The Bourne Ultimatum (2007)

Verenigde Staten / Duitsland
Thriller / Actie

geregisseerd door Paul Greengrass
met Matt Damon, Julia Stiles en David Strathairn

Jason Bourne is de aan geheugenverlies lijdende spion, die toe is aan een volgende poging om meer te weten te komen over zijn eigen identiteit. Na een fatale schietpartij in Moskou reist Bourne de hele wereld af, van verscheidene steden in Europa, via Tanger (Marokko) naar New York, terwijl hij achtervolgd wordt door moordenaars van officiele en minder officiele groeperingen.

Clifford
The Bourne Identity en Supremacy had ik op dvd gezien en vond ze allebei erg goed!

Deze film ga ik zeker weten kijken in de bios!!!!

avatar van Knisper
Haha, nu al in je top 10. Altijd goed, zo'n kritische insteek.

lol

avatar van IcU
IcU
Ik ben benieuwd, deel 1 en 2 waren goed.

oeh leuk !

avatar van JorritS
Ben zeer benieuwd, de eerste twee waren inderdaad zeer vermakelijk

SvV_Ying
Gister deel 2 gezien en tijdje terug deel1..echt goede films en deze ga ik zeker weten ook kijken

ik kan echt niet wachten tot deze uitkomt,
vraag me wel af wat ze met het 'koude oorlog' verhaal gaan doen..

avatar van Fikret8
Eindelijk staat die dan op deze site. Dit is DE film van 2007 waar ik naar uit kijk.

avatar van sinterklaas
Leuk hoor: Moskou, Tangiers, New York, Riga en Madrid...

Waarom gaat Bourne ook niet gelijk even langs (De Nederlandse en geen Duitse) Amsterdam.

En Parijs heeft al een dikke beurt gehad in de eerste deel.

avatar van thomzi50
Vond 1 en 2 wel vermakelijk, denk helaas niet dat deel beter zal worden. Maar ach, een vermakelijke film is al wat waard.

avatar van ericos
Nummer 1 en 2 vond ik zulke goede films!!!!!!!
Ben super benieuwd naar deze..
Maar we moeten helaas wachten tot augustus voordat hij in de bios is ..

avatar van nick1974
Facedown schreef:

Jammer

avatar van metaledje
ik hoopte al op een derde deel, ik vond de vorige 2 erg verassend met een erg grandioze vechtscene in elk deel, ik kijk hier erg naar uit!!!!!!

avatar van Fonzo
Ben er benieuwd naar het derde deel, de eerste 2 vond ik top films.

avatar van Joe-K
Vet, een derde deel.
Deel één en twee waren echt goed!

movie*freak
Zeker weten

avatar van Ché Cliché
Heeel erg benieuwd naar deze. De eerste twee waren twee geweldig goede films.

In België komet deze uit op 12 september voor de geïnteresseerden.

jasha schreef:
In België komet deze uit op 12 september voor de geïnteresseerden.

En wanneer komt deze uit voor de ongeïnteresseerden?

Een week eerder volgens mij...

Deze film ga ik zeker in de bioscoop bekijken

avatar van stan
Ja ik ook!

Deze staat ook op mijn Lijstje om te kijken:D Word druk jaar 2007

avatar van Quentin
Nietszeggende trailer.

sju
Trailer dus: http://uk.movies.yahoo.com/features/bourne-ultimatum.html

Ik vind het eigenlijk wel een aardige trailer. Ondanks dat het een deel bestaat uit fragmenten uit TBI en TBS, belooft het in ieder geval weer de sfeer op te pakken van de twee eerdere delen...

avatar van Kricky
Ik heb 1 en 2 in de bios gezien en deze willen wij ook niet missen. Ik hoop dat het net zo spannend wordt als de vorige delen

Kan niet wachten op deze film heb hele hoge verwachtingen hier over zoals iemand al zei DE film van 2007

avatar van rondh
Facedown schreef:
3de deel is toch echt te veel...

Ik weet dat zo net nog niet. Deel 1 was leuk. Deel 2 was iets leuker. Misschien deel 3 nog leuker