ad
  • 8.111.006 stemmen

Schulmädchen-Report 2: Was Eltern den Schlaf Raubt (1971)

Erotiek / Drama | 69 minuten

Genre: Erotiek / Drama

Alternatieve titels: Schoolgirl Report Part 2: What Keeps Parents Awake at Night / Der Neue Schulmädchenreport / Waar Ouders van Wakker Liggen

Oorsprong: West-Duitsland

Geregisseerd door: Ernst Hofbauer

Met onder meer: Friedrich von Thun en Rosl Mayr

IMDb beoordeling: 4,3 (378)

Oorspronkelijke taal: Duits

Releasedatum: 26 augustus 1971

Over Schulmädchen-Report 2: Was Eltern den Schlaf Raubt

Deel twee van de Duitse voorlichtingsfilm Schulmädchen-Report. Opnieuw worden mensen op straat gevraagd naar hun kijk op sex onder jongeren. Film laat ook zien hoe jonge mensen met het thema sex volwassen mensen in de problemen kan helpen.

imageimageimageimageimageimage

avatar van jay73

jay73

Deel 1 gaf je ook al een halve ster stinissen. Dacht je: dit tweede deel kon me wel eens aangenaam verrassen?

Ai, misgegokt! Weer een halve ster!

Hopen maar op deel drie!

Je bent met mij in de war Jay

avatar van jay73

jay73

Ja, zeer verrassend kos!

Ik zag het net maar ik was alweer te laat om te herstellen.

Theunissen

Vervolg op het eerste deel en deze film gaat vrolijk verder met de onnozelheden waar deel 1 was mee gestopt. In deze film komt o.a. een oudere leraar terecht in een klas vol met alleen maar geile jonge meisjes waarna deze al vrij snel sex (al dan niet vrijwillig) heeft met een van de meisjes. Hij wordt ook nog eens gechanteerd door de meisjes uit de klas waarna hij zelfmoord plecht. Yeps allemaal weer lekker geloofwaardig en onnozel

Wat wel natuurlijk lekker is zijn de vele jonge meisjes die er best fraai uitzien en ook regelmatig uit de kleren gaan (ook weer in recordtijd) maar wel wat minder. Maar veel voegt deze film niet toe (beter gezegd niets) en in feite is het alleen maar een soort herhaling van het eerste deel maar dan ook nog slechter.

O ja in deze film wordt ook gewaarschuwd voor drugs en naaktfoto's

avatar van Fransman

Fransman

Wat rustiger en minder rommelig van opzet dan het eerste deel van Schulmädchen-Report. Over de moraal van die tijd, over die boze vaders, rechters, schoolhoofden, etc. zullen we maar geen woorden vuil maken. De straatinterviews vond ik wel reëel van toon en informatief. Ben het dit keer dus niet eens met Theunissen, dat dit deel 2 slechter is dan deel 1. Bovendien zag ik heel wat meer leuke jonge meisjes die in recordtijd uit de kleren gingen dan in deel 1. Overigens deden ze in die tijd niet zo moeilijk over leraren die een relatie begonnen met een leerling. Wat nu een doodzonde is, was toen weliswaar niet toegestaan, maar er werd ook niet zo overspannen op gereageerd als in de film.

Overigens heeft deze film ook mij aardig van mijn slaap beroofd....

avatar van mikey

mikey

Meer Tiroler sex onzin over vroegrijpe dames en hun seksuele escapades met achterlijke kerels.

Gerelateerde tags

sex education leraartienermeisjeerotische film