- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Sem100
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook een film over een groep jongeren die bij een huis steentjes tegen een raam gooien want het verhaal gaat dat daar een heks( of heksen )woont ,maar eigenlijk denken ze meer dat dat maar een legende is ,en dan blijkt dat dat wel zo is en worden ze gevangen genomen enz..
Nou ik hoop dat iemand dit ook herkend .
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Hallo,Ik zoek weer eens een film ,deze gaat ongeveer zo ;in een tuin is een grote boom door storm omgevallen ,en daar onder die boom of wortels bevind zich een ingang of grot .
Nou het is niet veel maar hopelijk herkend iemand het .
Dat is een van mijn fav. films. 
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ik zoek ook een film over een groep jongeren die bij een huis steentjes tegen een raam gooien want het verhaal gaat dat daar een heks( of heksen )woont ,maar eigenlijk denken ze meer dat dat maar een legende is ,en dan blijkt dat dat wel zo is en worden ze gevangen genomen enz..
Nou ik hoop dat iemand dit ook herkend .
Sem100
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Ja dat is hem ,bedankt?
Sem100
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Yesss dat is hem ook , bedankt
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Dag, ik zoek een film van de laatste 10 jaar over een man en een zoon die in de natuur door een groep militairen (of criminelen) meegevoerd worden tijdens hun looptocht (vluchttocht?). Ik geloof dat er ook een gekleurde man in meespeelde, een heel bekende acteur. Ik weet niet meer of hij een good guy of een bad guy was. Het is een heel bekende film, minstens 4 keer op TV geweest. Weet iemand het? 
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
The Road (2009) of After Earth (2013) misschien?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
The Road (2009) of After Earth (2013) misschien?
Hoi Goongumpa, nee die twee zijn het niet, maar bedankt. 
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Heel misschien Big Game (2014) ?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Heel misschien Big Game (2014) ?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Het ziet er naar uit dat ik er zelf tegenaan ben gelopen. Ik loop namelijk al die lijsten af van filmvandaag. Het is "The Contract" uit 2006. Bedankt voor jullie hulp en tot een volgende keer. 
Rodger
-
- 1805 berichten
- 1768 stemmen
Ik heb nog een vraag. Ik zoek een Nederlandse thriller van de laatste pakweg 7 jaar. Wat ik nog weet is dat een man en een vrouw voor langere tijd in een huis verblijven. De vriend van de vrouw is voor een langere tijd weg, op vakantie of zo. In het laatste deel van de film duikt de vriend opeens op en blijkt alles een setup te zijn. Misschien een wat vage beschrijving, maar misschien kunnen jullie er wat mee. Heeft iemand een idee?
Borgman (2013)
Misschien is het deze?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Mensen, help me even herinneren. Ik zoek een film met een freeze frame. Waarschijnlijk uit de jaren 80, 70 of ouder. Tijdens het onschadelijk maken van een bom is een freeze frame te zien. Op het moment dat de bom afgaat staat het beeld stil. Je ziet dan het verschrikte gezicht van de persoon die de bom onschadelijk maakt en de eerste flits (ook stilstaand) van de ontploffing. Mogelijk is de freeze frame in zwart/wit, dat weet ik niet mer zeker. Weet iemand om welke film het gaat? 
Bubblez
-
- 2056 berichten
- 2496 stemmen
Mensen, help me even herinneren.
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Hoi Bubblez, nee zo te zien is het die film niet. Er komen weliswaar freeze frames in voor, maar niet het freeze frame dat ik zoek. 
caitilove
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > film:
Oke dus de film gaat over eem vrouw en die werkt in new york en die gaat naar haar childhood home en ze gaat bij haar moeder op bezoek en daar komt ze ook een oude liefde tegen en die waren verloofd en zij is weggegaan om te gaan studeren en ze komt later te weten da haar moeder ziek is en die moeder helpt schildpadden overleven en uiteindelijk wordt ze trug verliefd op hasr oude liefse
xpandaa
-
- 10 berichten
- 4 stemmen
In Film > Genres en landen > Horror film titel gezocht:
Hallo,
Ik ben de hele ochtend al als een gek aan het zoeken naar een film waarvan ik alleen ooit het begin stukje heb gezien.. het is een horror film wat zich afspeelt in een huis.. je ziet een hidden camera in een ventilator heen en weer draaien bovenaan een trap.. vervolgens zie je een vrouw met een wasmand de trap oplopen en vlak daarna rent ze naar beneden en word ze bruut vermoord. Vervolgens staat er buiten een heel politie corps en een nieuwslezeres die vertelt over de brute moord. Engels gesproken. Uit de jaren 2000 absoluut niet eerder..
Maar dat is dan ook alles wat ik weet.. ? ik heb m geloof ik ooit opgezocht via popcorntime maar de film stotterde enorm dus heb ik m verwijderd.. nu ben ik opnieuw opzoek.. Wie oh wie kan me helpen?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5305 stemmen
Klinkt als French New Wave... Haute Tension / Switchblade Romance is het denk ik niet?
sausolita
-
- 10 berichten
- 4 stemmen
In Film > Overige films > wie weet de titel van de film:
ik ben al lang op zoek naar de titel van een spannende film die ik jaren geleden heb gezien maar waarvan ik de titel niet meer weet. enkele scene die ik nog weet is dat er een oudere man zijn kleinzoon laat zien wat te doen met lastige mensen. in een cafe trapt hij dan een kever dood op de grond. verder weet ik nog dat hij een dubbelleven leidt. hij is een ex nazi en dat wordt op het laatst ontdekt. wie weet de titel hiervan?
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
In Film > Overige films > wie weet de titel van de film:
ik ben al lang op zoek naar de titel van een spannende film die ik jaren geleden heb gezien maar waarvan ik de titel niet meer weet. enkele scene die ik nog weet is dat er een oudere man zijn kleinzoon laat zien wat te doen met lastige mensen. in een cafe trapt hij dan een kever dood op de grond. verder weet ik nog dat hij een dubbelleven leidt. hij is een ex nazi en dat wordt op het laatst ontdekt. wie weet de titel hiervan?
Wellicht Apt Pupil (1998)?
sausolita
-
- 10 berichten
- 4 stemmen
Het is hem niet Baggerman, maar hij lijkt er wel op. in de film die ik bedoel komt op het laatst dat de persoon echt wordt ontmaskerd. Apt Pupil lijkt mij ook een goeie film. die ga ik ook zoeken. bedankt voor de steun en ik kijk nog even verder.
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Het is hem niet Baggerman, maar hij lijkt er wel op. in de film die ik bedoel komt op het laatst dat de persoon echt wordt ontmaskerd. Apt Pupil lijkt mij ook een goeie film. die ga ik ook zoeken. bedankt voor de steun en ik kijk nog even verder.
Heb hem niet gezien maar dat gaat over nazi praktijken
Bary55
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik ben op zoek naar een oude film waarbij een jongen een visioen krijgt over iets waarna hij opstaat en naar buiten loopt. Als hij buiten is draait hij om en valt er een komeet op zijn huis, waarna hij een best ellendig leven tegemoet gaat. Maar dit blijkt een visioen te zijn, aan het einde van de film schiet hij weer wakker door die visioen/droom en blijft deze keer liggen als die komeet daadwerkelijk op zijn huis valt.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
ik ben op zoek naar een oude film waarbij een jongen een visioen krijgt over iets waarna hij opstaat en naar buiten loopt. Als hij buiten is draait hij om en valt er een komeet op zijn huis, waarna hij een best ellendig leven tegemoet gaat. Maar dit blijkt een visioen te zijn, aan het einde van de film schiet hij weer wakker door die visioen/droom en blijft deze keer liggen als die komeet daadwerkelijk op zijn huis valt.
Zou Invaders from Mars (1953) of Invaders from Mars (1986) kunnen zijn?
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
Doet ook wel denken aan Donnie Darko, hoewel het daar niet om een komeet gaat (en hoewel dat ook geen echt oude film is).
sausolita
-
- 10 berichten
- 4 stemmen
Hallo Geralt of Rivia,
ik ga weer kijken of het de film is. bedankt voor de reactie. tot ziens.