menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
Leuk idee inderdaad, zal het op de lijst zetten

kappeuter (crew)
Hip-Hop Evolution (2016) is alsnog naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het inmiddels een serie is met 3 seizoenen.

Overig / Televisie / Hip-Hop Evolution

Han-jun Jang en Hang-jun Zhang zijn dezelfde regisseur, staat dus dubbel hier op MM

kappeuter (crew)
Dankjewel!

Bij deze samengevoegd:
Hang-jun Jang

Kan er een buffer komen waarin je alvast toevoegingen zet die je alvast in orde kunt maken. Soms heb ik dagen dat ik tijd genoeg heb om toe te voegen en andere dagen niet. Je kunt dan ook tussendoor nog research doen mocht je alle gegevens nog niet hebben. ik denk aan 25 posities. in mijn geval zijn die ook zo vol

Klop het dat je zelf geen eigen filmlijsten meer kunt aanmaken? En, zo nee, hoe doe je dit dan ook alweer?

kappeuter (crew)
Ja dat kan zeker.
Klik in het hoofdmenu op 'Mijn films', of klik op de link in deze zin.

Klik op 'map toevoegen' om een map toe te voegen. Verander evt. de naam. Je kunt bij instellingen aangeven of je de map openbaar wil maken of niet.
En klik dan op 'Films toevoegen' om hier vervolgens titels aan toe te voegen.
Je vindt bij elke film ook een zwarte 'Mijn films' knop om de betreffende film toe te voegen aan 'Mijn films'.

Geweldig! Ik kon het niet meer vinden. Bedankt kapp!

Zou het niet leuk zijn dat je hier bij nieuwe films aan kunt geven hoe gewild/gewenst ze vooraf zijn? Dat je tot het moment van de bioscoop of dvd release op een soort like knop kunt drukken bij een titel hier en dat je dan een toplijstje kan zien met bv de 50/100 meest gewilde films? Zo kun je misschien enthousiasme kweken bij titels. En dan zal een Avengers film hoog staan, maar hopelijk veel minder bekende maar komende pareltjes ook.

Vind ik een leuk idee!

Waarom is het niet mogelijk om de bovenste map bij MIJN FILMS openbaar te maken?

Ajax&Litmanen1 schreef:
Zou het niet leuk zijn dat je hier bij nieuwe films aan kunt geven hoe gewild/gewenst ze vooraf zijn? Dat je tot het moment van de bioscoop of dvd release op een soort like knop kunt drukken bij een titel hier en dat je dan een toplijstje kan zien met bv de 50/100 meest gewilde films? Zo kun je misschien enthousiasme kweken bij titels. En dan zal een Avengers film hoog staan, maar hopelijk veel minder bekende maar komende pareltjes ook.

Bedankt voor je feedback, leuk idee.
Ik ga 'm meenemen in de suggestielijst met verbeterpunten voor MovieMeter.

Sinds wanneer staat er reclame aan de zijkant van het scherm? Op zich niets tegen het feit dat er op die plaats reclame staat, maar kan die niet meer opzij in de witruimte? Aan de rechterkant van mijn avatar in de menubalk in plaats van aan de linkerkant. Nu lijkt het tekstvlak opeens heel wat kleiner te zijn geworden of ben ik spoken aan het zien? Halloween is al wel voorbij maar je weet nooit
https://i.imgur.com/Y1p5aLl.png

Onderstaande fout was meerdere keren aangekaart, maar zou nu verholpen moeten zijn op alle meter-sites. Bedankt voor de input.

https://i.ibb.co/8znmnN2/Screenshot-20190403-231833.png

Nice! Dat was vrij hinderlijk.

Op TvM en BM ondervind ik nog steeds hinder (mobiel).

606
Ik ook nog op tv meter (mobiel)

HALVE TAMME. 606 Foutje! Ook daar inmiddels weer werkend.

meter_fan

TvM werkend BM niet.

Groet.

HALVE TAMME. schreef:
meter_fan

TvM werkend BM niet.

Groet.

Wat betreft BM: even de pagina verversen (shift+f5) wellicht?

meter_fan.

Misschien een stomme vraag: zit er ook een f5 knop op mobiele telefoons? Op het gebied van telefoons ben ik namelijk geen expert. Actie uitgevoerd op pc. Geen verandering zichtbaar op tel.

HALVE TAMME. schreef:
meter_fan.

Misschien een stomme vraag: zit er ook een f5 knop op mobiele telefoons? Op het gebied van telefoons ben ik namelijk geen expert. Actie uitgevoerd op pc. Geen verandering zichtbaar op tel.

Meeste browser hebben daar een knopje voor. Ook op smartphone.

606
Bij een recensie bij films heb ik nu eronder een heel groot wit vlak zitten waar niks is.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.