I Love You, Beth Cooper (2009)

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Chris Columbus
met Hayden Panettiere, Paul Rust en Jack Carpenter

Tijdens een toespraak tijdens het afstuderen verkondigt een buitenbeentje zijn liefde voor het heetste en populairste meisje van de school: Beth (Hayden Panettiere). Tot zijn verbazing staat Beth diezelfde avond nog voor zijn deur, maar wat zijn haar bedoelingen?

avatar van rep_robert
Waarschijnlijk zag je EEN Milf

Nee voor Film 1 is die film iets te vroeg. Je bent waarschijnlijk in de war met "Miss March" welke wel vannacht op Film 1 te zien is.

P.S. wel grappig dat je de rijpe vrouwen bij MILF heksen vond

avatar van Elineloves
Nu ga ik het opzoeken ook, ik ben toch niet gek! Heb het echt niet zitten dromen ofzo.

Hoewel..

Ik heb net effen gekeken bij het Film 1 programma en daar staat hij niet bij ook niet bij, is zoals gezegd ook iets te vroeg voor Film 1 want hij moet eerst nog uitkomen in de videotheek.

Misschien heb je toch zitten te dromen over een MILF

avatar van Elineloves
Hm... misschien heb ik het dan bij een adult-zender gezien ofzo. Al zou ik toch echt zweren dat.. Nouja, niet zo eigenwijs zijn Eline!

Bij een adult-zender zender zenden ze toch een iets andere MILF film uit
Overigens wel grappig dat je naar een adult-zender kijkt als vrouw zijnde (heb effen naar je profiel gekeken), niets mis mee overigens

sweinsteiger
Ik heb juist een stukje op PRIME gekeken, niet lang......

avatar van Jessen0wnt
Lekker filmpje voor tussendoor, alles behalve origineel en eigenlijk verdomd slecht uitgevoerd maar o-zo-vermakelijk. Af en toe geslaagde grappen, en het grote gedeelte tenenkrommend slecht. Acteer werk was erg vervelend en ook de veiligheid waar de film op speelt, was erg jammer. Deze ''nacht van zijn leven'' had veel grootser en leuker kunnen zijn. Daarnaast irriteerde ik me meerdere malen aan de hoofdpersoon's neus, maar dat terzijde. Vermakelijk tienerfilmpje, maar eigenlijk te slecht voor woorden. 2 sterren

Een beetje een standaard tienerfilm, niet echt orgineel of bijzonder, gewoon lekker als je even na een zware dag thuis komt en nergens over wilt nadenken

Het begin was nog veelbelovend, maar dat was het dan ook. Het resultaat is een saaie, kleurloze, onsamenhangende, stijlloze teener komedie met soms wat onnozele grappen. Onbeschrijvelijk slecht geregisseerd en geacteerd. Voor zover ik weet niet in de Nederlandse bioscoop geweest en dat is maar goed ook.

avatar van Metalfist
Gisteren nog eens gekeken en dit blijft toch echt wel als een huis staan. Pannetiere is ontzettend onweerstaanbaar maar gewoon heel de film kent een erg leuke sfeer. Het voelt nergens gedwongen of cliché aan en vooral het einde is enorm leuk. Ik blijf het vreemd vinden dat de film zo enorm wordt neergesabeld..

avatar van nickje76
ik vond hem geweldig... Er zaten goede grappen in! Ik heb goed kunnen lachen

Leuke highschoolcomedy waarin de studiebol van de school tijdens zijn afstudeerspeech verklaart dat hij van het mooiste meisje van de school houdt. Flink overdreven allemaal en ook het romantische einde voelt wat geforceerd. Maar aan de andere kant komt de film soms weer oprecht uit de hoek en blijken de personages minder cliché dan verwacht. Er gebeurt in ieder geval genoeg, waardoor de film nergens verveeld.

Leuke aftiteling ook waarbij je de schoolboekfotos te zien krijgt van schrijver en producers enz.

avatar van juliegirlxoxo
Een dikke proficiat voor de casting,maar de regiseur,die moet zich eens diep schamen...
Er zat niet echt een verhaal in gewoon een groepje tieners dat de hele tijd probeert te vluchten een een kwaade,gespierde tiener.En dat is erg jammer want met zo'n goede cast had je een enorm goede film kunnen maken want ze speelde allmaal stuk voor stuk gewelig maar helaas,ze hebben de film niet kunnen redden met hun acteerprestatie's

vond vooral die vriend grappig met zijn zalige filmquotes

avatar van TragieStar.*
Pff, de film sloeg echt nergens op, en het ging ook helemaal nergens over. Hayden P. was nog wel aardig maar de rest was triest.

Zoals juliegirl al aangaf: het gaat alleen maar over een groepje tieners die de hele tijd vlucht voor een boos vriendje die nog al aggressief is.

Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Het was vrij saai en het verhaal was niet boeiend genoeg.

@Jitse, die vriend vond ik juist super irritant met zijn filmquotes heel de tijd.

avatar van Noodless
Gewoon een leuk tussendoortje waarbij mij althans de acteurs niet verveelden. Hayden Panettiere is niet alleen knap, maar speelt haar rol ook met overtuiging. Het verhaal stelt niet veel voor....en heeft heel wat clichés. En toch is er hier en daar originaliteit te bespeuren. De grappen zijn niet altijd even geslaagd, maar de film is best vermakelijk in zijn eenvoud.
Een genietbare tienerkomedie ! 6/10

avatar van AC1
AC1
Bekijkbare komedie met een slecht script. Het begint goed maar de film wordt hoe langer hoe slechter. Je blijft kijken voor de geestdriftige cast. Hier had meer in moeten zitten.

avatar van Daan258
Ik vond er niet veel aan ik heb bijna nergens kunnen lachen.
Het was meer romantische film.
Het acteren was ook behoorlijk slecht, en het verhaal was helemaal vreselijk

avatar van Thomas83
Zwakke film. Vooral aan het begin is het allemaal erg houterig, en Beth is niet charismatisch en aantrekkelijk genoeg. Paul Rust heeft ook een ernstig gebrek aan charisma, waardoor hij niet de innemende underdog kan zijn. Carpenter had er wat van kunnen maken, maar hij is erg irritant met zijn filmquotes, om het over de slechte homograpjes maar niet eens te hebben.

En dan hebben we ook nog veel andere erg beroerde grappen, een vervelende en clichématige bijrollen. weinig grappige en overbodige flashbacks en een verhaal dat nergens op slaat. Het is totaal ongeloofwaardig dat Beth met twee vriendinnen langs gaat bij Denis. Wel is er af en toe een leuke grap, zoals met die magnetron in de muur en de gymleraar. En tegen het einde wordt de film duidelijk een heel stuk beter en toont zelfs een gevoelig kantje. 2.0*.

avatar van horizons
Gister gezien. Vermakelijk. Een 2 (4) is veels te laag.

avatar van daslekker
niet onaardig..heb wel een paar keer kunnen lachen
HP heeft een leuk kopje, hoewel destijds wel ietwat fatsig, net als haar vriendinnen.
en ook is er een behoorlijk leeftijdsverschil met de bully's..
die zijn denk ik een paar keer blijven zitten!?

avatar van Timothyvdmeer
heb me aardig vermaakt met deze film. Blijft een mooie meid die Hayden...

Een meevaller. Ik heb het normaal gesproken niet zo op Amerikaanse high school-komedies, omdat die vaak binnen de kortste keren platvloers en banaal worden. Maar dat valt in deze film alleszins mee, afgezien van het blijkbaar onvermijdelijke macho-gedoe van een aantal sportschoolfiguren. De relatie tussen sukkel Paul Rust en bloedmooie Hayden Panettiere is zo onwaarschijnlijk, dat dit in zijn uitwerking toch tot een heel aardig verhaal leidt. Niet bijzonder, maar het aanzien best waard vanwege een aantal leuke momenten.

avatar van moviemafketel
Geen geweldige komedie, maar als film op zich niet zo beroerd. Kijkt best lekker weg. Paar mooie dames. Toch zijn de 2 gasten niet nerderig genoeg, waardoor er te weinig te lachen valt. Film had ook wel wat korter kunnen duren. Het boze militair-vriendje begon me ernstig te irriteren.
Panettiere is gewoon een lekker ding, waardoor je wel blijft kijken, maar qua plot is het allemaal wat te kwijlerig en saai. 2,5 sterren is dan ook het hoogste dat ik hier aan kan geven.

avatar van Honey Blossom
Aardig filmpje, keek goed weg. Ik kon me erg vinden in Hayden Panettiere. Leven in het moment, houd ik wel van.

Ik keek heel de tijd naar Jack Carpenter, want hij deed me zo ontzettend veel aan Jay Baruchel denken! Ik weet nu nog steeds niet of hij gay is of bi of hetero, maar ok.

Helaas heb ik tijdens de hele film, met krommende tenen gekeken naar het gestuntel van Paul Rust. Die jongen kan wat incasseren! Vandaar dat mijn cijfer niet zo hoog is.

avatar van from7to9
Ik vond het echt een goede film, ik heb bij sommige stukjes echt goed gelachen

avatar van Gwen80
Ik vond het grappig hoe Denis naarmate de film vorderde steeds meer kledingstukken kwijtraakte.

avatar van john mcclane 2
googelde movies like american pie.
kwam hier op uit onder andere.
best geinig.mist wel wat.
maar voor een keer is het te doen.

avatar van blurp194
Leedvermaakkomedie.

Af en toe erg grappig, maar ook wel wat onvoldoende over-the-top om iets bijzonders te zijn - nogal wat van de situaties en grappen hadden veel vetter aangezet kunnen worden, en dat was de film wel ten goede gekomen wat mij betreft - had in ieder geval geholpen om het geheel langer dan een dagje of wat te onthouden.

Hayden Pannettiere had ik al eens eerder gezien en viel me toen erg tegen, maar dat is hier geen punt meer. Kennelijk wat bijgeleerd of wat volwassener geworden. Of misschien gewoon een iets betere regisseur.

avatar van Ted Kerkjes
Prima filmpje. Ik had een flauwe poep-en-pies-teener-high-school-film verwacht, waar alle lichaamssappen aan bod zouden komen, maar dat bleek totaal niet het geval.
Ik vond het een leuke komedie. Hij bevatte een aantal clichés, maar hij was zeker niet slecht.
Deze film verdiend het eerlijk gezegd niet om neergesabeld te worden, want hij is zeker in zijn genre niet slecht.
Het acteerwerk vond ik ook oké. Overigens heeft de regisseurs (één van de bekendste ontdekkingsreizigers ooit) een heleboel klassiekers op z'n naam staan.

avatar van PKlijnstra
In zijn genre niet slecht, maar blinkt ook nergens uit.
Film heeft totaal geen hoog 'American Pie'- gehalte.
Acteerwerk niet om over naar huis te schrijven, Hayden Panettiere is wel een prachtige verschijning.

avatar van Kondoro0614
I Love You, Beth Cooper

Na aanleiding van Sex Drive (2008) hadden we wel zin in een 'deel 2'. Daar is dus I Love You, Beth Cooper uit gekomen en we hebben ons wel vermaakt. Ik ben persoonlijk erg fan van deze komedie films en daarom kwam deze ook op mijn beeldscherm terecht. Nee, ik heb me erg vermaakt met deze film en het helpt je wel om de middag door te komen. Ik vond het verhaal leuk om te volgen en het concept prima. Leuk vermaak voor in de middag!