La Via della Prostituzione (1978)

Alternatieve titels: Emanuelle and the White Slave Trade | Emanuelle and the Girls of Madame Claude | Emanuelle en de Blanke Slavinnen

Italië
Erotiek / Misdaad
89 minuten (ongecensureerde versie) / 83 minuten (bioscoopversie)

geregisseerd door Joe D'Amato
met Laura Gemser, Gabriele Tinti en Ely Galleani

Emanuelle, een journaliste is voor haar werk op het vliegveld. Daar valt haar oog op een man die een vrouw in een rolstoel voortduwt. Even later ziet ze dat de vrouw uit de rolstoel opstaat en wegloopt. Emanuelle moet hier meer van weten en stuit op een vrouwenhandel-zaak.

avatar van Exploitation
Iemand een idee waar ik deze film op DVD en/of Video kan bemachtigen?

avatar van Dogie_Hogan
Exploitation schreef:
Iemand een idee waar ik deze film op DVD en/of Video kan bemachtigen?
Also Known As:
- Emanuelle and the Girls of Madame Claude
- Emanuelle and the White Slave Trade

Try this...... or this...

avatar van Exploitation
Was altijd zeer benieuwd naar deze laatste Black Emanuelle film uit Joe D' Amato's rijtje... Heb hem net gekeken en vond het precies in de stijl van Emanuelle Around the World en Emanuelle in America. Veel erotiek, exotische lokaties, en het hetzelfde verhaal principe. 2,5*

avatar van Die Hard,Willis
Zeer leuke Emanuelle film. Ook bij deze film is duidelijk dat het een D'Amato film is. De film bevat een paar hilarische scenes, zoals bv. de bowlingbaan vechtscene. Ook de dubbing is geweldig, erg mee kunnen lachen. Let vooral op de pizzaboer.

Verder veel exotische locaties, erotiek en Laura Gemser.

Ben wat mijn oordeel betreft aan het twijfelen tussen een 3,0* en een 3,5*..

avatar van JDSsmetje
Een bioscoopversie van Emanuelle ?

avatar van movie acteurs
Mr. Joe D'Amato heeft na het beruchte Emanuelle in America het ietwat milder aangepakt. Deze Emanuelle met Gemser heeft wel de gewoonlijke ingrediënten: Gabriele Tinti, naakt, mooie locaties en een beetje standaard verhaal. Maar toch genietbaar. Ook zit er een nieuw aspect in en dat is de Kung fu achtige vecht scene bij een bowlingbaan. Misschien een beetje misplaatst in deze/dit soort film(s) maar toch wel leuk. D'Amato weet weer eens hoe hij het moet maken. Geweldige sexploitation. 4,0.

Laura Gemser als de zwarte Emanuelle mocht er best wezen. Ze had een zeer fraai uiterlijk en lichaam. Verhaal is best wel leuk (regelmatig grappig) en de beelden zien er ook vaak fraai uit.