Velluto Nero (1976)

Alternatieve titels: Black Velvet | Black Emmanuelle, White Emmanuelle | Naked Paradise | Emanuelle in Egypt | Smooth Velvet, Raw Silk

Italië
Erotiek / Drama

geregisseerd door Brunello Rondi
met Laura Gemser, Annie Belle en Gabriele Tinti

Laura (Laura Gemser) is aan vakantie toe en besluit naar Egypte te gaan. Eenmaal aangekomen komt ze een blonde vrouw tegen die ook nog wat met haar vriend te maken heeft.

avatar van Exploitation
Deze komt ook binnekort uit in Amerika samen met Emanuelle and the White Slave Trade! Van dezelfde uitgever als wat nu de Black Emanuelle's box hebben uitgebracht

avatar van Exploitation
Apart, maar niet apart genoeg om de Emanuelle's van D' Amato te evenaren! Wel vermakelijk. 2*

avatar van zombie
Strontvervelend theatraal wanproduct. Irritante dialogen voeren de boventoon en erotiek is ver te zoeken. Wel een enkele bizarre scène waarbij Emanuelle (Laura?) wordt verkracht door een fotograaf te midden van allemaal kinderlijkjes in de woestijn, onder het mom van 'wees blij dat je leeft'!