The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 (2012)

Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Bill Condon
met Kristen Stewart, Robert Pattinson en Taylor Lautner

Na de geboorte van Renesmee, geniet Bella (nu vampier) optimaal van haar nieuwe leven en capaciteiten. Echter, de vampier Irina ziet in Renesmee onterecht een 'onsterfelijk kind'. Ze gaat met haar beweringen naar de Volturi die uiteindelijk besluiten om haar te vernietigen. In een poging om te overleven verzamelen de Cullens verklaringen van andere vampiersclans om zo te bewijzen aan de Volturi dat hun kind niet onsterfelijk is.

avatar van soom
Driewerdf hoera!! Ik ga weer maaaanden van tevoren zitten zeuren dat ik er heeeen moet.. Wil ! Ben nu al razend benieuwd, nieuwsgierig!

Gaah, wil deze zien!

10 seconden sneak peek op 20 maart, 6 dagen erna volgt de trailer online

Ik ben zo benieuwd! Heb het boek nu onderhand al een keer of 3 gelezen omdat ik gewoon niet meer kan wachten!

Alle fans wachten met smart af!!! Alleen erg jammer dat dit dan ook het allerlaatste deel is... that makes me cry too.

kan niet wachten!!!

avatar van jarno1975
Is dit alles? Is vandaag door Summit Entertainment vrijgegeven.

Teaser trailer

Ziet er GE-WELDIG uit!

avatar van Katharina
Hoewel het afgelopen deel een grote desillusie was, wacht ik desalnietemin met verlangen naar dit deel

ik heb het boek gelezen en kan niet wachten erg jammer dat hij niet deze maand uit komt moet nog zooolangggggg wachten gassie wil hem nu zien

Voorbarige stem + reactie verwijderd.
Svp pas stemmen zodra je de film gezien hebt.

avatar van benthe
Zo zonde dat er zoveel tijd tussen de films zat. Na Eclipse hebben ze hun hoogtepunt qua fan-fase bij de meeste meisjes wel gehad..

avatar van TomaskeX
Entertainment Weekly ‘Breaking Dawn Part 2′ Covers with Edward, Bella, Renesmee & Jacob Plus MORE!! - Breaking Dawn - breakingdawnmovie.org

Een stuk ofwat nieuwe mooie foto's van Bella, Edward, Renesmée, amazone clan, Kate, Tanya, Carmen en Eleazar, Jane, Alec, Jacob,etc...

Ja, maar serieus, die graphics kunnen echt niet voor zo'n succesvolle franchise. De trailer ziet er niet uit.

avatar van TomaskeX
? Ik heb geen enkel slecht effect gezien, de graphics zien er geweldig uit!

avatar van jarno1975
Ik snap ook niet waar je op doelt. Welke slechte effecten dan?

avatar van Naomi Watts
Ik zie het ook niet. Volgens mij heeft A_P het over de videogame.

Ziet er super uit! Die moet ik absoluut zien in de bioscoop!!!
Heb de boeken al aantal keren gelezen dus ik weet wat komt.

congo
En natuurlijk zijn we allemaal zeer benieuwd naar de nieuwe Twilight-film

avatar van mayhond1
IK kan niet wachten waarom moeten ze het zo laat laten zien het duurt vvvvvveeeeeeeeeeellllllll te lang

congo
mayhond1 schreef:

Hoe langer des te beter

avatar van sinterklaas
Als de film in de bios is zal er wel weinig the giechelen en te gillen valt nadat Patterson voor de verandering even een andere vrucht wou proeven. Hij heeft ons zo bedrogen!

congo schreef:
En natuurlijk zijn we allemaal zeer benieuwd naar de nieuwe Twilight-film

Natuurlijk zij we allemaal zeer benieuwd! De trailer zag er al fantastisch uit! er is geen enkele rede om aan te nemen dat dit een slechte film wordt, de vorige films waren namelijk toppers net zoals de boeken.
Als je er niet naar uitkijkt, kom dan niet op de pagina. er zijn hier namelijk veel mensen die hier zeer terecht wel naar uitkijken

Ik kijk al heel het jaar hiernaar uit! Pff, nog even wachten.

De trailer ziet er in ieder geval super uit!

Actionfreak
De laatste