ad
  • 8.117.348 stemmen

Emanuelle Nera: Orient Reportage (1976)

Drama / Erotiek | 92 minuten / 87 minuten (VS)

Genre: Drama / Erotiek

Speelduur: 92 minuten / 87 minuten (VS)

Alternatieve titels: Emanuelle in Bangkok / Black Emanuelle in het Oosten / Emmanuelle in Bangkok / Black Emanuelle Goes East

Oorsprong: Italië

Geregisseerd door: Joe D'Amato

Met onder meer: Laura Gemser, Gabriele Tinti en Ely Galleani

IMDb beoordeling: 4,2 (869)

Oorspronkelijke taal: Italiaans

Releasedatum: 6 mei 1976

Over Emanuelle Nera: Orient Reportage

"She's Hotter Than Ever!"

De journaliste Emanuelle wordt voor onderzoek naar Bangkok gestuurd. Eenmaal aangekomen wordt ze beroofd van al haar persoonlijke bezittingen, en ze is nu aan gewezen op haar vrouwelijke charmes.

imageimageimageimage

avatar van Ravenstein

Ravenstein

Gisteren gezien op Kanaal 2.

De verwachtingen waren al redelijk laag en nog kwam de film er niet aan tegemoet.

Onbenullige verhaal en seksscenes die gedaan zijn voor ze maar goed begonnen zijn. En tam dat die dan nog eens zijn!! Nul, nul opwindend. Laura Gemser is een mooie vrouw, maar daarmee is alles gezegd.

En voor wie is deze film eigenlijk gemaakt?

Als je iets zoekt om effe lekker op te masturberen ben je hier zeker aan 't verkeerde adres. Misschien interessant voor mensen die naar Bangkok willen, want deze prent lijkt soms meer op een reisverhaal dan op een erotische film.

Neen, aan Emanuelle Nera Orient Reportage is niks, maar dan ook niks interssants.

Caligula

Ravenstein schreef:

En voor wie is deze film eigenlijk gemaakt?

Geen idee maar gij zag hem toch uit.

Ravenstein schreef:

Ervaren ofzo?

avatar van Exploitation

Exploitation

Heb net de nieuwe Black Emanuelle's box uit Amerika besteld, met Emanuelle in Bangkok (deze dus), de nieuwe ongeknipte versie van Emanuelle Around the World en Sister Emanuelle, (die nog niet op moviemeter staat) alle 3 met Laura Gemser in de hoofdrol + een nieuwe geremasterde Soundtrack compilatie van Nico Fidenco! Kan niet wachten...

avatar van Exploitation

Exploitation

Zo heb hem net voor het eerst gezien.

Was precies zoals ik had verwacht; Mooie locaties, leuke soundtrack en goede erotiek. Nog niet zo hard en grof als zijn opvolger Emanuelle in America, maar toch zeer vermakelijk.

avatar van misterwhite

misterwhite

Ik verwachte er niks van en het was zelfs nog minder. Echt saai en verhaal vond je er ook niet aan.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Ook dit viel me zeer mee. De film was goed te doen met vooral schoonheid Gemser en natuurlijk mooie sfeervolle shots. Ook aardig verhaaltje. Weer geen tegenvaller dus dit krijgt van mij een 3,0. Vind de films persoonlijk zeer ondergewaardeerd.

Theunissen

Alweer een Emanuelle film (kwamen destijds uit als zoete broodjes) met de fraaie Laura Gemser in de hoofdrol. Opzicht was het vroeger altijd leuk om dit soort films te zien (op de Duitse zender RTL+), maar meestal als je ze gezien had vielen ze altijd tegen. Je hoopte altijd op iets spannends te zien maar meer dan wat borsten en wat haar viel er niet te zien. In deze film ging men echter wel iets verder (tevens hoogtepunt van de film) en dat was de scene met de Aziatische stripper die ping-pong ballen in haar vagina stopte en daarna weer eruit schoot

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19218 berichten

Net als het origineel Black Emanuelle zit er veel erotiek en bloot in maar de seksscènes zijn meestal al afgelopen voor ze goed en wel begonnen zijn. Het leek of de regisseur gehaast was om Laura Gemser in zoveel mogelijk situaties en locaties uit de kleren te doen gaan en met alle mannen en vrouwen van belang naar bed te laten gaan. Iets beter dus dan Black Emanuelle met enkele hoogtepunten zoals Theunissen al aangaf de Thaise stripper met de pingpongballetjes in en uit haar vagina (laten vallen niet schieten zoals Theunissen beweert), een gevecht op leven en dood tussen een cobra en een groot ratachtig dier, Emanuelle die een body massage krijgt van een Thaise, Emanuelle die in bad gaat met een mooie blondine die verliefd is op haar. Er was ook een nogal knullige groepsverkrachting op Emanuelle waarbij de aanranders hun kleren aanhielden. Toch niet genoeg voor een voldoende. Locaties zijn mooi. Normaal gezien is de dialoog niet erg belangrijk maar vermits ik een Italiaans gesproken versie zag probeerde ik me toch zoveel mogelijk bij te houden met het lezen van de ondertitels. Maar heel erg was het niet als ik af en toe iets van het vertelde miste.