ad
  • 8.081.811 stemmen

The Walking Dead - Seizoen 7 (2016-2017)

Show titel: The Walking Dead

Seizoenen: 10 seizoenen

Afleveringen: 16

Datum van release: zondag 23 oktober 2016

• Netflix Bekijk seizoen 7 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The Walking Dead

Afleveringen Seizoen 7 (2016-2017)

1. 1. The Day Will Come When You Won't Be

Na wreed te zijn overmeesterd, knielen Rick en zijn groep hulpeloos voor Negan en zijn bende Saviors. Ze leiden een zwaar verlies dat iedereen getraumatiseerd achterlaat.

2. 2. The Well

Carol en Morgan arriveren bij het Koninkrijk om Ezekiel te ontmoeten, een mysterieuze leider die hun wellicht kan helpen in de komende strijd tegen de Saviors.

3. 3. The Cell

Daryl wordt meegenomen door Negan naar de Sanctuary, het thuis van de Saviors. In de tussentijd krijgt Dwight de opdracht om een weggelopen lid van hun groep terug te brengen.

4. 4. Service

Terwijl Rick en de rest nog aan het bijkomen zijn van de tragedie in de safe-zone, komen Negan en zijn Saviors aan in Alexandria om hun geld op te eisen.

5. 5. Go Getters

Op de Hilltop herstellen Maggie en Sasha van hun verdriet. Terwijl Carl Enid begeleidt naar de Hilltop, moeten Jesus en de gemeenschap standhouden tegen nieuwe dreigingen van de Saviors.

6. 6. Swear

Op zoek naar nieuwe voorraad, ver weg van het gevecht tegen de Saviors, kunnen Tara en Heath nog niet vermoeden welke naderende gevaren hun te wachten staan.

7. 7. Sing Me a Song

Carl breekt in bij de Sanctuary om Negan en zijn mannen te vermoorden. Maar dan krijgen Carl en Negan een onverwachtse band met elkaar. Tegelijkertijd zoeken de bewoners van Alexandria naar voorraad.

8. 8. Hearts Stills Beating

Terwijl een aantal leden van de groep voorraden zoeken, gaat het ongewenste bezoek van Negan aan Alexandria verder. Met hoogopgelopen spanningen, lopen de zaken snel uit de hand.

9. 9. Rock in the Road

Jesus leidt Rick en de groep naar de Kingdom, om King Ezekiel te overtuigen om Alexandria en de Hilltop te steunen in de oorlog tegen Negan.

10. 10. New Best Friends

Terwijl ze zoeken naar een vermiste inwoner van Alexandria, komen Rick en zijn groep een mysterieuze gemeenschap tegen, de inwoners anders dan alles wat ze tot nu toe gezien hebben.

11. 11. Hostiles and Calamities

Een inwoner van Alexandria ontdekt dat ze de mysterieuze, verwarrende en angstaanjagende wereld binnen het leefgebied van de Saviors moeten doorgronden.

12. 12. Say Yes

De groep zoekt naar voorraden. In Alexandria moet iemand een zware morele keuze maken.

13. 13. Bury Me Here

Zaken lopen anders dan gepland wanneer een groep inwoners van de Kingdom goederen aflevert bij de Saviors.

14. 14. The Other Side

De Saviors doen een onverwachts bezoek aan de Hilltop, ze verrassen iedereen. Ze zijn van plan om meer benodigdheden mee te nemen.

15. 15. Something They Need

Een groep uit Alexandria gaat op reis. Een lid van de groep moet een hartverscheurende beslissing maken.

16. 16. The First Day of the Rest of Your Life

De spanning loopt hoog op wanneer wegen kruisen. De groep voert een ingewikkeld plan uit.

avatar van jerome998

jerome998

Kondoro schreef:

Het geheel van de The Walking Dead, de samenhang en het kikke gevoel dat de serie je van seizoen 1 af geeft is totaal weg. Met name de overgang waar Frank Darabont voor kiest om de zombies wat achterwegen te laten en een gevecht tussen twee groepen mensen belangrijk laat maken.

Frank Darabont is al sinds 2011 niet meer met de serie verbonden

''In July 2011, Darabont was fired from the position as showrunner. Initial reports suggested that he was unable to adjust to the schedule of running a television series; however, it was later confirmed that he was fired due to AMC's desire to reduce the show's budget (twice as many episodes for 20% less of a budget) and his strained relationship with the executives of AMC''.

avatar van Kondoro

• 2010 stemmen

jerome998.

Tja, verkeerd geïnformeerd hier dus.

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

Kondoro

Nou, niet hier verkeerd geïnformeerd. Frank Darabont heeft deze serie wel ontwikkeld, hij is alleen helaas tijdens het 2e seizoen ontslagen. Jammer, want anders was de serie veel beter geweest.

avatar van Kondoro

• 2010 stemmen

renzoroy_mm

Dan ben ik alsnog verkeerd geïnformeerd.

avatar van Shaky

Shaky

Hmmm.. ik heb de eerste 5 afleveringen gekeken nu en dacht 'best aardig seizoen, zeker na die dijk van een openingsaflevering, maar even op TvMeter kijken of ze dit wel netjes binnen acht afleveringen gaan afronden of dat het gerekt wordt tot tien.......' ....damn... 16 afleveringen?? Dit voelt alsof er nog heel erg veel pure opvulling gaat komen. Met lichte tegenzin zet ik toch maar door.

avatar van Shaky

Shaky

Ik heb het seizoen nu volledig gezien en ben zeer aangenaam verrast. Hoewel ik me kan vinden in veel opmerkingen (traag, veel hetzelfde), werd dit seizoen wel op een goede manier gebracht: het is opbouwend en blijft boeien. Nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik seizoen 6 ongeveer twee jaar geleden gezien heb, wanneer ik seizoen 7 rechtstreeks achter seizoen 6 had gezien was ik ook minder positief geweest. Dan voelt het slepend en te traag. Met twee jaar pauze kon dit seizoen me goed bekoren. De karakters blijven (redelijk) interessant, er is genoeg drama en actie en ik heb nog nooit iemand zo goed, zo lang een 'flat character' zien spelen (Jeffrey Dean Morgan). Dat vind ik oprecht knap; een ééndimensionaal personage spelen en dan toch al een kleine twintig afleveringen weten te boeien. Tijd om met seizoen 8 verder te gaan.

avatar van Phantasm

Phantasm

Vanaf dit seizoen vond ik het er niet echt beter op worden.

avatar van Daan258

Daan258

Ondertussen alweer bijna 2 maanden geleden dat ik dit 7e seizoen heb afgekeken.

Gelukkig een klein verbetering ten opzichte van het vorige seizoen maar ik kan het niet meer dan vermakelijk voor tussendoor noemen.

Het is een groot pluspunt dat Jeffrey Dean Morgan een goede toevoeging was aan dit seizoen. Ik moet dan wel toegeven dat hij een ontzettend toffe rol heeft en het ook heel goed weet te doen.

Hij weet dit seizoen wel een beetje omhoog te gooien.

Verder allemaal wel vermakelijk maar daar is alles wel mee gezegd. Het is allemaal niets nieuws meer.

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

De eerste aflevering van dit seizoen is geweldig!! Misschien wel één van de beste afleveringen van alle seizoenen tezamen. Daarna zakt het in elkaar als een pudding. Het is zo jammer, want het had zoveel potentie. Ze hadden zoveel koele en ruige dingen kunnen doen, maar nee.

Heel dit seizoen kabbelt voort met eindeloze conversaties tussen Negan en de groep. Dat hij wint, dat hij geweldig en de baas is. De groep van Rick heeft alleen maar ellende en ellende. Keer op keer worden ze besodemietert. Goede emotionele ontwikkeling, maar wel erg vervelend om naar te kijken. Je wilt dat ze ook een keer winnen. Of in ieder geval de Negans genadeloos terugpakken en geven wat ze verdienen. Dat alles gebeurd niet. Keer op keer domme keuzes en het gaat maar door. Ik had gehoopt dat dit seizoen de ontknoping zou zijn, maar nee het gaat nog een heel seizoen verder, met weer precies dezelfde ontwikkelingen. Daarnaast had Negan Rick allang kunnen vermoorden, maar doet het steeds niet. Andersom kon het ook. Ook is het belachelijk dat die Negan heel zijn eigen groep in de greep heeft terwijl zij met veel meer zijn. Dus ze hadden gewoon samen kunnen spannen en hem kunnen vermoorden, maar dit durfde ze niet.

´