• 8.351.711 stemmen

Geregisseerd door: Tom Holland

Met onder meer: Lara Flynn Boyle, Timothy Hutton en Faye Dunaway

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot The Temp

"Don't get mad. Get promoted."

Peter Derns, marketingmedewerker van een koekfabrikant die recentelijk is overgenomen door een andere firma, is gedwongen tijdelijk hulp in te huren als zijn vaste assistente met zwangerschapsverlof gaat. Kris Bolin blijkt een efficient medewerkster. Ze weet echter ook efficiënt om te gaan met zijn eigenlijke assistente als deze terugkeert na haar verlof.

imageimage

avatar van Sparkle

Sparkle

Thriller dat mede door de cast boven het gemiddelde komt. Lara Flynn Boyle en Faye Dunaway zijn gewoon sterk, en het verhaal is goed genoeg om je aan't scherm te kluisteren.

avatar van Sea

Sea

Faye Dunaway trekt de film net naar een magere voldoende.

avatar van Snijder

Snijder

Ver boven gemiddeld. Al een aantal jaren geleden dat ik 'm gezien heb maar heb toch de 'urge' er nu 3,5 te stemmen.

avatar van Flipman

Flipman

Inmiddels ook alweer acht jaar geleden dat ik deze zag, maar ik kon me ngeen namen van acteurs of van de regisseur herinneren (was ik toen nog niet zo mee bezig).

Destijds een spannende en vermakelijke thriller, misschien valt ie nu tegen. Ik geef een drie.

avatar van Smoochy

Smoochy

Wie durft er na het zien van deze film nog een koekje in een supermarkt te proeven..?

avatar van dafoefan

dafoefan

Een aardige onderhoudende film, verder niets byzonders.

Goed geacteerd door Lara Flynn Boyle.

Nee, ik proef geen koekjes meer in de supermarkt, jij wel?

avatar van candymancandyman

candymancandyman

• 1928 stemmen

Aardige thriller met een lekkere Boyle.

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

Leuke film, maar bijna alle moorden gebeuren off screen. In het begin toen ze haar baas hielp en alles tot in de puntjes deed was behoorlijk komisch.

Het stukje met de kopieermachine was nog wel geinig. Voor de rest heel wat bitchy gedoe, maar er zijn betere titels rond deze periode uitgekomen (The Nurse, The Hand That Rocks The Cradle, Single White Female, The Stepdaughter...).

Leuk voor een keertje!