ( Just a moment... probeert te doen, krijg je een melding dat de key naar je e-mailadres zal worden verzonden, maar daar komt hij niet aan (ook niet in spam). Ook met een ander e-mailadreskomt hij niet aan. Weet ms. iemand hoe dit te omzeilen ?


avatar van LouisLitt

LouisLitt

  • 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik probeer een melding te doen via het contactformulier, maar nadat je alles keurig hebt ingevuld krijg je een foutmelding.

Is er een andere route om met de beheerders in contact te komen ?


avatar van joachimt

joachimt

  • 3827 berichten
  • 9901 stemmen

ZZ TOP schreef:

Werkt het exporteren van je stemmen nog steeds niet?

Paar dagen geleden nog geprobeerd en toen kreeg ik weer 0 kB.


avatar van r0bert0

r0bert0

  • 52 berichten
  • 1522 stemmen

joolstein schreef:

Wilde hier graag even een berichtje achterlaten om de mensen die deze site beheren te bedanken dat ze het toch steeds weer lukt om de MM-site weer een beetje brakker te krijgen! Het was echt een goed idee om het Cloudflare verificatiesysteem in te bouwen zodat het even duurt voordat je op MM zit en mag je elke twee minuten de pagina opnieuw laden anders werkt de zoekbalk niet meer.Mijn geluk als gebruiker kan daarmee niet op!

Daarnaast is het natuurlijk ook heel fijn dat plaatsen van een bericht of het toevoegen van films vermoedelijk doot dit Cloudflare ook niet zo heel vlekkenloos meer gaan. Heerlijk! Hoe fantatische is het ook dat regelmatig MM onbereikbaar is. Snap best dat de programmeurs wel meer te doen hebben dan ondehoud aan de site of...eigenlijk eerder herstel werkzaamheden. Dus wilde graag latten weten wat voor toppers jullie zijn om van MM dag in dag uit toch maar weer een puinhoop te maken! Jullie doen echt daarin je best en dat mag ook wel eens gezegd worden!

ik sluit me hierbij helemaal aan. Tevens complimenten dat het vandaag op tv nog steeds niet compleet is. Vandaag een nieuwsbericht dat Django Unchained op tv is, maar deze staat niet bij het overzicht. Klasse!


avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

  • 6237 berichten
  • 7481 stemmen

ZZ TOP schreef:

Werkt het exporteren van je stemmen nog steeds niet?

Ook geprobeerd en nog steeds njet.


avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

  • 511 berichten
  • 2267 stemmen

Bedankt joachimt en Mac Hammer Fan! Weet ik voldoende


avatar van thunderball

thunderball

  • 5954 berichten
  • 1425 stemmen

Ik lees hier dat ik blijkbaar niet de enige ben die voordat hij inlogt (nou ja het is niet eens inloggen, het is gewoon de site aanklikken) dat verificatie systeem krijgt en je seconden moet wachten voordat je de site op komt, later herhaalt het zich weer wanneer je na een tijdje ergens naar toe klikt.

Ik heb er nu weer een dag of twee last van.


avatar van blurp194

blurp194

  • 5711 berichten
  • 4322 stemmen

Seconden wachten?

Op mijn ouwe ipad duurt het een minuut totdat ik mag zeggen dat ik geen robot ben.


avatar van Shinobi

Shinobi

  • 4309 berichten
  • 2561 stemmen

Dat ik de hele tijd gevraagd wordt om te bevestigen dat ik geen robot ben, is tot daaraan toe. Maar dat ik nu ook geconfronteerd word met tijdelijke ban berichten is helemaal next level:

https://i.imgur.com/Wmer9RL.png


avatar van John Milton

John Milton

  • 24327 berichten
  • 13494 stemmen

je zou denken dat ze blij zijn met al je clicks, Shinobi... Maar kennelijk niet

Error 1015: You are being rate limited

The website you are trying to visit has received too many requests and has temporarily blocked you from accessing it.

Common cause

The website owner has configured rate limiting rules that restrict how many requests a visitor can make to their site in a given time period. When you exceed this limit, Cloudflare returns a 1015 error.

Resolution

If you are a site visitor:

Wait for a period of time, then try accessing the website again later. Do not repeatedly try to access the website within a short period of time, as this may extend the block.

If you are still blocked or need help, contact the website owner or the website's support team directly for help. Cloudflare does not control which visitors are rate limited, the website owner sets these rules.

Ik heb deze nog niet gezien, persoonlijk. Wellicht is deze handeling een poging waard, Shinobi?


avatar van Shinobi

Shinobi

  • 4309 berichten
  • 2561 stemmen

Yes, thanks John Milton. Het is heel af en toe dat ik het zie, maar dat bovenop die Cloudflare verificatieberichten motiveert niet echt om deze site actief te gebruiken...


avatar van Stephan

Stephan

  • 7910 berichten
  • 1391 stemmen

De site is een nagenoeg dood paard. De boer hoopt er nog wat aan te verdienen door de botten nog tot lijm te koken....

Ik vind het echt bewonderenswaardig dat er nog vrijwilligers tijd in willen stoppen om de site draaiende te houden.

Maar ik zou ze eigenlijk willen oproepen om "en masse" dat werk neer te leggen en daarmee de site een snellere dood te geven, die ook een kreupel paard verdient.

Wellicht dat dát een wake-up call wordt of wellicht komt daarmee de site in andere (en capabele) handen.


avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

  • 6237 berichten
  • 7481 stemmen

Nieuwe foutmelding vandaag: "Could not connect in DatabaseConnection.php"

Wellicht weer geïntroduceerd met dat irritant verificatiesysteem.


avatar van Stephan123

Stephan123

  • 248 berichten
  • 1316 stemmen

Helaas worden steeds meer goede websites clickbait websites.

Tweakers is er ook zo'n eentje, sinds DPG Media dat heeft overgenomen. Ze zeggen onafhankelijk te zijn maar zijn ze niet.


avatar van j0enne

j0enne

  • 9617 berichten
  • 3826 stemmen

Mijn hemel, als dikke stront door een trechter, zo traag is 't. Ik ben geen robot.


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10090 berichten
  • 1523 stemmen

Ben tegenwoordig al blij als ik automatisch niet als bot wordt aangemerkt. De helf van de keren moet ik dat nog handmatig aanvinken ook.


avatar van tijs.k

tijs.k

  • 142 berichten
  • 6 stemmen

Goede score ik moet het elke keer doen. Privacy browsers zullen wel een gevoelig puntje zijn, daar houden ze niet van


avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9753 berichten
  • 2394 stemmen

Het overzicht "nieuw op On Demand" op de hoofdpagina wordt ook niet meer geupdate zo te zien.


In De Site > Algemeen > 0 bytes export stemmen:

Stemmen als exportbestand is leeg, 0 bytes.


avatar van schram101

schram101

  • 16722 berichten
  • 2341 stemmen

Montorsi schreef:

Het overzicht "nieuw op On Demand" op de hoofdpagina wordt ook niet meer geupdate zo te zien.

Dat is al een paar weken zo


avatar van Stephan

Stephan

  • 7910 berichten
  • 1391 stemmen

Kan je nagaan hoeveel meer die prutsers hadden kunnen verdienen aan een goed werkende website.


avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

  • 6237 berichten
  • 7481 stemmen

DiamondsRealDeal schreef:

In De Site > Algemeen > 0 bytes export stemmen:

Stemmen als exportbestand is leeg, 0 bytes.

Dat is al een hele tijd zo. Het is gemeld maar er wordt niet naar gekeken.


avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9753 berichten
  • 2394 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dit is ook een terugkerend, of een herhalend probleem (dat is mij niet helemaal duidelijk).

Nu missen o.a. deze weer op bij het overzicht:

Pretpark Hennie (Film, 2026) - MovieMeter.nl

Mr. Nobody against Putin (Film, 2025) - MovieMeter.nl

We moeten de makers maar geloven dat er al geruime tijd gewerkt wordt aan het verbeteren van dit soort functionaliteiten, maar waar zien we dat in terug?

Heel benieuwd hoe het hier mee zit. De voorzieningen rond de "te zien" lijsten zijn op heel veel verschillende vlakken en bij verschillende streamingsdiensten niet op orde, en dat is echt al zeker een jaar zo.

Montorsi schreef:

Zo te zien gaat er iets niet goed met de weergave van de scores bij je reacties. Bijvoorbeeld bij Inception (Film, 2010) - MovieMeter.nl, waar ik 2* geef, waar echter bij al mijn reacties 3* staan.

Dat gaf ik in eerste instantie toen, maar zoals te zien bij de huidige score is deze al een tijd aangepast.

Bijna een jaar verder, en dit is ook helaas nog steeds niet opgelost.


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10090 berichten
  • 1523 stemmen

MovieMeter is overgenomen door een sprinkhanenbedrijf. Een goedlopende website opkopen, er niks in investeren maar in enkele jaren helemaal leegtrekken met reclame-inkomsten, en vervolgens een kaalgevreten website achterlaten. Hup, op naar de volgende goedlopende website.


avatar van Boenga

Boenga

  • 2658 berichten
  • 1555 stemmen

Graaf Machine schreef:

MovieMeter is overgenomen door een sprinkhanenbedrijf.

Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.

Een beetje respect voor de dieren, graag !


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10090 berichten
  • 1523 stemmen

Boenga schreef:

(quote)

Zo lui als een varken, zo dom als een gans, zo stoned als een garnaal, en nu zijn de sprinkhanen hier de slechteriken.

Een beetje respect voor de dieren, graag !

Waarom is mijn opmerking respectloos naar dieren in het algemeen en sprinkhanen in het bijzonder? Het leegvreten van vegetatiegebieden door sprinkhanenzwermen is gewoon een gegeven.


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.