menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:
Ik zoek ook een film over een groep jongeren die bij een huis steentjes tegen een raam gooien want het verhaal gaat dat daar een heks( of heksen )woont ,maar eigenlijk denken ze meer dat dat maar een legende is ,en dan blijkt dat dat wel zo is en worden ze gevangen genomen enz..
Nou ik hoop dat iemand dit ook herkend .

Sem100 schreef:
Hallo,Ik zoek weer eens een film ,deze gaat ongeveer zo ;in een tuin is een grote boom door storm omgevallen ,en daar onder die boom of wortels bevind zich een ingang of grot .
Nou het is niet veel maar hopelijk herkend iemand het .

The Gate (1987) ?

Dat is een van mijn fav. films.

Sem100 schreef:
Ik zoek ook een film over een groep jongeren die bij een huis steentjes tegen een raam gooien want het verhaal gaat dat daar een heks( of heksen )woont ,maar eigenlijk denken ze meer dat dat maar een legende is ,en dan blijkt dat dat wel zo is en worden ze gevangen genomen enz..
Nou ik hoop dat iemand dit ook herkend .

The Wicked (2013) ?

Alexander1900 schreef:
(quote)

The Gate (1987) ?

Dat is een van mijn fav. films.

Ja dat is hem ,bedankt

Yesss dat is hem ook , bedankt

Dag, ik zoek een film van de laatste 10 jaar over een man en een zoon die in de natuur door een groep militairen (of criminelen) meegevoerd worden tijdens hun looptocht (vluchttocht?). Ik geloof dat er ook een gekleurde man in meespeelde, een heel bekende acteur. Ik weet niet meer of hij een good guy of een bad guy was. Het is een heel bekende film, minstens 4 keer op TV geweest. Weet iemand het?

Hoi Goongumpa, nee die twee zijn het niet, maar bedankt.

Die is het ook niet.

Het ziet er naar uit dat ik er zelf tegenaan ben gelopen. Ik loop namelijk al die lijsten af van filmvandaag. Het is "The Contract" uit 2006. Bedankt voor jullie hulp en tot een volgende keer.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.