• 8.254.818 stemmen

Met onder meer: Gerard Butler, Morgan Freeman en Piper Perabo

Releasedatum: 22 augustus 2019

Plot Angel Has Fallen

"Loyalty is under fire"

Na de gebeurtenissen uit 'London Has Fallen' wordt geheim agent Mike Banning beschuldigd van poging tot moord op de president. Wat volgt is een ware klopjacht door zijn eigen collega's en de FBI. Mike moet zich haasten om zijn naam te zuiveren en proberen de echte dreiging te ontmaskeren.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Pim1993

Pim1993

Oppervlakkig sensationeel actiethrillertje met een niet-origineel plot en een hoog call of duty-gehalte. Vermakelijk? Ja. Goede film? Nee.

Leuke cast en visueel gezien zat het bovengemiddeld in elkaar. Prima zo.

avatar van NB2000

NB2000

Het verhaal is natuurlijk super ongeloofwaardig ( Banning is jarenlang beveiliger van de president, maar wanneer het fout gaat, worden alle aantijgingen maar klakkeloos geloofd ? )

Waarschijnlijk kijk ik te serieus naar deze film, maar ik denk dat het beter is dat dit de laatste "Has Fallen" film is. Verder wel redelijk vermaakt en best goed kunnen lachen om Nick Nolte.

*2,5 ster

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Gerard Butler kondigt vervolg Angel Has Fallen aan | Superguide

Butler werkt aan een vierde ''Has fallen'' film

Ben ik blij mee, vind dit wel een leuke popcornreeks.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Herzien op Bluray en grappig genoeg is dit een van de weinige films die me thuis bij een tweede kijkbeurt beter is bevallen dan in de bioscoop. Destijds was ik toch een beetje teleurgesteld, het had allemaal wat pittiger gemogen. Maar eigenlijk is dit gewoon een hele vermakelijk actieprent. Zeker als Mike zijn vader ontmoet, echt een leuke rol van Nick Nolte. Ik moest wel lachen toen zijn pa dat hele bos geboobytrapped had, inclusief de verbazing bij Mike. En ook het slot in het ziekenhuis mag er absoluut zijn. De film had wel meer van zulke momenten mogen hebben en het had ook best bloederiger gekund, maar vermakelijk is het zeker. Wel jammer van het ontbreken van Aaron Eckhart. Hij, Morgan Freeman en Gerald Butler zijn toch wel onmisbaar in deze reeks. Volgende keer wel een betere script schrijven, dat verraad-plotje was wel heel goedkoop. Maar Angel has fallen is wel heel geslaagd formulewerk.

3,5* (was 3*)

avatar van IronHide

IronHide

Vond dit wel een vermakelijke film. In ieder geval een stuk beter dan het tweede deel. Die was echt slecht. Dit is gewoon lekker over-the-top actie. Alles uit zijn verband getrokken en op-en-top Amerikaans. Amerikaanse vlag hier, spionage daar en overal drones en kogels. Meer heb je niet nodig bij deze films.

avatar van filmfan0511

filmfan0511

Vermakelijke en lekker ongecompliceerde actiefilm. De vorige 'has fallen' delen zitten al een stukje weg in m'n geheugen, maar dit 3de deel mag er echt wel zijn, wat op zich knap genoeg is. Het plot, met het verraad en de hoofdpersoon die zijn onschuld moet bewijzen, is zo clichématig als maar kan, maar de actie wordt hard en vlot in beeld gebracht, en nog belangrijker, weet bijna constant te vermaken. Er zitten echt wel leuke scènes in, met de truck achtervolging, het gedeelte met vaderlief in het bos en het eindgevecht op kop. Gerard Butler en Morgan Freeman spelen wat op de automatische piloot, maar blijven altijd oké. En visueel oogt het gewoon allemaal fris.

avatar van Forrest001

Forrest001

Wanneer je deze film gaat kijken, is het wellicht goed je in te stellen op een verhaal met de nodige plot holes, zeer matige CGI en onzinnige beslissingen van de kant van de autoriteiten. Want verder zit er genoeg vaart in, is er genoeg actie en wordt het geheel goed in beeld gebracht. Pretentieloos popcornvermaak dus.

Een kleine 3***

avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

In de bioscoop was dit nog net te doen, maar zojuist op dvd gezien en dan blijft er helemaal niets meer van deze draak over.

avatar van Jan met de pet

Jan met de pet

Verstand op nul en een actiefilm die lekker wegkijkt.....3,5

avatar van mordang

mordang

Niet nadenken en knallen maar. Dan is het prima om te doen.

avatar van Leptop

Leptop

Hier was ik net even aan toe.

avatar van shimahero

shimahero

Typische B film, 6 à 7/10

Kijkt vlot weg, maar nogal snel afgehaspeld verhaal, weinig dialogen

, voorspelbaar en soms ongeloofwaardig.

Neemt niet weg dat deze film zorgde voor een ontspannende avond.

Nick Nolte zie ik altijd wel graag spelen

avatar van Phantasm

Phantasm

Weer een vermakelijke actiefilm, net zo leuk als zijn voorgangers.

avatar van Lavrot

Lavrot

Met moeite deze vreselijke rit helemaal uitgezeten. Samengevat: nix gut. Dus, doorspoelen maar en heel snel vergeten.

avatar van panax

panax

morgan freeman naast poetin leuk gemonteerd

uit de reeks van vele aktiefilms uit deze serie ,wellicht de laatste

butler gaat weer helemaal los

genoeg aktie ,verder prima in orde!!

leuke rol ook van nick nolte

avatar van ILDIB

ILDIB

Plofkop butler lijkt op een van die balkon muppets met zijn dikke kop. Verder is t zeer voorspelbaar allemaal helaas, de close ups van mensen of hun airtime verraad meteen hun belang en rol. Van enige logica is ook geen sprake. Massale inzet van mens en techniek op het ene moment een dan is t weer houtje touwtje aan ongeloofwaardige simpelheid even later. Nolte doet t leuk.

Storend is t ook at alles steeds op kinderniveau wordt uitgelegd.

Dankzij t tempo en actie toch een 3.