menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:
Mensen, ik ben al heel lang op zoek naar een film waarin een gangsterbaas zijn mannen bijeen roept om mede te delen dat er een verrader in hun midden is. De eerste drie reageert, hij krijgt nauwelijks de kans om iets te zeggen, wordt meteen overhoop geschoten met de woorden: "No, of course it's not you!" De gangsterbaas kijkt hem daarbij niet eens in het gezicht aan. Ik heb de film rond 2013 gezien, dus het moet van voor die tijd zijn. Heeft iemand een idee?

lepie1990 schreef:
nee ook niet. ps het senario al sdangerous minds is wel het zelfde. het heeft ooit in 10 delen op yt gestaan

liedje hete precident of the united states.

Freedom Writers (2007)?

Ik zoek ook een film familie film over kabauters die in de muren van huizen wonen en als het huis afgebroken wordt proberen ze de afbraak te stoppen het was een film uit de jaren 90 .

Geralt of rivia schreef:
Ik zoek ook een film familie film over kabauters die in de muren van huizen wonen en als het huis afgebroken wordt proberen ze de afbraak te stoppen het was een film uit de jaren 90 .

The Borrowers (1997)

In Film > Algemeen > Op zoek naar een filmtitel:

Ik ben op zoek naar de titel van een film : een computer weet wanneer iedereen zal sterven. Een meisje ontdekt dit en stuurt naar iedereen een sms...
De film zou dateren van 2017 of 2018.

Ik zoek een found footage film van een man die een documentaire maakt over een andere man. Hij moet deze één dag filmen maar mag niet meer weg of zo iets. Iemand een idee?

Al gevonden. Het was creep.

ik zoek een film met bruce willis?, zijn dochter komt ziek thuis. Ze werkt als interim bij een chemische wapefabrikant en wordt voor de deur neergeschoten. Eerst wordt er gedacht dat het haar vader betrof, een politieagent.
het blijkt een inbraak door activisten bij die fabriek, waarbij ze allen met opzet besmet worden.
komt uit bij politici en een ingehuurde "killer" die voor de tegenpartij kiest.
genoeg?
kon hem bij imbd niet vinden onder bruce willis

thnx

kappeuter (crew)
morvan1

Wellicht verkeerd onthouden en was het Mel Gibson ipv Bruce Willis?

Is het Edge of Darkness (2010)?

twijfelde al, je hebt gelijk, dat is die ik zocht.

thnx

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Kan de film maar niet vinden:

Hi Allemaal,

Ben nog nieuw dus weet niet of ik dit op de juiste plek plaats.
Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een film.

De film gaat over een bepaald nummer wat telkens terug komt (niet de film 21).
Voor zover ik het nog weet had het iets van doen met een sport (in elk geval op het einde) daar hij in de skybox is en hierin komt de hoofdrolspeler uiteindelijk zelf er achter dat hij elke keer aan dit number werd herinnert.

Ben al allerlei websites af geweest echter helaas niet de film kunnen vinden.

Kan iemand mij helpen?

Ik zoek een horror die eindigde in een lift in een parkeergarage, of althans ondergronds. Er valt dan op een bepaald moment een groot mes door de lift. De film is minstens 8 a 10 jaar oud.

Alvast bedank!

p2?

Nee mikey, dat was hem niet.

Misschien is het de lift van dick maas wel een oudere film maar mischien is het hem het zou ook kunnen dat het down 2001 is de amerikaanse remake van de lift. De films zelf niet gezien maar zie overeenkomsten tussen je verhaalHollywood007 en de films mischien zijn het ze groet geralt of rivia

Mensen, help me even herinneren. De film is vaker op TV geweest. Aan het einde zegt iemand tegen de mafiabaas: "Please don't shoot me". Waarop de mafiabaas zegt: "I'm not gonna shoot you, I want to show you some of my machines." Er was iets met de stem van de baas, het zou me niet verbazen als het iemand van de Oostblokmafia was. Weet iemand het?

Hollywood007 schreef:
Ik zoek een horror die eindigde in een lift in een parkeergarage, of althans ondergronds. Er valt dan op een bepaald moment een groot mes door de lift. De film is minstens 8 a 10 jaar oud.

Alvast bedank!

Hoi, ik ken wel iets wat er op lijkt, maar die film is meer dan 40 jaar oud. in The Omen II wordt een lift door een liftkabel door midden gesneden, inclusief de persoon die erin zit, een dokter.

RobbyT schreef:
Mensen, help me even herinneren. De film is vaker op TV geweest. Aan het einde zegt iemand tegen de mafiabaas: "Please don't shoot me". Waarop de mafiabaas zegt: "I'm not gonna shoot you, I want to show you some of my machines." Er was iets met de stem van de baas, het zou me niet verbazen als het iemand van de Oostblokmafia was. Weet iemand het?
ik denk dat het the departed met matt damon en mark wahllberg en jack nicholson of mischien js het goodfellas of gewoon the godfather of donnie brasco

Ik zoek een film over een echtgenoot die zijn gezin ontvlucht door zich in de schuur naast de woning te verstoppen. Van een afstandje ziet hij toe hoe het zijn gezin vergaat wanneer hij als vermist wordt opgegegeven en zijn gezin verder leeft.

Irenezelluf schreef:
Ik zoek een film over een echtgenoot die zijn gezin ontvlucht door zich in de schuur naast de woning te verstoppen. Van een afstandje ziet hij toe hoe het zijn gezin vergaat wanneer hij als vermist wordt opgegegeven en zijn gezin verder leeft.
Wakefield (2016) ?

Mensen, help me even. Trouwens bedankt voor alle hulp tot zover. Ik zoek een film die meerdere malen op TV is geweest de laatste jaren. Aan het einde zit een hoofd van een criminele bende aan tafel samen met zijn vrouw en twee kinderen. De hoofdrolspeler schiet eerst zijn vrouw en kinderen dood. Die zie je ook dood aan tafel liggen. Als laatste schiet hij het hoofd van de criminele bende dood. Heeft iemand een idee?

Je bent me net voor, Roger Thornhill.

Dat lijkt me inderdaad Sicario (2015), RobbyT.

Roger en Moviemind erg bedankt !!!!!!

Ik heb nog een vraag. Ik zoek een Nederlandse thriller van de laatste pakweg 7 jaar. Wat ik nog weet is dat een man en een vrouw voor langere tijd in een huis verblijven. De vriend van de vrouw is voor een langere tijd weg, op vakantie of zo. In het laatste deel van de film duikt de vriend opeens op en blijkt alles een setup te zijn. Misschien een wat vage beschrijving, maar misschien kunnen jullie er wat mee. Heeft iemand een idee?

Hallo,Ik zoek weer eens een film ,deze gaat ongeveer zo ;in een tuin is een grote boom door storm omgevallen ,en daar onder die boom of wortels bevind zich een ingang of grot .
Nou het is niet veel maar hopelijk herkend iemand het .

Gast
geplaatst: vandaag om 11:19 uur

geplaatst: vandaag om 11:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.