- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
degene er voor enig idee???
lepie1990
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
ik heb ooit een film gezien meer weet niet meer hoe hij heet.
ging over een school met een klas die alleen maar onvoldoendes haalde etc.
aan de hand vaan een liedje president of the us. haalde ze allemaal hun diploma.
iemand een idee?
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
The School of Rock (2003) - MovieMeter.nl misschien?
lepie1990
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
deze boel ik niet. was echt een stuk ouder de film ( gok jaren 80 )
en de kinderen haalden allemaal hele goede cijfers op hun examen dfoor het liedje dat ze hadden geleerd.
( die kinden waren echt van die kinderen die nergens goed voor waren zeg maar)
Lara0610
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Ik heb denk ik ongeveer 3 jaar geleden op Netflix een romantische film gezien, maar ik ben de titel vergeten en ik zou die graag willen weten. Het gaat over een jongen en een meisje die uiteindelijk verliefd worden en ik weet nog dat hij in een buurthuis of bejaardentehuis hielp/werkte. Hij nam haar daar mee naartoe om dat te laten zien. Kan iemand mij misschien helpen en weten jullie misschien hoe deze film heet of weten jullie iets meer van wat er gebeurt in de film?
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Mensen, ik zag ongeveer een jaar geleden een film op TV (RTl7, Veronica, enz.) waarin twee criminelen een groep mensen achtervolgen in de natuur. Een van de criminelen is gehandicapt. Een vader probeert de criminelen uit te schakelen om zijn dochter te redden. De gehandicapte crimineel blijkt niet zo slecht te zijn en probeert de dochter en de vader te redden. Dit kost hem zijn eigen leven. De andere crimineel schiet hem dood. Weet iemand welke film dit is? Hij is minstens twee keer op TV geweest. Bedankt in ieder geval. 
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Mensen, ik zag ongeveer een jaar geleden een film op TV (RTl7, Veronica, enz.) waarin twee criminelen een groep mensen achtervolgen in de natuur. Een van de criminelen is gehandicapt. Een vader probeert de criminelen uit te schakelen om zijn dochter te redden. De gehandicapte crimineel blijkt niet zo slecht te zijn en probeert de dochter en de vader te redden. Dit kost hem zijn eigen leven. De andere crimineel schiet hem dood. Weet iemand welke film dit is? Hij is minstens twee keer op TV geweest. Bedankt in ieder geval.
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Hoi MovieMind, het is inderdaad Breakout. Bedankt! Dat scheelt me een hoop zoekwerk. 
RobbyT
-
- 215 berichten
- 44 stemmen
Mensen, ik ben op zoek naar een film die ik voor het laatst aan het begin van de jaren 90 op TV gezien heb. Het is waarschijnlijk uit de jaren 80 of 70. Wat ik me herinner is dat er een bende uit het Midden-Oosten in meespeelde. Waarschijnlijk spelen politieke motieven een rol. Ze rijden in een busje die bestuurd wordt door een vrouw met hoofddoekje. Ze wil met het busje ergens op inrijden als zelfmoordactie, maar haar leider beveelt dit niet te doen. Als ze dit weigert wordt ze door haar leider door haar hoofd geschoten. Weet iemand over welke film dit gaat? Bedankt in ieder geval voor de moeite. 
Tina77
-
- 101 berichten
- 178 stemmen
Hoi ik ben op zoek naar de titel van een film uit ik vermoed ongeveer tussen 2012 - 2016 waarin ergens in het midden oosten een bepaalde persoon onder schot staat in zijn schuilplaats. De bedoeling is dat het huis gebombardeerd wordt maar het probleem is dat er een jongetje brood staat te verkopen op de hoek van de straat. Het lijkt een eenvoudig verhaal maar eigenlijk draait heel de film om dit enkele gebeuren en weet toch te boeien tot het einde. Ben benieuwd. (En dan moet ik hem natuurlijk nog ergens weten te vinden om te kijken).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik denk dat je deze film bedoelt:
Het betreft een meisje dat brood verkoopt, wellicht heb je dat verkeerd onthouden.
Tina77
-
- 101 berichten
- 178 stemmen
Ik denk dat je deze film bedoelt:
Het betreft een meisje dat brood verkoopt, wellicht heb je dat verkeerd onthouden.
Tina77
-
- 101 berichten
- 178 stemmen
deze boel ik niet. was echt een stuk ouder de film ( gok jaren 80 )
en de kinderen haalden allemaal hele goede cijfers op hun examen dfoor het liedje dat ze hadden geleerd.
( die kinden waren echt van die kinderen die nergens goed voor waren zeg maar)
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Tekenfilm over jongetje dat in een kasteel gevangen zat bij een duistere macht er was ook een meisje gevangen en er kwamen skelleten en een toverketel in voor verder weet ik het niet groet geralt of rivia
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Deze misschien The Pagemaster (1994)?
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Deze misschien The Pagemaster (1994)?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Tekenfilm over jongetje dat in een kasteel gevangen zat bij een duistere macht er was ook een meisje gevangen en er kwamen skelleten en een toverketel in voor verder weet ik het niet groet geralt of rivia
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
lepie1990
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
nee die bedoel ik ook niet. de hoofdrol speler was een man. maar aan de film te zien is het wel ergens in die tijd opgenomen
Tina77
-
- 101 berichten
- 178 stemmen
nee die bedoel ik ook niet. de hoofdrol speler was een man. maar aan de film te zien is het wel ergens in die tijd opgenomen
spijtig ik kon maar proberen
lepie1990
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
nee ook niet. ps het senario al sdangerous minds is wel het zelfde. het heeft ooit in 10 delen op yt gestaan
liedje hete precident of the united states.
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
nee ook niet. ps het senario al sdangerous minds is wel het zelfde. het heeft ooit in 10 delen op yt gestaan
liedje hete precident of the united states.
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
ik heb ooit een film gezien meer weet niet meer hoe hij heet.
Gevonden! (Denk ik...)
lepie1990
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
helaas beide ook niet. kan hetniet uitstaan