Rambo: Last Blood (2019)

Alternatieve titels: Rambo V | Rambo V: Last Blood

Actie / Thriller

geregisseerd door Adrian Grunberg
met Sylvester Stallone, Paz Vega en Óscar Jaenada

Om verder te leven in anonimiteit heeft John Rambo (Sylvester Stallone) zich na zijn laatste missie teruggetrokken op een ranch in Texas. Hij leidt een rustig leven, tot de dag dat de kleindochter van een goede vriendin wordt ontvoerd door mensenhandelaren. Vastbesloten haar te redden vertrekt John naar Mexico, waar hij belandt in de heftige wereld van de sekshandel en zich genoodzaakt voelt om opnieuw naar zijn wapens te grijpen. Dat zet vanzelfsprekend kwaad bloed bij het Mexicaanse kartel, dat vanaf dat moment op niets anders zint dan wraak. John zal al zijn skills uit het verleden moeten gebruiken om dit gewelddadige kat-en-muisspel te overleven.

• Vanaf 19 september in de bioscoop
  • vanaf 24 januari 2020 te koop op dvd en blu-ray

avatar van FunkStarr
Jashfan schreef:
Als deze een suc6 wordt dan heeft Sly gezegd dat er mogelijk een 6e deel kan komen, nu spoiled Sly dus zelf dat Rambo niet sterft in de film wat wel ontzettend jammer is. Niet dat Rambo niet sterft

Hmz ben ik wel met je eens inderdaad. Zou echt een "mooi" einde zijn.

avatar van sinterklaas
Ik wou al zeggen; Geregisseerd door: Arnon Grunberg?

avatar van Iron Maiden
Stallone post net op zijn Instagram account dat de film een Hard R rating krijgt. Gelukkig, maar ik had ook niet anders verwacht.

avatar van DiDa
Nieuwe (teaser) trailer. Een betere versie zal later vandaag verschijnen.

RAMBO V: LAST BLOOD Official Trailer #2 [HD] Sylvester Stallone, Paz Vega, Louis Mandylor - YouTube

avatar van Lakte
Iron Maiden schreef:

Misschien wel een plottwist dat hij het zegt en het nooit gebeurd, je weet maar nooit

sinterklaas schreef:
Ik wou al zeggen; Geregisseerd door: Arnon Grunberg?

Ik heb net zijn Get the gringo gekeken, maar lijkt mij een prima regisseur voor dit werkje. De uiteindelijk creative control zal toch wel bij Stallone liggen.

Heb er nog niks van gezien, maar verwacht wel een topper. Hopelijk ook weer ruim onder de 100 minuten.

Edit: ik zie 100 min. Dat lijkt me de maximale wenselijke speelduur. Moest er niet aan denken dat het plots 2 uur zou duren.

avatar van Ajax&Litmanen1
In de bioscoop draaien ze nog de eerste trailer, die heel wat minder geweld bevat. Ben benieuwd of ze qua geweldig de vorige film kunnen benaderen. Van mij hoeft Stallone nog niet te stoppen, hij is nog fit genoeg voor deze rollen.

avatar van GrobbekuikenXL
Wat een poster! Lijkt wel een masker. De film zal wel amusant zijn.

avatar van Basto
Idd bizarre poster. Lijkt wel zo’n plastic poppetje. Is kennelijk the way to go, Star Wars gebruikte ze ook al voor hun laatste poster.

Stallone lijkt ook sprekend op: The Toxic Avenger (1984)

Ik zie dat hij weer zijn favoriete horloge draagt : :, : panarai.
Echt jaloers op zijn verzameling horloges. Over de trailer, ziet er vet uit.

avatar van Captain Pervert
Basto schreef:
Stallone lijkt ook sprekend op: The Toxic Avenger (1984)

Hahaha. Nounou...

avatar van FunkStarr
Trailer van 1 minuut ziet er aardig uit. Wat ik erg tof gedaan vind is dat de oude beelden met nieuwe worden gemengd. In Rambo IV zag je af en toe van die flashbacks naar de eerdere films, en het lijkt erop dat Stallone er hier ook voor gekozen heeft om dat door te zetten alleen nu ook vermengd met nieuwe beelden. Kijk hier wel naar uit. De poster vind ik overigens wel afschuwelijk.

avatar van Basto
Wat een magere release. Hij draait maar 1 keer per dag in Rotterdam.

avatar van Thorongil
Dit wordt de film van het jaar, kan niet wachten om hem te zien

avatar van de grunt
Thorongil schreef:
Dit wordt de film van het jaar

J o k e r

de grunt schreef:

J o k e r

Niet voor de fan van blood and guts!

avatar van Ajax&Litmanen1
Ik mag nog niks zeggen vanwege een geldend embargo, maar zet jullie schrap!

Positief en een hoog cijfer dus? Zou mooi zijn, zulke films zie ik graag wat regelmatiger in de bios verschijnen.

avatar van Uier
Zolang deze het niveau van Rambo IV evenaart en dezelfde toon heeft, ben ik tevreden.
Actie zoals actie hoort te zijn.

avatar van Basto
Kaartje inmiddels besteld. Wordt mijn 2e Pathe bezoek dit jaar. Op vrijdagavond nog wel. Eerder kan ik helaas niet.

Houd mijn hart vast. Aan de andere kant verwacht ik niet dat men veel tijd krijgt zich te vervelen, er doorheen te praten of op den telefoon te kijken.

avatar van Basto
Speelduur op imdb staat op 89 minuten. Zou geweldig zijn. Lekker kort geweldsfeest.

Basto schreef:

avatar van Basto
Er zijn plots veel meer voorstellingen. Kijken of ik eerder kan gaan en wellicht een keertje in 4dx

Ik mag nog niks zeggen vanwege een geldend embargo, maar zet jullie schrap!

Wanneer loopt dat embargo af?

avatar van Captain Pervert
Ik vind 89 minuten wel wat aan de korte kant. Dat is wel jammer. Ik vind zijn personage magisch. Ben er mee opgegroeid.
Ik had een TV op mijn kamer en wist dat deze op TV was. Het leek me wel interessant (ik was 9) maar mijn vader vond van niet. Ik moest eigenlijk slapen maar keek hem stiekem met mijn hand op de uit-knop van de TV en het geluid op het absolute minimum.
Nostalgie ten top.

Zipportal schreef:

Wanneer loopt dat embargo af?

Morgen!

Captain Pervert schreef:
Nostalgie ten top.

Volgens Pathe is het nu toch weer 101 minuten. Maar de andere Rambofilms waren ook rond de 90-100 minuten. Vind 90 minuten echt de perfecte speelduur om m vaak te herzien.

avatar van Q Jones

Morgen!

Brand los we zijn benieuwd

Ook benieuwd Dutchtaga.
Hoop dat ie net zo hard is als deel 4, alleen verwacht ik op een kleinere schaal.