• 8.257.867 stemmen

Geregisseerd door: Michael Dougherty

Met onder meer: Brian Cox, Dylan Baker en Leslie Bibb

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Trick 'r Treat

"Poison, Drowning, Claw, Or Knife. So Many Ways To Take A Life."

Vier verhalen die plaatsvinden in een stadje tijdens Halloween: we zien een seriemoordenaar die vergiftigd snoep produceert, een groep kinderen die een geheim ontdekken over het stadje, een jonge vrouw die achtervolgd wordt door een gemaskerde stalker en een bejaarde die maar niet afkomt van een duivelse trick-or-treater.

imageimageimageimage

avatar van Brabants

Brabants

• 1954 berichten

Trick 'r Treat is een film die voor Halloween qua sfeer zeer krachtig is. Dit soort genre films doen het goed. Cinematografisch was ik zeer onder de indruk en het verhaal wat een quatro inhield ook sterk uitgewerkt. Gewoon een super genre film.

avatar van umbra

umbra

Deze eigenlijk al paar keer gezien, ik wil deze rond Halloween blijkbaar opzetten, want dit is toch vrij sterke anthology horrorfilm in het Halloween thema, zeer sfeervol, zit eigenlijk geen minder of slecht verhaaltje tussen, wat je anders toch vaak hebt bij anthologyfilms. De overgang tussen elk verhaal was ook top eigenlijk, zeer vermakelijk allemaal. Dit kan er altijd in, maar met Halloween zeer toepasselijk en eigenlijk een must see nog steeds, zitten weer (bijna) in de Halloween periode, ga hem nog eens opzetten dan

avatar van james_cameron

james_cameron

Geslaagde horrorfilm rond het thema Halloween, met een viertal verhaaltjes die met elkaar te maken hebben en in elkaar overlopen. Bijzonder vlot en energiek in elkaar gezet, geholpen door een prima cast, uitstekend camerawerk en eersteklas makeup-effecten. Het Halloween-sfeertje is ook perfect getroffen. Niet alle plotlijntjes worden even bevredigend afgesloten, maar de film is zo spannend en vooral leuk dat je dit graag door de vingers wilt zien.

avatar van shrink

shrink

Het is een heel standaard teenage horrorfilm. Ook de kills zijn erg standaard. Maar door die verschillende verhaaltje door elkaar wordt het een aangename puzzel.