The Breed (2006)

Duitsland / Zuid-Afrika / Verenigde Staten
Horror / Thriller

geregisseerd door Nicholas Mastandrea
met Michelle Rodriguez, Eric Lively en Oliver Hudson

Vijf vrienden brengen een wild weekendje door op een verlaten eiland, maar wanneer het feest aan de gang is komen ze in aanraking met vreemde, onwelkome bezoekers.

Hebben we dit soort filmpjes niet al iets te vaak gezien?

Ja gotti dat hebben we al veel te vaak gezien, zo'n script van been there done that. Maar wie weet heeft deze film wel een verassing in petto

Ik hoop het maar

avatar van Spartaan1986
Met Resident Evil babe Michelle Rodriguez.

BlueSword
oh yea michelle...ben beniewd...:D
als ik de poster bekijk lijkt het op een panter...

avatar van Spartaan1986
Het verhaal klinkt wel behoorlijk standaard. Tieners,verlaten eiland. Maar goed wie weet.

avatar van ddragon1690
ik had ergens op internet gelezen dat het over gemuteerde honden gaat -__-

avatar van ddragon1690
trailer ziet er wel leuk uit.

het zal wel gewoon een vermakelijke B film zijn.
niets bijzonders maar kijkt lekker weg dat denk ik dan.

avatar van Witch-king
Soms komt er op tv iets over deze film, op Animal Planet, het gaat inderdaad over gemuteerde honden.

avatar van stan
Ik vind het er wel vet uitzien

avatar van grid8400
Spartaan1986 schreef:
Met Resident Evil babe Michelle Rodriguez.

PRECIES!! Wat maakt het dan uit als het een B-film is
Ga hem dit weekend lekker even kijken, beoordeling volgt nog dus..

BlueSword
ziet er wel een beetje uit als en b-film ja maar wel erg vet, lijkt mij toch wel leuk voor een keer, en zeker gewoon kijken voor michelle.

Leuke Film!!

Beetje het standaart horror film verhaal met de nodige probleempjes die je in elk dit soort films ziet. Een horror film wil ik het eigenlijk niet noemen. ik vind het meer een spannende thriller met een paar schrik momentjes ( dat zijn dan wel meteen goede schrik momentjes ).
De film hield mij van begin tot eind aan de buis gekluistert. Verder is het acteerwerk goed verzorgt en de hondentrainer verdient ook een pluim! Zelfs onze eigen Hollandse herder komt er in voor

Over het algemeen leuke film die van mij dikverdient 3,5 sterretjes krijgt

Zeker een goede film

Michelle Rodriguez kan deze film ook niet redden en dan hebben we het nog niet over het belachelijke einde....

avatar van ddragon1690
waar is deze film te koop ? zou hem toch graag een keertje willen zien stinissen hoe kom jij er eigenlijk aan ?

pindakazen...

avatar van -P-
-P-
Fantastische film, veel beter dan ik had verwacht. Geen moment verveelt.

avatar van moviefreak#1
Was het geld op of konden ze gewoon geen beter einde verzinnen

avatar van the analist
Goedemorgen, hhmm.....ben nu wel erg benieuwd naar deze film. Heb deze al een week thuis en had eigenlijk meer zin in the black dahlia vanavond thuis te zien maar gezien het commentaar.......ik ben benieuwd.

film was beter dan mijn verwachtingen. spanning bleef er goed in tot op het einde. mooi gefilmd met die honden enzo, einde was echter wat minder, daarom 4****

Erg vermakelijk. spanning zat er echt goed in. einde vond ik erg jammer 3.5*

avatar van Spartaan1986
Het is weer eens iets anders dan een psychopatische moordenaar die tieners afslacht. Of eigenlijk moet ik zeggen twintigers.

Simpel,maar doeltreffend verhaal, vrij redelijk acteerwerk en toch een hoop spanning.
Het einde is zoals al vaak gezegd wat minderDe oudste broer wordt aangevallen zonder dat je ziet wat er verder gebeurt en of ze het toch overleven of niet. Een soort Dawn of the Dead 2004 einde dus maar dan met honden die toch weer aanvallen.Beetje jammer

verassende film,, un keer iets nieuws inplaats van bovennatuurlijke,, lekker simpel Honden
ik vond het leuke film afentoe beetje ongeloofwaardig maar dat mag de film cker niet verpesten, en wat betrefd het einde..., dat was wel te verwachten maar vond ik niet erg vervelend Goeie film

avatar van _Daan_
moviefreak#1 schreef:
Was het geld op of konden ze gewoon geen beter einde verzinnen

Erg vreemd einde. jammer.. maar toch een leuke film..

Beter dan verwacht

The Breed is een doeltreffende horror met angstaanjagende honden als creeps. Misschien niet origineel, maar wel erg vermakelijk. Regisseur Nicholas Mastandrea zorgt bijvoorbeeld voor een paar zeer sterke moorden en goede schrikeffecten. Daar komt bij dat de acteurs niet onaardig bezig zijn en de honden er op sommige momenten echt angstaanjagend eng uitzien. Prima vermaak dus.

avatar van Rianneke_Dan
Matig filmpje.

Opzich leuk gevonden, natuurlijk niet een nieuw verhaal.
Maar ik vond sommige scene's wel freaky, en vooral met die honden vond ik het gaaf dat ze echt waren, en dat alles er ook eigenlijk 'echt' uitzag.
Personages had ik niks mee, lag ook aan de acteurs en actrices denk ik.

Maar toch wel te doen, vooral door de enge honden.

leon1970
the breed

Uiteraard ieder zijn smaak, maar dit vond ik met recht een waardeloze en saaie film.
Die niet boeit, zonde van je tijd is mijn mening.

Waardering: *

eros
waar kun je deze film kopen
of anders waar kun je hem bekijken
wil hem dol graag zien
heb wel gezien achter de scenes dat was is op tv en dat zag er allemaal goed uit vond ik