menu

Film / Algemeen / Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:
geplaatst:
de eerste mogelijk Wesley snipes??

geplaatst:
morvan1 schreef:

degene er voor enig idee???

U.S. Marshals (1998)

geplaatst:
thanks,
ga straks meteen kijken

geplaatst:
morvan1 schreef:
thanks,
ga straks meteen kijken

Je kunt ook de scène meteen kijken

geplaatst:
ik heb ooit een film gezien meer weet niet meer hoe hij heet.

ging over een school met een klas die alleen maar onvoldoendes haalde etc.
aan de hand vaan een liedje president of the us. haalde ze allemaal hun diploma.
iemand een idee?

geplaatst:
deze boel ik niet. was echt een stuk ouder de film ( gok jaren 80 )
en de kinderen haalden allemaal hele goede cijfers op hun examen dfoor het liedje dat ze hadden geleerd.
( die kinden waren echt van die kinderen die nergens goed voor waren zeg maar)

geplaatst:
Hallo allemaal,
Ik heb denk ik ongeveer 3 jaar geleden op Netflix een romantische film gezien, maar ik ben de titel vergeten en ik zou die graag willen weten. Het gaat over een jongen en een meisje die uiteindelijk verliefd worden en ik weet nog dat hij in een buurthuis of bejaardentehuis hielp/werkte. Hij nam haar daar mee naartoe om dat te laten zien. Kan iemand mij misschien helpen en weten jullie misschien hoe deze film heet of weten jullie iets meer van wat er gebeurt in de film?

geplaatst:
Mensen, ik zag ongeveer een jaar geleden een film op TV (RTl7, Veronica, enz.) waarin twee criminelen een groep mensen achtervolgen in de natuur. Een van de criminelen is gehandicapt. Een vader probeert de criminelen uit te schakelen om zijn dochter te redden. De gehandicapte crimineel blijkt niet zo slecht te zijn en probeert de dochter en de vader te redden. Dit kost hem zijn eigen leven. De andere crimineel schiet hem dood. Weet iemand welke film dit is? Hij is minstens twee keer op TV geweest. Bedankt in ieder geval.

geplaatst:
RobbyT schreef:
Mensen, ik zag ongeveer een jaar geleden een film op TV (RTl7, Veronica, enz.) waarin twee criminelen een groep mensen achtervolgen in de natuur. Een van de criminelen is gehandicapt. Een vader probeert de criminelen uit te schakelen om zijn dochter te redden. De gehandicapte crimineel blijkt niet zo slecht te zijn en probeert de dochter en de vader te redden. Dit kost hem zijn eigen leven. De andere crimineel schiet hem dood. Weet iemand welke film dit is? Hij is minstens twee keer op TV geweest. Bedankt in ieder geval.
Breakout (2013) ?

geplaatst:
Hoi MovieMind, het is inderdaad Breakout. Bedankt! Dat scheelt me een hoop zoekwerk.

geplaatst:
Mensen, ik ben op zoek naar een film die ik voor het laatst aan het begin van de jaren 90 op TV gezien heb. Het is waarschijnlijk uit de jaren 80 of 70. Wat ik me herinner is dat er een bende uit het Midden-Oosten in meespeelde. Waarschijnlijk spelen politieke motieven een rol. Ze rijden in een busje die bestuurd wordt door een vrouw met hoofddoekje. Ze wil met het busje ergens op inrijden als zelfmoordactie, maar haar leider beveelt dit niet te doen. Als ze dit weigert wordt ze door haar leider door haar hoofd geschoten. Weet iemand over welke film dit gaat? Bedankt in ieder geval voor de moeite.

geplaatst:
Hoi ik ben op zoek naar de titel van een film uit ik vermoed ongeveer tussen 2012 - 2016 waarin ergens in het midden oosten een bepaalde persoon onder schot staat in zijn schuilplaats. De bedoeling is dat het huis gebombardeerd wordt maar het probleem is dat er een jongetje brood staat te verkopen op de hoek van de straat. Het lijkt een eenvoudig verhaal maar eigenlijk draait heel de film om dit enkele gebeuren en weet toch te boeien tot het einde. Ben benieuwd. (En dan moet ik hem natuurlijk nog ergens weten te vinden om te kijken).

kappeuter (crew)
geplaatst:
Tina77

Ik denk dat je deze film bedoelt:
Eye in the Sky (2015)

Het betreft een meisje dat brood verkoopt, wellicht heb je dat verkeerd onthouden.

geplaatst:
kappeuter schreef:
Tina77

Ik denk dat je deze film bedoelt:
Eye in the Sky (2015)

Het betreft een meisje dat brood verkoopt, wellicht heb je dat verkeerd onthouden.
dat is em! Wat een snelle reactie niet bepaald het midden oosten, Kenia ik moet inderdaad niet helemaal bij de zaak geweest zijn, dank je!

geplaatst:
lepie1990 schreef:
deze boel ik niet. was echt een stuk ouder de film ( gok jaren 80 )
en de kinderen haalden allemaal hele goede cijfers op hun examen dfoor het liedje dat ze hadden geleerd.
( die kinden waren echt van die kinderen die nergens goed voor waren zeg maar)
hoi bedoel je misschien Dangerous Minds uit 1995? Met Michelle Pfeiffer

Tekenfilm over jongetje dat in een kasteel gevangen zat bij een duistere macht er was ook een meisje gevangen en er kwamen skelleten en een toverketel in voor verder weet ik het niet groet geralt of rivia

nee de film was volgens mij van disney groet geralt of rivia

kappeuter (crew)
Geralt of rivia schreef:
Tekenfilm over jongetje dat in een kasteel gevangen zat bij een duistere macht er was ook een meisje gevangen en er kwamen skelleten en een toverketel in voor verder weet ik het niet groet geralt of rivia

The Black Cauldron (1985)

Tina77 schreef:
(quote)
hoi bedoel je misschien Dangerous Minds uit 1995? Met Michelle Pfeiffer

nee die bedoel ik ook niet. de hoofdrol speler was een man. maar aan de film te zien is het wel ergens in die tijd opgenomen

lepie1990 schreef:
nee die bedoel ik ook niet. de hoofdrol speler was een man. maar aan de film te zien is het wel ergens in die tijd opgenomen

spijtig ik kon maar proberen

Toch niet class of 84?

nee ook niet. ps het senario al sdangerous minds is wel het zelfde. het heeft ooit in 10 delen op yt gestaan

liedje hete precident of the united states.

lepie1990 schreef:

To Sir, with Love II (1996) ?

helaas ook niet.

Madecineman (moderator)
lepie1990 schreef:
nee ook niet. ps het senario al sdangerous minds is wel het zelfde. het heeft ooit in 10 delen op yt gestaan

liedje hete precident of the united states.

The Principal (1987) - MovieMeter.nl

lepie1990 schreef:

Gevonden! (Denk ik...)

Lean on Me (1989)

helaas beide ook niet. kan hetniet uitstaan

Gast
geplaatst: vandaag om 10:16 uur

geplaatst: vandaag om 10:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.