ad

Met onder meer: Patrick Dempsey, Michelle Monaghan en Kelly Carlson

Releasedatum: 5 juni 2008

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Made of Honor

"He'll do anything to get the groom out of the picture."

Tom heeft vriendinnen en vrienden, maar hij heeft maar één beste vriendin. Hij is verliefd op haar, vindt haar heel erg leuk en wil het liefst met haar samen zijn. Dan stelt ze hem voor aan haar verloofde. Tom stelt alles in het werk om zijn grote liefde voor zich te winnen.

imageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van scarlett

scarlett

Hoewel het acteerwerk goed is, is het iets lager dan de gemiddelde RomCom. Normaal gezien moet dit genre het toch deels van zijn humor hebben, maar ze trekken echt wel elk cliché uit de kast. (Tuurlijk, die gast speelt echt élke avond op z'n doedelzak.) Verder slaat de titel echt nergens op: wat is er zo eerzaam aan zijn gedrag? Eerst een beetje rondneuken, plots beseffen dat je die ene vrouw wil -die niet in je geïnteresseerd is - en dan het einde. Te Amerikaans.

avatar van brielen

brielen

Suikerzoete portie romantiek!!!

avatar van martijn011

martijn011

Een wel érg Amerikaans getinte film die niet door de ondergrens zakt door een verrassend leuke Dempsey!

Veel woorden wil ik er niet over kwijt. Het is allemaal wel zo voorspelbaar en zo zoet dat zelfs een kind van twee het kan voorspellen.

Heel af en toe wel een leuke grap, maar zoals al gezegd redt Dempsey de film met een rol die hij leuk en goed invult.

avatar van Ajacied16

Ajacied16

Een leuk filmpje. Natuurlijk vol met de bekende clichés en het verhaal is nu ook niet zo verrassend, maar het was wel vermakelijk. Een prima 2.5*

avatar van predator

predator

Flauwigheid ten top, en niet leuk. Ik vond ook de chemie tussen de twee hoofdpersonen ver te zoeken.

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Op zich is dit wel een leuke film om te bekijken maar het blijft allemaal wel behoorlijk lauw en op de vlakte. Vooral in het begin zag ik totaal geen chemie tussen de twee hoofdrolspelers. Ik moet zeggen dat ik Patrick Dempsey wel erg leuk vond maar WAT hebben ze gedaan met zijn haar !?! Het zag er niet uit ha ha.

Het verhaal is natuurlijk behoorlijk voorspelbaar maar bij romcom's als deze vind ik dat eigenlijk helemaal niet erg. De chemie en het romantische verhaal zijn het belangrijkst voor mij maar dat blijft toch een beetje zwak in het begin.

Later in het verhaal als de gehele familie en vriendengroep in Schotland is om de bruiloft van haar met die schot bij te wonen komt het verhaal wel veel beter op gang. Vooral tijdens de kus in de pub (tijdens haar vrijgezellenfeest) komt er eindelijk wat chemie bij kijken. En ook het einde als hij toch besluit om voor haar te gaan en de bruiloft te verstoren is heel romantisch weergegeven.

Dit alles omringt door een schotssfeertje maakt dit zeker een leuke film om naar te kijken. Eén van de beste romcom's is het zeker niet maar hij is wel leuk.

gauke

Een (te) simpele, lauwe en niet bijster interessante komedie met het alom bekende verhaal, dat vol zit met de gebruikelijke misverstanden en grollen (ze lijken werkelijk allemaal op elkaar), opgebouwd romdom Grey's Anatomy ster Patrick Dempsey. De film verzuimt in ieder geval te overtuigen en weet de kijker (in ieder geval mij) niet voor zich te winnen.

avatar van Emma Elisabeth

Emma Elisabeth

Ik heb de film een halve ster gegeven, maar zelfs dat is eigenlijk te veel eer. Er is niets mis met een goede formulematige romantische komedie, maar in deze film slaan alle variabelen de plank mis.

Patrick Dempsey speelt de rol van een totaal onwaarschijnlijke casanova, die geen enkele chemie heeft met zijn leading lady, die het op haar beurt ontbreekt aan charisma. De 'tekenen aan de wand' dat meneer en mevrouw bij elkaar horen zijn totaal over the top (ze houden van dezelfde koekjes, ach gossie), net als de tekenen dat de Schotse verloofde van mevrouw niet 'the one' is (hij jaagt, jagen: slecht). Er is geen sprankje creativiteit te vinden in deze vertolking van de genrefilm.

Zelfs het welbekende misverstand dat tot de onvermijdelijke confrontatie en oplossing moet leiden, is plat en o zo vaak misbruikt: meneer wordt verleid door een hoerige dame, en 'de ware' loopt plots binnen. Als er dan nota bene ook nog een paard wordt ingezet om meneer Dempsey de kerk in te werpen op het moment dat mevrouw haar jawoord aan de Schot zou geven, breekt kijkers' klomp totaal. Met een zoenscène in de kerk vol gasten bij het afgelaste huwelijk bezegelt het gelukkige paar hun liefde. Een totale verspilling van tijd en grondstoffen, deze productie.

avatar van qwertzu

qwertzu

2 sterren, maar dat is dan nog omdat ik Patrick Dempsey een lekker ding vind

Verder veel te veel standaard cliché filmpje, weinig chemie tussen die beiden!

avatar van floriaan97

floriaan97

Gevuld met clichés en voorspelbaarheid, Made of Honor is een film zonder originaliteit of humor.

Patrick Dempsey is verkeerd gecast voor deze film en de chemie tussen hem en zijn tegenspeelster is nauwelijks aanwezig.

Het was ondanks alles geen verschrikkelijke film die nooit heel saai werd.

avatar van K. V.

K. V.

Deze romantische film bekeken en hij was niet mis, maar oh zo voorspelbaar. De film zag er wel goed uit en de film bevatte nog mooie liedjes.

De cast deed het niet slecht en het verhaal, tja nogal veel clichés.

Prima kijkvoer als je niet te veel wil nadenken en toch af en toe eens wil lachen.

avatar van IH88

IH88

“You've slept with half my floor.”

“Well, half your floor was female.”

Redelijke romcom die zeker zijn aardige momenten heeft. Dempsey en Monaghan zijn goed op dreef, en op de momenten dat Tom de “maid” of honor moet zijn voor zijn beste vriendin Hannah is Made of Honor op zijn best. Natuurlijk komt hij erachter dat Hannah eigenlijk de liefde van zijn leven is, en natuurlijk komt Hannah uiteindelijk tot dezelfde conclusie. Made of Honor had wel wat meer humor kunnen gebruiken en zeker wat leuke bijrollen. Want de film kleurt uiteindelijk iets te zorgvuldig binnen de romcom lijntjes.

avatar van Boenga

Boenga

• 2027 berichten

Ondanks het simpele verhaal en de overdosis clichés is dit, vooral dankzij Dempsey, een ontspannende dosis rom en com - tot het laatste kwartier. Het paard, en Tom die de kerk binnenvliegt, en hoe simpel en snel het dan allemaal gaat... Dat is geen komedie meer, dat is een goedkope klucht.