• 8.610.286 stemmen

Under the Silver Lake (2018)

Misdaad / Thriller | 139 minuten

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Under the Silver Lake

"What are they hiding?"

Het verhaal speelt zich af in Los Angeles. We volgen Sam die in de ban raakt van de verdwijning van de mysterieuze Sarah en van de vreemde moord op een miljardair. Hij ontdekt een link tussen de misdaad en een serie gedode honden. De sporen die hij volgt leiden hem naar de muziekwereld van onafhankelijke bands. Hij krijgt hulp van zijn vriend die mee onderzoek voert naar verdwenen vrouwen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Basto

Basto

Boneka schreef:

Je vergeet de film Midsommar

Ik zou eerder The Long Goodbye & Blue Velvet noemen. Of Inherent Vice.

avatar van Shadowed

Shadowed

Basto schreef:

It Follows was niet zijn debuut (of bedoel je zijn eerste horrorfilm?)

Zijn debuutfilm draait in deze film in de openluchtbioscoop.

Eerste horror inderdaad.

avatar van Basto

Basto

Een heerlijke film om te herzien bij deze tropische temperaturen. Een fijne moderne neo noir met surrealistische trekjes en een fijne soundtrack. Voortgekomen uit het dna van films als Rear Window, Vertigo, The Long Goodbye Mulholland Dr. En tal van andere Hollywood klassiekers.

Wat mij betreft een van de beste films van de afgelopen 10 jaar.

avatar van umbra

umbra

Wat een heerlijke film, met ne zalige Andrew Garfield, waarbij ik toch meteen aan Spiderman moest denken. Maar was zeer goed in deze rol en totaal ander soort film. Misdaad-thriller, daarmee doe je eigenlijk tekort als genre beschrijving, 't is gewoon veel meer. Hoort blijkbaar in het 'neo film noir' segment, 't kind moet ne naam hebben e. Ik hou enorm vh veelal paranoïde, nihilistishe, melancholische, imorele,...sfeertje, doorheen de film, dit was wel smullen. Gewoon bėre goeie film, die me zoveel deed ervaren, nadenken, met totale beleving en daarom, de bijbehorende max score 10/10.