Emanuelle Nera No. 2 (1976)

Alternatieve titels: Black Emanuelle 2 | The New Black Emanuelle

Italië
Actie / Erotiek

geregisseerd door Bitto Albertini
met Angelo Infanti, Shulamith Lasri en Don Powell

Een internationaal supermodel zit in een psychiatrisch ziekenhuis, waar haar psychiater uit probeert te zoeken welke trauma's ze heeft overgehouden aan haar verleden Zij is vroeger verschillende keren misbruikt, waarna zij in het ziekenhuis is opgenomen. Daarbij moet zij haar nymfomanie onder controle proberen te krijgen.

avatar van Exploitation
Niet beter en niet slechter dan de gemiddelde Black Emanuelle film, maar miste wel heel erg Laura Gemser...

avatar van movie acteurs
Laura Gemser heeft hier maar een heel klein bijrolletje. In 1976 speelde ze al in een andere film genaamd Black Cobra. Deze Emanuelle is vrij saai en een simpel persoon die een rol overneemt. Ze spreekt totaal niet aan. En het verhaal wordt langzamerhand best saai. Toch krijgt deze film nog een 2,5. Vanwege setting, make-up en de kleine bijrol van Laura Gemser.