• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.985 stemmen

Ik zoek... een filmtitel #2

zoeken in:

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

Iris,LaFleur221, schreef:

Hallo,

Ik zoek 2 films.

1 ste film gaat over een blonde vrouw die word ontslagen op haar werk. Ze is het hier niet mee eens en vermoord perongelijk haar baas. Dit bevalt haar wel en elke x als er een nieuwe baas komt probeerd ze die on opgemerkt te vermoorden zodat ze haar baan houd.

Ik hoop dat iemand deze 2 titels weet ben al heel lang opzoek alvast bedankt

Ik heb wat rondgevraagd voor je en de titels die het beste naar boven kwamen zijn:

The Temp (1993)

Office Killer (1997)

Secretary (2002)

To Die For (1995)

Miss Nobody (2010)

Kijk maar of eentje je beschrijving matcht.

Jaaaaaa die laatste is het!!!! Supper bedankt ???

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Ok, een nieuwe zoektocht. Ik zoek een film die ik vroeger eens zag. Gaat over een groep criminelen die een familie gijzelen in een woning, alleen pakt dat niet goed uit voor die criminelen. Wat ik weet is dat het een behoorlijk gewelddadige film was met een hoop zwarte humor. Naar mijn weten eindigt de film met de dochter van de familie die buiten door de politie onder bombastische muziek aan gort wordt geschoten door de politie, als ik me niet vergis tenminste. Wie weet de titel?

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

Komt me heel bekend voor. Weet je toevallig of hij wel of niet erg populair is?

Bubblez

• 2056 berichten
  • 2497 stemmen

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

Lijken me leuke films, maar dit is het niet helaas. De film is dacht ik nog wat jaartjes ouder.

Left4Dead

• 3240 berichten
  • 3691 stemmen

SSeagal schreef:
Ok, een nieuwe zoektocht. Ik zoek een film die ik vroeger eens zag. Gaat over een groep criminelen die een familie gijzelen in een woning, alleen pakt dat niet goed uit voor die criminelen. Wat ik weet is dat het een behoorlijk gewelddadige film was met een hoop zwarte humor. Naar mijn weten eindigt de film met de dochter van de familie die buiten door de politie onder bombastische muziek aan gort wordt geschoten door de politie, als ik me niet vergis tenminste. Wie weet de titel?

Killers (1996)

SSeagal

• 1866 berichten
  • 659 stemmen

jij bent echt een held, die zocht ik, thx!!

Slikbeer Slikbeer

• 141 berichten
  • 19 stemmen

Valak schreef:

(quote)

Welke was het dan? Hahaha. Nu wil ik het ook graag weten. Ik herken de beschreven scène niet.

A Night of Horror Vol. 1

mcdaktari

• 7276 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een zuid-Amerikaanse horrorfilm, ik dacht een Argentijnse? Maar weet het niet zeker, en wat ik me er nog van kan herinneren is dat een paar vrienden in een huis komen en via een trap naar boven gaan en dan zien ze daar boven dat er mensen gevangen gehouden worden. Dan vlucht hij door het raam naar het naast gelegen huis?? Er waren volgens mij ook geheimen doorgangen naar het huis ernaast. Ik ben me ervan bewust dat het een vage aanwijzing is, maar ik weet het echt niet meer. Wel weet ik nog dat ik het toen wel een aardige film vond. Ik dacht van zo'n 10 jaar geleden. Heb al alles afgezocht maar kan er maar niet achter komen welke film het was. Iemand???

Jeroen1991

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Dag allemaal,

Ik zoek een film hopelijk weet iemand hem zo te noemen

Film gaat over een reeks moorden oplossen bij de politie. Film speelt zich af in de grote stad USA/new york (exacte locatie weet ik niet meer)

het heeft een beetje weg van "Untraceable 2008"

Het belangrijkste stuk je weet ik nog wel goed:

Een slachtoffer (leeft nog) zit vast in een kamer onder de weg in de stad en de moordenaar heeft hem of haar vast gebonden aan een buis

en heeft het stoom leiding systeem open gezet met de opening naar het slachtoffer toe

De politie is hard bezig met het zoek naar de slachtoffer om het leven te redden

Uiteindelijk heeft de politie het slachtoffer niet op tijd gevonden

en het slachtoffer is in de ochtend wanneer het pijpbeheerder het stoom wilt afblazen gedood

politie vind dan later het lichaam

er zat ook een stukje in dat een slachtoffer levend verbrand was bij de trein sporen onder de brug

Ik hope dat iemand het weet

Gr Jeroen

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Jeroen1991 schreef:

Ik zoek een film hopelijk weet iemand hem zo te noemen

Volgens mij is dit The Bone Collector (1999).

kris g

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Filmdragers en apparatuur > Titels > western titel gezocht:

Hallo , Ik ben op zoek naar een western titel ( jaren 60-70) die ik ooit op de nederlandse televisie gezien heb toen ik een jaar of 9 was. Het enige dat ik mij nog herinner is dat blauwhemden wilde paarden door indianen gebied moesten loodsen en dat een zwarte sergeant die paarden onderweg moest temmen.Kan mij iemand helpen met deze titel .

Jeroen1991

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Baggerman schreef:

Volgens mij is dit The Bone Collector (1999)

Ja dat is hem dank u

missdiana

• 5 berichten
  • 1478 stemmen

Hoi allemaal, ik zoek al een aantal jaar een film die ik ongeveer 20 jaar geleden heb gezien.

De film gaat over een hond die een familie terroriseert. Het speelt zich af op een boederij/groot landhuis, ik kan me nog kippen herinneren dus waarschijnlijk een boederij. In het begin is de hond nog lief, tot hij op een gegeven moment wild word en ontsnapt. De hond is van een jongetje.

De volgende scene kan ik me nog herinneren:

De hond zit op een draai of wieg stoel en springt op bed en valt een persoon aan.

Kent iemand deze film?

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

cujo

missdiana

• 5 berichten
  • 1478 stemmen

dacht ik eerst ook maar is het toch misschien niet. Heb op youtube de killer count gekeken van de film. En daar zat niks bij wat ik me herinnerde.

Misschien kan hier iemand mij helpen... Jaren geleden zag ik een Hongaarse film. Maar jammer genoeg is de titel en naam van de regisseur mij niet bijgebleven. Ik dacht dat hij een prijs had gewonnen maar vindt het nergens terug. Ook dacht ik mij te herinneren dat de titel begon met een V. Maar zeker ben ik niet.

Wat ik mij herinner van het verhaal is een getrouwde vrouw, ze word veerkracht door een man terwijl dacht ik zijn vriend hier getuige van is. Ze blijkt zwanger te zijn en word verstoten door haar man. Ze gaat later samen met haar kind weg op zoek naar de vader van het kind. Haar aanrander. Om wraak te nemen. Eerst vind ze de vriend en ik ben niet meer zeker, maar denk dat ze hem verleid, danst op een dorpsfeest en hem vermoord. Uiteindelijk vind ze ook de aanrander. Hij is ondertussen getrouwd maar hebben geen kinderen. Ze kunnen er geen krijgen. Ze sluit vriendschap met het koppel zonder haar kenbaar te maken. De man besteed veel aandacht aan het kind. Uiteindelijk verteld ze de vrouw of die klaart het zelf uit, dat de man de vader van het kind is. De vrouw pleegt zelfmoord. Ze hangt zich op. Wat ik mij ook herinner is dat het enorm knap gefilmd is en er bijna niks gesproken werd in de film. Kan iemand deze film plaatsen?

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Deze is dat. Inderdaad sterke film.

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Zoeken naar een film titel met dit verhaal:

Een relatie tussen een vrouw en een rijke man, een situatie die onaanvaardbaar is voor de gemeenschap, ze krijgen een dochter, de moeder verdwijnt, jaren later ontdekt een journalist het geheim en bedreigt de moeder en doodt hem, het meisje werd advocaat en verdedigde de moeder..

De film van jaren 80's of 90's.en de rijke man was presidentskandidaat "Denk ik".

morvan1

• 33 berichten
  • 0 stemmen

hoi

afgelopen jaar een nieuwe serie gekeken, pas 8afleveringen.

heeft wel iets weg van jumpers.

gaat om een tiener, die wanneer ze in paniek raakt zichzelf naar haar kamer teleporteerd, zoals een keer op de damestoiletten op school en een keer in een wagen/pickuptruck wanneer de jongen te ver gaat.

de wagen wordt gedeeltelijk in elkaar geperst en zij beland met 1 portier op haar kamer.

de jongen lijd erna aan geheugenverlies en herinnerd zich niets van het voorval en zit later in een rolstoel.

de vader, een rijke invloedrijke man, van de jongen vermoord een jongen, de mogelijke dader. later nadat ze erachter komen steekt de familie van de jongen het huis van de moordenaar in brand. het meisje red hem en beland weer in haar kamer.

genoeg????

morvan1

• 33 berichten
  • 0 stemmen

jep

thanks

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3836 stemmen

Ik zoek een film over dodelijke spinnen, iets zoals arachnafobia, ik weet enkel het einde nog. Ze zitten vast in een huis en als ze buiten kijken zien ze dat heel het landschap bedekt is met een dikke laag spinnenweb. Ik dacht dat het arachnafobia was maar blijkbaar heeft deze toch een ander einde. Iemand een idee?

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

kingdom of spiders?

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3836 stemmen

Kingdom of spiders dat is hem thx

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

alex1958alex schreef:

In Filmdragers en apparatuur > Titels > Zoeken naar een film titel met dit verhaal:

Een relatie tussen een vrouw en een rijke man, een situatie die onaanvaardbaar is voor de gemeenschap, ze krijgen een dochter, de moeder verdwijnt, jaren later ontdekt een journalist het geheim en bedreigt de moeder en doodt hem, het meisje werd advocaat en verdedigde de moeder..

De film van jaren 80's of 90's.en de rijke man was presidentskandidaat "Denk ik".

Bedoel je Dolores Claiborne (1995) ?

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

missdiana schreef:

Hoi allemaal, ik zoek al een aantal jaar een film die ik ongeveer 20 jaar geleden heb gezien.

De film gaat over een hond die een familie terroriseert.

Deze volgens mij: Man's Best Friend (1993)

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

kris g schreef:

In Filmdragers en apparatuur > Titels > western titel gezocht:

Hallo , Ik ben op zoek naar een western titel ( jaren 60-70) die ik ooit op de nederlandse televisie gezien heb toen ik een jaar of 9 was. Het enige dat ik mij nog herinner is dat blauwhemden wilde paarden door indianen gebied moesten loodsen en dat een zwarte sergeant die paarden onderweg moest temmen.Kan mij iemand helpen met deze titel .

Deze misschien Sergeant Rutledge (1960) of Duel at Diablo (1966) ?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.