ad
  • 8.079.837 stemmen

South Park - Seizoen 3 (1999-2000)

Show titel: South Park

Seizoenen: 24 seizoenen

Afleveringen: 17

Datum van release: woensdag 7 april 1999

• Amazon Prime Bekijk seizoen 3 via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

South Park

Afleveringen Seizoen 3 (1999-2000)

1. 1. Rainforest Shmainforest

De jongens moeten mee met het koor 'Getting Gay with Kids' naar Costa Rica om mensen te overtuigen niet het regenwoud te kappen. Maar tijdens een tour in het regenwoud raken ze verdwaald en begint de ellende.

2. 2. Spontaneous Combustion

Randy Marsh onderzoekt waarom inwoners van South Park spontaan in brand vliegen. Ondertussen proberen de jongens de vader van Kyle, die geen erectie meer kan krijgen, te helpen.

3. 3. The Succubus

Terwijl Cartman een bril krijgt, proberen Stan en Kyle Chef te redden van zijn huidige verloofde. Volgens Stan en Kyle is zij een demon, die het leven uit Chef zuigt.

4. 4. Jakovasaurs

De jongens ontdekken een Jakovasaurus, een zeer zeldzaam en bijna uitgestorven diersoort. Al snel ontdekt iedereen hoe irritant deze nieuwe diersoort eigenlijk is. Enkel Eric Cartman vindt hem leuk.

5. 5. Tweek vs. Craig

Puur voor vermaak proberen de jongens om hun klasgenoten Tweek en Craig te laten vechten.

6. 6. Sexual Harassment Panda

Om kinderen iets te leren over seksuele intimidatie komt de Sexual Harassment Panda een bezoekje brengen aan South Park.

7. 7. Cat Orgy (1)

De moeder van Eric Cartman gaat naar een feestje van Mr. Mackey. Shelly Marsh moet op Cartman passen en Shelly besluit om stiekem haar vriendje langs te laten komen. Cartman wil dat Shelly betrapt wordt.

8. 8. Two Guys Naked in a Hot Tub (2)

De ouders van Stan nemen Stan mee naar het feestje van Mr. Mackey. Hier moet hij in de kelder spelen met de andere kinderen.

9. 9. Jewbilee (3)

Kyle gaat naar Jewbilee, een soort padvinderskamp voor Joodse kinderen. Hij besluit om Kenny mee te nemen en samen zijn ze getuige van nogal vreemde plannen van één van de leiders.

10. 10. Korn's Groovy Pirate Ghost Mystery

De band Korn komt naar South Park voor een optreden op Halloween, maar ontdekken dat er spookpiraten actief zijn. Ze werken samen om het mysterie te ontrafelen.

11. 11. Chinpokomon

De kinderen in South Park zijn helemaal in de ban van Chinpokomon, een type speelgoed uit Japan. De ouders vertrouwen dit speeltje uit Japan voor geen meter.

12. 12. Hooked on Monkey Fonics

Eric krijgt van zijn moeder een cadeau om hem beter te leren spellen, zodat hij een spelwedstrijd kan winnen. Ondertussen zijn de andere jongens geïnteresseerd in een nieuwe leerling, die nog nooit op een openbare school heeft gezeten en enkel thuis les heeft gehad.

13. 13. Starvin' Marvin in Space

De regering zit achter Starvin' Marvin aan, als deze een schip heeft gevonden van een buitenaards wezen.

14. 14. The Red Badge of Gayness

De jongens spelen de Amerikaanse Burgeroorlog na, maar Eric Cartman neemt dit iets te serieus en begint een echte oorlog.

15. 15. Mr. Hankey's Christmas Classics

Mr. Hankey - de kerstdrol - presenteert een serie kerstliedjes, gezongen door bekende inwoners van South Park.

16. 16. Are You There God? It's Me, Jesus

Cartman bloedt uit zijn anus en denkt nu dat hij aan het menstrueren is. Stan krijgt het gevoel dat hij achterblijft en besluit medicijnen te slikken. Ondertussen wil Jezus een feest organiseren om er een nieuw millennium aankomt.

17. 17. World Wide Recorder Concert

De kinderen gaan naar Arkensas voor een concert met blokfluiten. Cartman zoekt de toonhoogte waar mensen spontaan van moeten poepen. Ondertussen zoekt Mr. Garrison zijn vader op.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Naar mijn gevoel zijn er iets meer pogingen om grappen door een aflevering heen te verlengen, soms op het irritante af. Maar ja, dat euvel heeft zo'n beetje elke langlopende comedyserie. Volgens mij wordt dat alleen maar erger in volgende seizoenen van wat ik ervan gezien heb. Ook dit seizoen heeft weer een aantal heerlijk stompzinnige wendingen, zoals: de Mr. Hankey kerstspecial, de civil war reenactment, two guys one tub, de kattenorgie en het niet misbruikt zijn complex van Mr Garrison. Chinpokomon, Jewbilee, de Korn-episode en Rainforest Schmainforest zijn daarentegen best wel duf.

avatar van AOVV

AOVV

'The Red Badge of Gayness' is één van m'n favoriete South Park-afleveringen. Hilarisch hoe Cartman de boel in handen neemt en manipuleert.

Voor het overige ook hier weer een aantal zeer sterke afleveringen, met 'Sexual Harassment Panda' en 'The Succubus' op kop. Het niveau van seizoen 1 wordt echter niet gehaald, vooral omwille van het euvel dat Donkerwoud ook al aanhaalt.

3,5 sterren

avatar van Flavio

Flavio

Hier begon South Park al wat beter te worden, maar het blijft nog hit & miss. Na de erg leuke aflevering The Succubus komen de irritante Jakovasaurs (en dat ze irritant zijn de bedoeling is maakt het nog niet leuk).

avatar van CorvisChristi

CorvisChristi

'Sexual Harassment Panda' is de onbetwiste topper van dit voor de rest toch wel heel aardige seizoen.

En laat ik het geweldige einde van 'World Wide Recorder Concert' ook niet onvermeld laten trouwens...

Andere toppers zijn aflevering 7 t/m 9 (drieluik) en 'Chinpokomon'.

avatar van Samael_mm

Samael_mm

CorvisChristi schreef:

Andere toppers zijn aflevering 7 t/m 9 (drieluik) en 'Chinpokomon'.

ik heb me kapot gelachen om dat einde van 'World Wide Recorder Concert'