Blade Violent - I Violenti (1983)

Alternatieve titels: Women's Prison Massacre | Emmanuelle Escapes from Hell | Emanuelle Fuga dall'Inferno | Révolte au Pénitencier de Filles | Emanuelle in Prison

Italië / Frankrijk
Actie / Misdaad

geregisseerd door Bruno Mattei
met Laura Gemser, Gabriele Tinti en Ursula Flores

De journaliste Emanuelle komt een corrupte amtenaar op het spoor. De amtenaar laat haar echter gevangennemen, en onder valse voorwaarden wordt Emanuelle naar de gevangenis gestuurd. Albina, de sadistische gevangenisbewaarder, houdt ervan om meisjes te folteren en en tegen elkaar te laten vechten, en de mooie Emanuelle wordt haar volgende geliefkoosde slachtoffer.

Hele foute film.
Maar desondanks zeer komisch en vermakelijk.
Niet letten op het acteerwerk, niet letten op een verhaal. Zit er eenvoudig weg niet in. Maar de film kent een aantal
lachwekkende maar ook stevige scenes.
Heb hem ooit op video gezien en zou hem nu graag op DVD willen hebben.

avatar van Exploitation
Nu in Amerika op UNCUT dubbel DVD!!!
DVD 1: 16x9 Widescreen new High definition print!
+ Trailers.
DVD 2: 4:3 fullscreen versie + Bonus film: Caged Woman aka Violence in a womans prison (Bruno Mattei's voorganger op deze film!!) Binnekort bestellen!

avatar van Exploitation
Leuke en toch iets andere Emanuelle film met laura Gemser, maar zoals ik al bij meerdere Emanuelle films zei mis ik bij een hele hoop toch echt het typische "joe D' Amato"sfeertje.. toch 2*

avatar van movie acteurs
Klinkt leuk!

Zo ongeveer de slechtste W.I.P. film die ik gezien heb. Alles is nep. Het verhaal is nep, de casting is nep, het bloed is nep en dit is de zoveelste Italiaanse film die verpest wordt door zo'n elektronische tingeltangel score. Verder is de film niet spannend, niet grappig, niet vermakelijk, zoals Waku hier suggereert en er zit vrijwel geen bloot in. Het ergste is Laura Gemser, waar ik toch al niet dol op ben, die niet kan acteren en alleen maar boos kan kijken. Wat zij in deze film doet is me een compleet raadsel. Nou, gewoon geld verdienen, dondert niet hoe.