ad
  • 8.077.233 stemmen

South Park - Seizoen 8 (2004)

Show titel: South Park

Seizoenen: 24 seizoenen

Afleveringen: 14

Datum van release: woensdag 17 maart 2004

• Amazon Prime Bekijk seizoen 8 via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

South Park

Afleveringen Seizoen 8 (2004)

1. 1. Good Times with Weapons

De jongens hebben wapens gekocht en voelen zich als strijders in een Japanse anime. Dit gaat allemaal goed tot Butters als Professor Chaos hen komt uitdagen voor een gevecht.

2. 2. Up the Down Steroid

Jimmy besluit om steroïden te gebruiken voor de Paralympische Spelen. Ondertussen doet Cartman alsof hij een gehandicapte is, zodat hij ook mee kan doen.

3. 3. The Passion of the Jew

Cartman begint aan een protest tegen joden na het zien van The Passion of the Christ. Ondertussen gaan Kenny en Stan naar Mel Gibson om geld terug te krijgen.

4. 4. You Got F'd in the A

Stan traint een paar uiteenlopende personages tot goede dansers. Butters schijnt ook een goede danser te zijn, maar hij heeft moeite met een tragische gebeurtenis uit het verleden.

5. 5. AWESOM-O

Cartman doet alsof hij de robot AWESOM-O is en wordt bevriend met Butters. Maar hij heeft steeds meer moeite om deze rol vol te houden.

6. 6. The Jeffersons

De kinderen van South Park besteden veel tijd bij Mr. Jefferson, een vreemde en jongensachtige man. De politie wil de man wel oppakken, maar komen tot de schokkende ontdekking dat de Mr. Jefferson helemaal niet zwart is.

7. 7. Goobacks

Mensen uit het jaar 4035 verschijnen plotseling in South Park om werk te zoeken. Deze mensen uit de toekomt zijn zo goedkoop, dat ze de banen van iedereen inpikken.

8. 8. Douche and Turd

Iedereen moet stemmen op de nieuwe mascotte van South Park; een broodje poep of een vaginale douche. Stan vindt het onzin om te stemmen, maar krijgt veel problemen door deze houding.

9. 9. Something Wall-Mart This Way Comes

Er komt een gigantische Wall-Mart in South Park. Sommige bewoners zijn er fel tegen, maar anderen genieten van de gigantische lage prijzen van dit grote warenhuis.

10. 10. Pre-School

Trent Boyett, die dankzij Stan, Kyle, Kenny, Cartman en Butters in de gevangenis is beland, komt weer vrij. En hij wil wraak nemen.

11. 11. Quest for Ratings

De jongens hebben een klein nieuwsprogramma voor hun school, maar er wordt steeds minder naar gekeken. Dus besluiten ze om de verhalen wat op te blazen en te vergroten.

12. 12. Stupid Spoiled Whore Video Playset

Paris Hilton is een slechte invloed op de meisjes in South Park. En terwijl Paris Hilton Butters wil kopen, wil Mr. Slave het opnemen tegen de rijke, verwende Hilton.

13. 13. Cartman's Incredible Gift

Cartman begint te geloven dat hij bijzondere gaven heeft. De politie wil hulp van Cartman inschakelen bij onopgeloste moordzaken.

14. 14. Woodland Critter Christmas

Stan wordt benaderd door een paar kleine diertjes in het bos om te helpen met de geboorte van hun Verlosser. Dan ontdekt Stan om welke Verlosser het gaat.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Opvallend leuk seizoen met eigenlijk alleen maar hilarische episodes. Okay, okay, de episode rond Mel Gibson wordt aan het einde wat flauw, maar voor de rest is het Southpark op z'n best. Heerlijk!

avatar van AOVV

AOVV

Het beste seizoen van South Park? Om echt zeker te zijn, zou ik gewoon alle afleveringen nog 'ns moeten kijken, maar de kans is toch wel groot. Het seizoen wordt meteen afgetrapt met 'Good Times with Weapons', een hilarische aflevering waarin de jongens ninja-wapens kopen, Kenny zijn ninja-ster in Butters' oog mikt en ze er vervolgens niets beters op vinden dan Butters te vermommen als hond, zodat ze de verantwoordelijkheid uit de weg kunnen gaan. Ook het einde is hilarisch; Cartman gaat uit de kleren omdat hij zogenaamd de kracht bezit onzichtbaar te zijn, en staat daar dan mooi voor l*l op de dorpsveiling. Zijn excuus? "I told you, it was a wardrobe malfunction!". Compleet kapot gaan.

En da 's nog maar het begin, want zwakke broeders zal je hier niet vinden. De satire en humor van de grofste plank vinden elkaar hier als nooit tevoren. Héérlijk.

Zo briljant als het seizoen wordt geopend, wordt het overigens ook afgesloten, met 'Woodland Critter Christmas', een door Cartman verzonnen sprookje over een op het eerste oog troep schattige bosdiertjes, die uiteindelijk volkomen krankzinnig blijken en Satan vereren.

Hiervoor heb ik enkel de volle 5 sterren veil!

avatar van Flavio

Flavio

Inderdaad een van de beste seizoenen. Naast de hierboven aangehaalde afleveringen wil ik graag een speciale vermelding maken van Cartman´s Incredible Gift en AWESOM-O, Butters en Cartman maakten toch wel de serie.

avatar van ArthurDZ_mm

ArthurDZ_mm

Het seizoen met de SP-aflevering der SP-afleveringen voor mij: Douche And Turd. Als je om wat voor vreselijke en onlogische redenen dan ook maar één aflevering van deze meesterlijke serie wil bekijken, bekijk dan die. Hoe het Amerikaanse politieke systeem en PETA (twee van de vreselijkste entiteiten in de geschiedenis) meesterlijk op de hak worden genomen, genieten!

avatar van CorvisChristi

CorvisChristi

Eén van de allerbeste seizoenen van South Park. De mindere afleveringen (die er nauwelijks inzitten) worden ruimschoots gecompenseerd met een aantal van de allerbeste afleveringen die de serie heeft voortgebracht.

Tevens bevat dit seizoen mijn all-time-favorite South Park-aflevering ooit gemaakt, namelijk 'AWESOM-O'.