Bloodsport (1988)

Actie

geregisseerd door Newt Arnold
met Jean-Claude Van Damme, Leah Ayres en Donald Gibb

Frank Dux doet mee aan 'kumite', een illegale martial-arts competitie, waar zwaar gewonden en doden niet ongewoon zijn. Voor dit toernooi zijn vechters van over de hele wereld uitgenodigd, die allemaal een verschillende stijl hebben van vechten. Chong Li, de meedogenloze gemene vechter is de favoriet voor kumite, maar hij heeft nog nooit tegen Frank Dux gevochten.

avatar van Thomas83
Ik heb niet gestemd en ook geen bericht geplaatst zie ik, maar weet vrij zeker dat ik hem redelijk recent nog heb gezien. Aardig, maar vind hem zeker niet beter dan Bloodsport of Kickboxer.

avatar van Tommy De Vito
Thomas83 schreef:
Aardig, maar vind hem zeker niet beter dan Bloodsport of Kickboxer.

Dit is Bloodsport..??!!

avatar van Thomas83
Ik reageerde op Kenzomovies in het bericht daar vlak boven. Ik had het dus over Legionnaire.

avatar van Tommy De Vito
Thomas83 schreef:

Ah oke, mee eens Legionnaire is niet eens te vergelijken met Bloodsport of Kickboxer. Enige overeenkomst; het is een van Damme film. Waar Bloodport en Kickboxer het moesten hebben van gevechten, martial-arts/kickboxen moet Legionnaire het hebben van een beetje jagen, opgejaagd worden en schietpartijen.