- Home
- moviechick-99
- Meningen
Meningen
Hier kun je zien welke berichten moviechick-99 als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Alice in Wonderland (1951)
leuke film ben benieuwd naar de versie van 2010 met johhny depp
Darkness Falls (2003)
vind het erg dat het maar zo weinig sterren krijgt vind het echt een goede film 3.5
Freaky Friday (2003)
leuke film een moeder die in de menopauze zit veranderd ineens in een puber die in haar puberteit zit een leuke en amuserende film leuk om met het gezin te kijken
Friday the 13th (2009)
het is een van de beste fridays maar heel voorspelbaar jason komt een paar tieners vermoorden en thats it op het einde toen ze hem in het meer gooide zei ik straks springt hij er terug uit en ik had gelijk heel voorspebaar maar is jason nu dood of niet
House (2007)
weinig score krijgt deze film ik vond hem nochtans goed na al die slechte kritiek die jullie gaven had ik verwacht dat hij ook slecht ging zijn maar nee het is echt een goede film en het einde ook + het acteerwerk was wel goed.
Man Zkt Vrouw (2007)
Alternatieve titel: A Perfect Match
het is wel een mooie en leuke film die goed in mekaar steekt maar ik had er meer van verwacht het is niet een van de beste vlaamse films amerikanen kunnen steeds nog beter regisseren en acteren nochtans heeft die film in amerika een award gewonnen raar
Miss Potter (2006)
echt een goede film ook een beetje ontroerend als op het einde... nee ik zal niets verklappen voor de mensen die de film willen zien. maar je moet de film zeker kijken echt een goede film. en dan nog over het leven van beatrix potter.een echt gebeurd verhaal.
Nanny McPhee (2005)
Alternatieve titel: Nanny McPhee: De Magische Kinderjuf
echt een leuke fillm niet alleen voor met de hele familie maar ook in je eentje
Proposal, The (2009)
leuke en vooral grappige film op het einde als die oma doet alsof ze dood is en dan zegt oh de geesten willen me nog niet komen halen was wel grappig 2 topacteurs en het einde was oook verassend mooi
ik had het wel verwacht dat ze gingen samen komen z'on ilm zijn altijd wel een beetje voorspelbaar
Saw IV (2007)
Alternatieve titel: Saw 4
echt een goede fillm kan niet wachten tot de 6 de foilm uitkomt
Snow Cake (2006)
zeer mooie film en zit heel goed in mekaar een meisje dat lift verongelukt en de bestuurder gaat da naar die autistische moeder echt een mooie film
Soeur Sourire (2009)
Echt een super film! Het einde was een beetje triest maar het was ook een leuke film.het stoorde me ook niet dat het frans was geproken.en natuurlijk wie naar een film kijkt met:Chris Lomme en Jan Decleir dat kan geen flop zijn.de boodschap is kijken!!!!
Storm, De (2009)
Alternatieve titel: The Storm
ik vond het zeker geen slechte film.was wel benieuwd hoe de film zou eindigen zou.gaat hij nu naar zijn echte moeder of niet?
Twilight Saga: New Moon, The (2009)
Super film!!!! Beter als de eerste maar wel spijtig dat je Edward minder zag en Jacob meer. Maar ik vond het echt een super film. Vond hem persoonlijk wel beter als Twilight maar Twilight was ook goed. In Twilight hong er inderdaad meer romantiek maar toch. Wat er wel was is dat ze nu het geheim van Jacob wist en dat ze moest kiezen tussen beide ook al was ze wel zelf een beetje verliefd op Jacob. Het einde vond ik ook verassend goed. Will you mary me? Ben dus zeker beniuwd hoe Eclipse gaat zijn en natuurlijk ook Breaking Dawn ook al weet ik wat er in de toekomst gaat gebeuren tussen Bella en Edward ik blijf een Twilight,new moon.... fan. Leuke verassende film moet je zeker kijken.
Unborn, The (2009)
dat snap ik echt niet waarom heeft die maar 2.5 dat is echt een super film ze wouden u wel veel laten schrikken maar ik schrok nooit voor de rest super veel op et einde krijgt ze een tweeling dat vin dik het beste van al spijtig dat al haar dierbaren doodzijn haar moeder,oma vriend,vriendin maar voor de rest echt super film ik heb de versie gezien die nooit in de bioscoop was en er stond op contains strong horror maar dat is absoluut niet waar gewoon niet echt horror maar voor mij een spannende thriller
Waitress (2007)
zeer goede,mooie en ontroerende film. ik vond het totaal niet voorspelbaar ik had eerder gedacht dat ze met die dokter samenkwam maar uiteindelijk toch niet mooie film het einde was ook goed lulu's pies cute en dat op het einde old joe sterft en haar een cheque geeft mooi.sterk van haar dat ze earl dan toch dumpt.