The Hills Have Eyes (2006)

Horror / Thriller

geregisseerd door Alexandre Aja
met Aaron Stanford, Dan Byrd en Emilie de Ravin

Een Amerikaanse familie is met de camper op reis door de woestijn van New Mexico wanneer ze opeens een auto-ongeluk krijgen. De auto is niet te repareren en hun mobiele telefoons hebben midden in de woestijn geen bereik. Ze proberen er het beste van te maken maar al snel merken ze dat er iets niet in orde is in dat gebied. Ze worden opgejaagd door misvormde lokale bewoners die gemuteerd zijn als gevolg van nucleaire tests door de overheid in het verleden.

avatar van Kim008
Ik vond dit echt een verrassend goeide film! Zeker naar het einde toe in het stadje van de gemuteerden, zalig! De mutanten zagen er trouwens ook fantastisch goed uit! Of eerder lelijk Topfilmpje!

avatar van Imane10
Ongelofelijk, je moet echt een zieke geest hebben om deze film af te kunnen kijken. Ik kreeg al de rillingen toen ik zag dat onschuldige honden en een baby in zo een onmenselijke situatie maar het verplicht moeten accepteren en erin meegaan. (Of meespelen, hoe je het wilt noemen want het blijft een film) één woord voor dit - walgelijk! Ik gruwel er nog steeds van.Ik dacht gewoon een horrorfilm te zien met een gemiddeld hoge score (wat echt onbegrijpelijk is, er is niks aan dat even in je op laat komen : hé, dat was een goeie film die moet ik mensen zeker aanraden! Alsjeblieft zeg. Dan zijn er mensen die reageren: ik genoot ervan! Beangstigend dat mensen hiervan genieten...

Hoe diep ben je gezakt als film produceur als je een scene in een film laat komen waarin een minderjarig meisje word verkracht. Schokkend! Echt waar zo iets wil je niet zien, ongeacht film of niet. Het gebeurd in de wereld,maar wie weet wat voor perverts hierop kicken. Je spoort niet als je op zo'n manier kijkcijfers wilt scoren. En een hond af slachten? Alleen al het idee,ik walg ervan. Dit is geen horrorfilm, dit is puur ellendige psychische rotzooi, als deze film je werkelijk heeft geamuseerd moet je bij je zelf eens nagaan of je wel 100 bent daarboven.

avatar van SmackItUp
Imane10 schreef:
zieke geest

Dit valt eigenlijk nog enorm mee. Er zijn véél ergere films

avatar van Turbodevil
De een kan meer hebben dan de ander blijkbaar.
Ik kan er makkelijk naar kijken .

vandaag om 15:40 uur