Miss Nobody (2010)

geregisseerd door Tim Cox
met Leslie Bibb, Adam Goldberg en Brandon Routh

Sarah Jane McKinney (Leslie Bibb) is een secretaresse die zichzelf aardig weet op te werken op de bedrijfsladder. Naarmate haar succes vordert, ondekt ze dat ze een talent heeft voor het vermoorden van mensen.

avatar van mm-kimmie-mm
Zeker geen aanrader...

Wat een slappe film. Verhaal is onzinnig en door de manier van vertellen wordt het nog erger.....

Laat deze maar liggen....

avatar van Number23
Geinig filmpje met luchtig sfeertje en gelukkig neemt de film zichzelf niet serieus. Toch stijgt ie niet boven de middelmaat uit, ondanks leuke rol van Bibb. Jammer nog steeds is de carriere van Routh, na Superman eigenlijk geen betekenis meer in filmwereld

avatar van barcam
Leuke zwarte komedie over een secretaresse die over lijken gaat om de top te bereiken. Geheel komt sprookjesachtig over en zit veel fantasie in. Aangename verrassing.

avatar van f2sputnik
Tja, zo kun je je ook omhoog werken.
Niet echt een sterke film, maar het verhaal zit wel leuk in elkaar.
NEW JOB heeft ook een heel andere betekenis gekregen.
Geen film om nog eens te bekijken.

avatar van RickZ
Saaie komedie die nergens leuk wordt. Met een zeer oppervlakkige cast (vooral Leslie.).

avatar van Keane1983
Trailer zag er leuk uit, maar dan heb je alles gehad. Hier en daar heb ik eventjes mogen griniken but that's all!!
Acteerwerk was redelijk, maar soms net iets te overdreven waardoor het niet meer leuk was.
Persoonlijk vond ik Bibb niet goed gecast bij haar rol...ik had totaal niets met haar als personage.
Verder wilt de film een aantal grappige side-kicks hebben (zoals de moeder, en de vunzige collega's) maar ook deze kwamen niet geheel uit de verf.
De combi van acteren en tegen het publiek praten vond ik niet zo heel erg leuk uitgewerkt...
Ik denk dat als je zoiets wilt doen je het consequent moet volhouden gedurende de film..maar dat was in dit geval niet gedaan.
Verder vond ik het geheel nogal rommelig overkomen. Hoewel van het verhaal best nog wel wat leuks te maken was geweest.
Tja, ik kan hier jammer genoeg niet meer dan een 2,0 voor geven.

avatar van jippie2010
Ik ben iets minder negatief als de meeste van mijn voorgangers.
Veel mensen hebben een hekel aan praten in de camera of een vertellende stem van de personage, maar het paste wel redelijk in de film.
De personages waren redelijk uitgewerkt, en het geheel was luchtig en keek makkelijk weg.
Het is niet hoogstaand, maar in ieder geval een voldoende: 3.0

avatar van nightbreed
Deze film was zeker wel te doen, al mocht de humor wel zwarter wat mij betreft. Qua stijl heeft dit veel weg van een romantische komedie (Regiestijl en personages). De film deed me denken aan American Psycho 2, die ik een stuk beter vond vanwege de zwartere humor.

avatar van Fran
Nou, ik heb de laatste tijd een slechte karma wat films betreft want dit is al de zoveelste die me eigenlijk best wel tegenvalt. Op zich ziet de film er leuk uit. De beelden zijn heel vrolijk en het heeft inderdaad een beetje een romcom achtige uitstraling. Maar ik vond de grappen gewoon niet grappig. Zoals bijvoorbeeld in het begin als haar vader de kerk in komt lopen en die moeder een klap gaf. Hoe fake was dat !?! En die jongen die een sigaret in zijn auto gooide en gelijk ontplofte. Ik vond dat toch wel een beetje erg flauw hoor. De rest van de film werd het er ook niet beter op. Het praten in de camera irriteerde me niet zo maar de typetjes eromheen wel. Die moeder bijvoorbeeld vond ik veel te overdreven. De rest trouwens ook. Nee, ik vond het geen geslaagde film.

avatar van ribas123
ik vond dit echt niet zo'n slechte film zoals iedereen hierzo zegt.
Het verhaal kijkt lekker makkelijk weg je hoeft er niet bij na te denken.
je kan niet verwachten dat elke film echt een topper is natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat dit een slechte film is.
Wat mij betreft kan je deze film best kijken, niks mis mee.

avatar van Nicolage Rico
Geef mij maar mister Nobody...

avatar van Aapje81
Onderhoudende maar erg oppervlakkige film. Incidenteel heb ik wel kunnen lachen en de acteurs doen het best leuk maar deze film heeft het allemaal net niet. De humor is niet zwart genoeg en het scenario is niet scherp.

Nee, dan inderdaad liever Mister Nobody.

Matig.

Inderdaad een soort van zwarte komedie maar dan wel een matige. Het verhaal was best leuk verzonnen en de uitvoering ging ook nog wel maar gelachen heb ik eigenlijk nergens om. De film keek zich aardig weg en dat is ook alles. Dat de film zich aardig wegkeek was ook mede te danken aan de fraaie Leslie Bibb maar zeker ook aan Paula Marshall. De laatste had wel niet echt een grote rol. Leuk om eens gezien te hebben maar meer ook niet.

ik vond hem leuk!!! niet echt geschaterd, maar wel met een smile de film bekeken....

avatar van Pantoffel
Redelijk zwakke film.
Meestal stoort het mij niet heel erg als een hoofdpersonage tegen je praat, maar in deze film vond ik het heel vervelend.
Dat hele Saint George - gedoe vond ik er ook over gaan.
Ik had hem leuker verwacht toen ik las waarover de film ging.

avatar van John Lee Hooker
De regisseur doet zijn best met diverse camerabewegingen, grote kleurcontrasten en een overdosis aan make-up. Je hoeft er als kijker niet veel moeite voor te doen om de dingen van elkaar te onderscheiden maar eigenlijk werkt die poespas alleen maar averechts. Schitterend vind ik die uitstraling sowieso nooit en hier ziet het er gewoon té gelikt uit in verhouding met wat er daadwerkelijk wordt verteld. Want er gebeurt echt bizar weinig. Een secretaresse is zogenaamd gelukkig met 'het prins op het witte paard' (dit sloeg sowieso al nergens op) en maakt er na een tragisch ongeval de gewoonte van om haar kenissen van het leven te beroven. Een erg stom en ondoordacht plot en ze leek niet eens een band te hebben met 'de prins'. Daarbij was Leslie Bibb net een robot met haar uitzichtloze blik en de aanvullende cast kwam ook erg vlak over. Tenslotte waren de ingeschakelde voice-overs en het praten tegen de camera gruwelijk vervelend. Dit is een regelrechte brok ergernis.

avatar van chack
Keane1983 schreef:
Tja, ik kan hier jammer genoeg niet meer dan een 2,0 voor geven.

Ik vind de trailer er al niet uit zien. Bedankt voor jullie commentaren, ik sla deze over.