- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel #2
Ik zoek... een filmtitel #2
DannyEnde
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hey
Oke ik heb al een lange tijd gezocht naar de titel, maar weet niet precies het hele verhaal dus dat maakt het wat lastig... Het lijkt een beetje op Intouchable en Me before you. Een vrouw is ziek en gaat gedurende film achteruit, ze opent een solliciatie voor een hulp/begeleider in huis. Zijn erg streng, maar uiteindelijk kiezen ze toch voor een meisje die continu laat is, niet zo een goede ook en alles nog een beetje moet leren. Met school loop het niet top en aan het eind van de film overlijd de vrouw. Hopelijk kan iemand er wat mee, hoor het graag!
Ik heb op een kinderlijk eenvoudige manier gegoogled en ik heb hem gevonden. Hij heet No Escape uit 2015 met Owen Wilson en Pierce Brosnan. Bedankt voor jullie hulp in ieder geval
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Een vrouw is ziek en gaat gedurende film achteruit, ze opent een solliciatie voor een hulp/begeleider in huis.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Ik zoek een zwart wit film uit de jaren 60 denk ik. De film gaat over een groot gezin waar alle jongens van het gezin naar de oorlog moeten om te vechten. Allen komen ze om. Wie kent de titel van deze prachtfilm?
Volgens mij is de film ouder en is het deze: The Sullivans (1944)
Sem100
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een komedie over italiaanse familie's die volgens mij ook naast elkaar wonen of bijna naast elkaar ,en volgens mij ging het over een dochter die een vriend moest zoeken ofzo
Ja weinig info maar hij was wel leuk ,wie o wie
Bubblez
-
- 2057 berichten
- 2497 stemmen
Ik zoek een komedie over italiaanse familie's die volgens mij ook naast elkaar wonen of bijna naast elkaar ,en volgens mij ging het over een dochter die een vriend moest zoeken ofzo
Ja weinig info maar hij was wel leuk ,wie o wie
hesselnl
-
- 5 berichten
- 7 stemmen
In De Site > Algemeen > Al ruim 15 jaar op zoek naar Franse film.:
Ik ben al een hele tijd > 15 jaar op zoek naar een Franse film die zich afspeelt op het Franse platteland. Wat ik mij kan herinneren is het feit dat een opa van zijn klein kinderen voor het eerst van zijn leven een brommertje krijgt. Bij het oefenen met de brommer heeft hij niet geleerd dat je ook een bocht moet kunnen maken. Hij rijd dus zo rechtdoor een graanakker in.
Het was een filmhuisfilm die werd gedraaid in het Springhavertheater in Utrecht.
Ben benieuwd of er iemand is met een beter geheugen dan ik.
Miss-moviestar
-
- 3 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek een film die gaat volgens mij over de tweede Wereldoorlog. Het gaat over een groep vrouwen die bij elkaar woont, ieder in een eigen huis. Hun mannen zijn allen aan het front, en iedere dag worden er meer en meer brieven bezorgt bij vrouwen wiens man is overleden aan het front. De vrouwen steunen elkaar allemaal. De brieven worden door een en dezelfde vrouw bezorgt. Gaat er bij iemand een lampje branden? Amerikaanse film volgens mij.
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
In De Site > Algemeen > Al ruim 15 jaar op zoek naar Franse film.:
Ik ben al een hele tijd > 15 jaar op zoek naar een Franse film die zich afspeelt op het Franse platteland. Wat ik mij kan herinneren is het feit dat een opa van zijn klein kinderen voor het eerst van zijn leven een brommertje krijgt. Bij het oefenen met de brommer heeft hij niet geleerd dat je ook een bocht moet kunnen maken. Hij rijd dus zo rechtdoor een graanakker in.
Het was een filmhuisfilm die werd gedraaid in het Springhavertheater in Utrecht.
Ben benieuwd of er iemand is met een beter geheugen dan ik.
Konijntje939
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een film, ik heb geen idee van naam en acteurs meer, dus ik hoop dat jullie hem herkennen in mijn omschrijving. Het gaat om een romcom.
Het gaat om een " lelijke " jongen die verliefd is op de knapste chick van de school. Dit roept hij keihard bij de diploma uitreiking.
Slikbeer Slikbeer
-
- 141 berichten
- 19 stemmen
Bij Film > Genres en landen > Horror:
Ik heb een vraag aan de mede-horror fans.
Ik heb enige tijd geleden een vrij recente horror gezien (ik denk 2015+).
Volgens mij een anthology, korte verhalen (maar weet het niet zeker meer).
En er zat een super creepy scene in; een donkere kamer in een mortuarium of een ziekenhuis oid.
En een dame probeert te vluchten want er zit een soort vrouwelijke demoon/geest achter haar aan.
En (nu komt het hopelijk herkenbare): het enge is dat die demoon of geest alleen beweegt als zij met dr rug ernaar toe staat.
Elke keer als ze kijkt, staat de demoon standbeeld-stil. En dan beweegt ze zich naar de deur, en hoepla, de engerd staat ineens veel dichterbij.
Super creepy scene!! Echt zenuwslopend.
Welke film was het ook al weer, anyone? Zou je zeer dankbaar zijn!
Slikbeer Slikbeer
-
- 141 berichten
- 19 stemmen
EDIT: zelf al achter gekomen, ik weet het weer!
En hij is heel erg gaaf, binnenkort weer eens herkijken.
Konijntje939
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een film, ik heb geen idee van naam en acteurs meer, dus ik hoop dat jullie hem herkennen in mijn omschrijving. Het gaat om een romcom.
Het gaat om een " lelijke " jongen die verliefd is op de knapste chick van de school. Dit roept hij keihard bij de diploma uitreiking.
Iemand?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Even googelen: I Love You, Beth Cooper (2009)
Konijntje939
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Even googelen: I Love You, Beth Cooper (2009)
Dat is hem, top!
ASAPCOZZY
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Ik zoek een film maar weet de naam niet:
Ik zoek een film
Het is een nederlandse film en het gaat over een donker meisje die haar vader nooit gezien heeft ze werkt in een restaurant in rotterdam volgens mij en probeert haar vader te zoeken via het internet. Uit eindelijk belt ze allerlei nummers en komt ze er achter dat de vader volgens mij dood is. Als ik het goed onthouden heb.
skinny_tie
-
- 1227 berichten
- 3648 stemmen
Ik zoek een film
ASAPCOZZY
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
hem nooit meer zou zien? echt een soldaat ben je??❤
Valak
-
- 626 berichten
- 405 stemmen
EDIT: zelf al achter gekomen, ik weet het weer!
En hij is heel erg gaaf, binnenkort weer eens herkijken.
Welke was het dan? Hahaha. Nu wil ik het ook graag weten.
Ik herken de beschreven scène niet.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Is het niet Ju-on (2002) of The Grudge (2004) met zo´n scène?
Collins
-
- 7282 berichten
- 4306 stemmen
Is het niet Ju-on (2002) of The Grudge (2004) met zo´n scène?
Ik zat te denken aan Lights Out (2016).
blackwolves
-
- 691 berichten
- 676 stemmen
In Film > Algemeen > is er hier iemand met hulp?:
op zoek naar de titel van een film maar weet niet zo erg veel meer van denk dat het een horror thriller is
zal trachten zo goed ik kan iets of wat stukken uit de film te vertellen. het jaar weet ik ook niet kan tussen 70 of jaren 80 geweest zijn. denk dat hij zelfmoord wilde plegen of zo hij komt dan terecht in een soort van kliniek maar toch is er iets met hem aan de hand.een jonge verpleger vrouw zit met hem in en dan gebeuren er nog rare dingen. denk dat ze hem wil reden maar ik geloof ook dat hij over soort krachten beschikt met zijn geest. denk dat er ook stuken op youtube staan
Warp
-
- 963 berichten
- 3045 stemmen
Vraag het hier anders even.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Het is te algemeen. Het zou bij wijze van spreken elke film kunnen zijn... Kun je iets specifieker zijn of weet je nog wat meer over de film?
joolstein
-
- 10829 berichten
- 8915 stemmen
Het klinkt als; The Dead Zone (1983)
Iris,LaFleur221,
-
- 3 berichten
- 10 stemmen
Hallo,
Ik zoek 2 films.
1 ste film gaat over een blonde vrouw die word ontslagen op haar werk. Ze is het hier niet mee eens en vermoord perongelijk haar baas. Dit bevalt haar wel en elke x als er een nieuwe baas komt probeerd ze die on opgemerkt te vermoorden zodat ze haar baan houd.
2 de film gaat over een vrouw die geld te kort komt en moet samen wonen met andere mensen.
Ze komt terecht in een huis waar allemaal modellen wonen. Ze word verliefd op de man die in het gebouw tegen over haar woont maar denkt dat die geen interessen in haar heeft. Haar nieuwe huisgenoten gaan hun proberen te koppelen als het goed is werkte de man bij een dierentuin of opvangcentrum iets met water dieren.
Ik hoop dat iemand deze 2 titels weet ben al heel lang opzoek alvast bedankt 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De tweede is wrs Head over Heels (2001)
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Horrible bosses waarschijnlijk.