6 Underground (2019)

Actie / Thriller

geregisseerd door Michael Bay
met Ryan Reynolds, Ben Hardy en Mélanie Laurent

Zes verschillende personen, allen miljardair, komen met een bijzonder plan. Alle zes doen ze alsof ze dood gaan, om vervolgens met elkaar een elite groep te worden die het heft in eigen hand neemt. Met dit doel willen ze het tegen uiterst beruchte criminelen opnemen.

avatar van John Milton
Die synopsis

Oh Michael Bay, you gloriously silly man...

Maar: ik ga het absoluut zien. Trailer oogt zéér vermakelijk. +Arjona. Altijd leuk.

avatar van Warp
Ziet er inderdaad best lollig uit. Hopelijk een beetje ala Pain & Gain.

avatar van Uier
Die magneet. . Actie zoals alleen Bay het kan brengen. Heerlijk!

avatar van Uier

Ik dacht dat The Irishman 175M gekost had? Voornamelijk door de postprocessing.

avatar van missl
Uier schreef:

Ik dacht dat The Irishman 175M gekost had? Voornamelijk door de postprocessing.

Geen idee, dan heeft NU niet gefactchecked!

avatar van John Milton
6 Underground Poster May Be One of the Worst Ever Created

Tsja. Als je het Lelijkste filmposters topic afgaat is er wel meer niet zo mooi, maar dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs.

avatar van Shadowed
Vind de poster inderdaad niet zo mooi, maar trailer was niet zo slecht.

avatar van horizons
Lelijke poster of niet deze Bayhem gaat weer dikke pret worden.

avatar van Kondoro0614
Oeh nice op Netflix .

avatar van Ajax&Litmanen1
Zou er denk ik niet direct voor naar de bios gaan, maar als Netflixkijker is dit wel leuk avondvermaak.

avatar van bjerik76
leek me wel oké, maar nu ik de ( huidige) poster zie twijfel ik al.

avatar van Uier
Het is maar een poster mensen.
Een spuuglelijke poster, dat wel.

avatar van mjk87
Ajax&Litmanen1 schreef:

Of je nu fan bent van Bay of niet, dit lijkt me nu net wel een film om in een bioscoop te zien met superieur geluid en beeld.

avatar van Ajax&Litmanen1
mjk87 schreef:

Voor de beelden wel, maar de film lijkt me vrij inhoudsloos. Bedoelde er mee te zeggen dat het zo'n titel is die vermoedelijk weinig kijkers wereldwijd zou trekken als dit alleen in de bioscoop uit zou komen in plaats van Netflix. Dan heb je gegarandeerd tientallen miljoenen kijkers.