• 17.614 nieuwsartikelen
  • 183.316 films
  • 12.653 series
  • 35.009 seizoenen
  • 658.431 acteurs
  • 200.741 gebruikers
  • 9.491.006 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

zoeken in:

badfans69

• 4188 berichten
  • 6394 stemmen

oup schreef:

Momenteel bezig met het oeuvre van Bert Haanstra. Eén van de grootste en invloedrijkste filmmakers uit de Nederlandse geschiedenis. Helaas is zijn filmografie op MM nog niet compleet. Is het mogelijk dat zijn ontbrekende films worden toegevoegd?

Ik heb er 3 ingestuurd:

De Muiderkring Herleeft (1948)

Nederlandse Beeldhouwkunst Tijdens de Late Middeleeuwen (1951)

Rembrandt, Schilder Van de Mens (1957)

Ze staan er inmidels op, bedankt Lui

Ché Cliché

• 581 berichten
  • 9599 stemmen

Verzoekje:

7 xiao fu (Lucky 7)

1986

https://www.imdb.com/title/tt0066020/

hedkandi1

• 204 berichten
  • 11786 stemmen

Verzoekje

The Sticks (2025)

Mac Hammer Fan

• 6376 berichten
  • 7492 stemmen

Ik denk dat we best even met zijn allen wachten van nieuwe films in te voeren. Voor users die films hebben toegevoegd die werden goedgekeurd na gisteren 7.30 AM is het balen, want die staan meer in de wacht en zijn weg. De crew (en vooral Lui) heeft gisteren onnoemelijk veel werk verricht, het zou jammer zijn als dat voor niets is geweest. Laten we hen een paar dagen rust gunnen. De kans bestaat ook altijd dat de bug zich nogmaals voordoet.

badfans69

• 4188 berichten
  • 6394 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Ik denk dat we best even met zijn allen wachten van nieuwe films in te voeren. Voor users die films hebben toegevoegd die werden goedgekeurd na gisteren 7.30 AM is het balen, want die staan meer in de wacht en zijn weg. De crew (en vooral Lui) heeft gisteren onnoemelijk veel werk verricht, het zou jammer zijn als dat voor niets is geweest. Laten we hen een paar dagen rust gunnen. De kans bestaat ook altijd dat de bug zich nogmaals voordoet.

Ik wacht even tot horens.

Mac Hammer Fan

• 6376 berichten
  • 7492 stemmen

Het is blijkbaar zo dat nieuwe toevoegingen die behandeld worden de code van de vroegere overschrijven.

Als ik nu op gisteren klik op [08:52] Je toevoeging van Yak Mai (2026) is geaccepteerd door Lui. kom ik terecht bij Vada Chennai (2018) een toevoeging van Slater van vanmorgen 0:22.

Ik heb de verdwenen toevoegingen terug ingevoerd maar gevraagd dat men ze enkele dagen in de wacht laten staan teneinde zekerheid te hebben wat er met de verdwenen toevoegingen is gebeurd.

hedkandi1

• 204 berichten
  • 11786 stemmen

Serpicos

• 1159 berichten
  • 4401 stemmen

Super, merci !

Lui (crew films)

• 3523 berichten
  • 12595 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.