Man's Best Friend (1993)

Sciencefiction / Horror

geregisseerd door John Lafia
met Ally Sheedy, Lance Henriksen en Robert Costanzo

Lori, een ambitieuze TV-journaliste, dringt binnen in een geheim laboratorium waar dieren mishandeld worden. Daar bevrijdt ze Max, een grote prachtige hond. De wetenschapper Dr. Jarret spoort de politie aan Max snel terug te vinden. Max is immers door genetische manipulatie bijzonder intelligent en gevaarlijk...

Ik ben nog steeds op zoek naar de DVD-versie met Nederlandse ondertiteling. Heeft iemand deze nog te koop?

avatar van DiDa
Is helaas niet te verkrijgen op dvd met nl subs.

avatar van Boeikens
Deed me wat aan Watchers denken.

toch wel een hele leuke film met lance henriksen.vind ik altijd een fijne speler heb ook wel aardig wat films met hem erin.

avatar van DarkElement
Barcode 3259190308794