- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Oh f*ck, ik nam de gok dat je dat niet zou doen...
Ik dacht die pak ik zo wel als ik weer aan de beurt ben 
Eigen schuld had ik maar niet tactisch moeten proberen te kiezen
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Ja ik vreesde eigenlijk al dat jij hem zou nemen toen ze eerder hadden gezegd " JM heeft nog geen haaienfilms genomineerd "
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Het is mijn nummer een, maar ik wist dat Alexspy hem niet zou nemen en na jouw eerdere keuzes durfde ik de gok te nemen.
Waarom? Ik wil de oude en de nieuwe films graag wat afwisselen voor mijn lijst. Daar is wat misschien wel mijn favoriete horrorfilm is nu het slachtoffer van. Helaas.
Overigens, ik heb een Icheckmovies lijst gemaakt, zodat users die daar ook op zitten snel kunnen zien welke films ze reeds gezien hebben:
MovieMeter Horrorfilm draft en KO 2018 @ICM
Ik kom tot 63, wat betekent 8 titels niet gezien.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
ik ben meer van de wat recentere horror, maar oude klassiekers weten me ook altijd wel te boeien. De meeste klassiekers die ik ook leuk vond waren al weg, dus was alleen Jaws over voor mij.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
John Milton toch 
Ja je kan inderdaad gokken. Je wist dat ik hem niet zou nemen en enkele anderen zijn er ook niet gek van. Maar als ik zou moeten kiezen tussen de haai of dat irritant kind geef mij dan toch maar de haai. Gegokt en verloren dus or sometimes you win sometimes you lose. Maar hiermee weet je dat Ed dus ook wel fan is van de film.
Er zijn er eigenlijk 3 die ik toch zeker in mijn lijst wil dus ik moet de gok wagen en hopen dat de 3de niet wordt gekozen. Ik ga maar voor de 2 films waarvan de meeste weten dat ik er gek op ben en mij niet meer kunnen afpakken, beide fantasy horror en 80s
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
Terug aan Shadowed
Dus nu hoop ik dat niemand Friday the 13th (1980) selecteert.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
John Milton De beurt is weer naar jou.
En hier kun je bepalen/zien hoeveel je al hebt gezien en welke je nog moet zien -
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ook beetje naïef hoor. We zijn al vijf rijtjes ver. Er zijn quasi 80 films al genoemd.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
ik ben meer van de wat recentere horror, maar oude klassiekers weten me ook altijd wel te boeien. De meeste klassiekers die ik ook leuk vond waren al weg, dus was alleen Jaws over voor mij.
Er zijn er nog wel hoor, ik denk aan de 3 films uit Romero's Dead trilogie. Het is soms wel balen als iemand anders jouw keuze neemt maar aan de andere kant zou ik het toch leuk vinden dat de films die ik zelf niet kan kiezen omdat er gewoon niet genoeg plaats meer is op mijn lijst door iemand anders worden gekozen. Dus ja een van die 3 zou ik er graag in willen en anders ga ik er zelf nog een nemen als laatste.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
De Romero classics moet ik nog zien.. Gaat er zeker nog wel van komen hoor.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Night of the Living Dead staat wel op mijn lijstje inderdaad, maar pas ergens achteraan. Ik heb nog één film die ik graag zelf wil kiezen, en daarna ga ik een beetje freewheelen
.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Ik ben sowieso aan het freewheelen. Ga meestal mijn 'top 100' langs voor horror films die ik sowieso niet mag missen, en wil sowieso wat films er bij zetten waarvan ik denk dat sommigen die maar eens moeten checken
. Ik maak morgen ergens even een 'Letterboxd' lijstje om de nog niet geziene films weg te werken tijdens de KO en nominatie rondes, vanavond eerst even naar het afscheidsconcert van 'Slayer'
.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Voor iemand die aan het freewheelen is neem je het wel serieus Kondoro0614 (kuch Shaun of the Dead kuch)
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ben sowieso aan het freewheelen. Ga meestal mijn 'top 100' langs voor horror films die ik sowieso niet mag missen, en wil sowieso wat films er bij zetten waarvan ik denk dat sommigen die maar eens moeten checken
. Ik maak morgen ergens even een 'Letterboxd' lijstje om de nog niet geziene films weg te werken tijdens de KO en nominatie rondes, vanavond eerst even naar het afscheidsconcert van 'Slayer'
.
Gisteren nog American Psycho gezien niks voor mij. Re-Animator vind ik met veel voorsprong de beste op je lijstje.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Voor iemand die aan het freewheelen is neem je het wel serieus Kondoro0614 (kuch Shaun of the Dead kuch)
.
. Het maakt me voor de rest allemaal niet uit, maar dat je net die ene film nou weer moest kiezen pfff... 
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Ook beetje naïef hoor. We zijn al vijf rijtjes ver. Er zijn quasi 80 films al genoemd.

Anyhoe, ik nomineer in dat geval aangezien Nosferatu weg is: Das Cabinet des Dr. Caligari (1920)
joolstein aan de beurt.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Gisteren nog American Psycho gezien niks voor mij. Re-Animator vind ik met veel voorsprong de beste op je lijstje.
Jammer maar had het wel verwacht, vond het ook niet echt een film voor jou om eerlijk te zijn
.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Er zijn er nog wel hoor, ik denk aan de 3 films uit Romero's Dead trilogie. Het is soms wel balen als iemand anders jouw keuze neemt maar aan de andere kant zou ik het toch leuk vinden dat de films die ik zelf niet kan kiezen omdat er gewoon niet genoeg plaats meer is op mijn lijst door iemand anders worden gekozen. Dus ja een van die 3 zou ik er graag in willen en anders ga ik er zelf nog een nemen als laatste.
Worden wel gekozen, we zitten nog niet aan de helft. En Dawn of the Dead was volgens mij al genomineerd.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Worden wel gekozen, we zitten nog niet aan de helft. En Dawn of the Dead was volgens mij al genomineerd.
Remake, yep!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen

Anyhoe, ik nomineer in dat geval aangezien Nosferatu weg is: Das Cabinet des Dr. Caligari (1920)
joolstein aan de beurt.
Ik wil ook nog een silent nomineren. Dit was een mogelijkheid maar er zijn er nog andere. Vind ik je beste nominatie tot nu toe al moet ik The Witch nog zien.
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Die gaat daar geen verandering in brengen 
Op het vlak van andermans lijstjes waarderen, zie ik de meeste titels die ik erg fijn vind terug op de lijstjes van Cikx en TornadoEF5.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
Oja, Jaws was weg en dan pik je dus net Das Cabinet des Dr. Caligari (1920) Wat mijn eerst volgende film in mijn lijstje was 
Dan neem ik: Livide (2011)
Je heb even moeten wachten tot ik weer wakker was maar je mag; Shinobi
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2552 stemmen
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Omdat mijn lijst niet compleet is zonder geestenfilm
Het is de beurt aan Hollywood007
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
El Orfanato (2007) - MovieMeter.nl
Collins youre up next 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Ik ben het huidige decennium nog niet ingeweest zie ik 
Collins
-
- 7308 berichten
- 4318 stemmen
Hoe is het mogelijk! EL Orfanato was de volgende op mijn lijstje. Hartelijk dank Hollywood007.
Ik ga nu voor Mil Gritos Tiene la Noche (1982). Eén van de leukste films die ik de laatste tijd heb gezien. Een film met weinig stemmen, dus niet heel bekend. Niet tactisch gespeeld, maar een beetje promotie voor deze film kan geen kwaad.
Woland, iets binnen het huidige decennium, dan maar?
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Het moet er maar eens van komen, he? Ik zie dat joolstein net Livide voor m'n neus heeft weggekaapt. Maar deze kan er ook uitstekend mee door wat mij betreft: The Sacrament (2013).
Het is nu aan Cikx!
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Kiri, kiri, kiri, kiri!
Kondoro0614 is aan de beurt.