Mijn Series +

South Park - Seizoen 24 (2020-2021)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Trey Parker, Matt Stone en Brian Graden
met Matt Stone, Trey Parker en Mona Marshall

South Park is een Emmy Award-winnende animatieserie. De serie gaat over de surrealistische avonturen van vier boezemvrienden Stan, Kyle, Kenny en Cartman uit South Park, een fictief bergdorpje in de staat Colorado, waar niets normaal blijkt te zijn, en waarin de verhaallijnen bizarre wendingen nemen. South Park staat bekend om zijn simpele animatiestijl, donkere humor en de taboedoorbrekende onderwerpen. De meeste afleveringen zijn een satire op de (Amerikaanse) samenleving, beroemdheden en/of onderwerpen die het nieuws beheersen.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  1. The Pandemic Special (special)

avatar van The Oceanic Six
Heeft iemand enig idee waarom er dit jaar geen nieuw seizoen South Park uit is gekomen, minus de Pandemie-special? Echt jammer, ik mis het. Vraag me af waar in 2021 het seizoen wel gaat starten.

avatar van Raspoetin
Wellicht vanwege COVID-19...

avatar van The Oceanic Six
South Park komt in maart met special over coronavaccins | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Over een paar weken dus een nieuwe special, over vaccinatie.

Ben bang dat we een vol seizoen alleen niet gaan zien op korte termijn. Misschien op zijn vroegst eind dit jaar?