- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
IH88 Hey, die film heb ik dus niet gezien! De reden daarvoor was die verschrikkelijke trailer. Is dat eigenlijk een goede graadmeter van hoe de film verder is?
Het is lang geleden dat ik die heb gezien. Als parodie wel goed en schuwt de gore ook niet. Is met veel liefde gemaakt en goed popcorn vermaak. Film neemt zichzelf niet serieus en dat is goed. Maar het is geen onderbroekenlol of Troma meuk dus misschien toch niet zo voor jou haha 
Maar ok als ik het al geen straf vond om uit te kijken, is misschien wel een indicatie zij het dan wel dat het in 2004 of 2005 is geweest dat ik die heb gezien.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
IH88 Hey, die film heb ik dus niet gezien! De reden daarvoor was die verschrikkelijke trailer. Is dat eigenlijk een goede graadmeter van hoe de film verder is?
Toffe film, zeker een keer een kans geven.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Ik had verwacht dat jij de film al zou hebben gekozen. En je hebt Dawn of the Dead al, en ik denk dat je snel een bepaalde film gaat kiezen die er ook veel op lijkt. Gezien mijn volgende films op de lijst denk ik dat er vanaf nu weinig tot geen overlapping meer zal plaatsvinden
.
Ah joh, gewoon ouwhoeren hé
.
Bedoel je dit?
?
Cikx mag weer 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Jigoku, Theatre of Blood, Alucarda en Angustia heb ik allevier overwogen, maar laat ik nog even wachten aangezien ze maar enkele tientallen stemmen hebben. Eerst deze maar eens: Cannibal Holocaust (1980)
Collins, leef je uit.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Jigoku, Theatre of Blood, Alucarda en Angustia heb ik allevier overwogen, maar laat ik nog even wachten aangezien ze maar enkele tientallen stemmen hebben. Eerst deze maar eens: Cannibal Holocaust (1980)
Collins, leef je uit.
Dat zijn er dus al 2 die ook in mijn lijst hadden kunnen staan.
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Tja Kondoro met zulke keuzes ga je mijn stem niet krijgen 
En ik zal dan maar alweer voor iemand anders nomineren. Ik heb em niet gezien en het lijkt mij een kwelling als ik er nog maar aan denk dat ie 2 uur duurt 
Voor Cikx:
Het is aan Woland
Nog genoeg lege plekken, je weet maar nooit.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Aangezien het nomineren toch vrij snel gaat, stel ik voor om misschien af en toe een pauze in te lassen om de deelnemers de kans te geven niet geziene films te bekijken. Er zijn nu 64 films genomineerd waarvan ik er 11 nog niet heb gezien.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
34/64 hier. Dat schiet niet zo op nee.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
Het is lang geleden dat ik die heb gezien. Als parodie wel goed en schuwt de gore ook niet. Is met veel liefde gemaakt en goed popcorn vermaak. Film neemt zichzelf niet serieus en dat is goed. Maar het is geen onderbroekenlol
Huh geen onderbroekenlol maar de trailer zit er vol mee.
Parodie dat is ook zo'n woord waar ik huiverig van ben, Dat doet me vooral denken aan Scream. En dan popcorn-vermaak ik gruw van Horrors die willen vermaken. Die verliezen vaak domweg de horror uit het oog, wat betend: braafheid, simpele domme humor en niets schokkends.Dingen waar je Troma gelukkig niet van kan beschuldigen. Ik geef de film natuurlijk zeker een kans maar als dit in de buurt komt van Tucker and Dale een film die jij graag zag maar die ik vol vond zitten met simpele onderbroekenlol en slechte gore (nog wel een geluk dat het er was) dan denk ik dat mijn waardering zeer snel zal zakken.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Aangezien het nomineren toch vrij snel gaat, stel ik voor om misschien af en toe een pauze in te lassen om de deelnemers de kans te geven niet geziene films te bekijken. Er zijn nu 64 films genomineerd waarvan ik er 11 nog niet heb gezien.
Op zich een aardig idee, maar ik denk dat we gewoon beter door kunnen gaan. Ik spreek nu voor mezelf, maar ben ook een beetje horror moe. Deze KO is geweldig, maar om nu (zeker als Woland zo doorgaat
), 30 obscure horrorfilms te gaan kijken zie ik nu even niet zitten. Ik snap dat we straks lijsten moeten gaan vergelijken, maar ik denk dat de meeste dat ook wel kunnen zonder alle films te zien. Iedereen heeft toch zijn eigen smaak en voorkeuren, en die gaan denk ik niet veranderen door echt alle films te gaan bekijken. Je zou deze KO een jaar door kunnen laten lopen (tot de volgende horror challenge), maar dan verwatert het enthousiasme denk ik een beetje.
Ik denk dat we het beste gewoon zo door kunnen gaan, en dan straks op het eind even een week (of twee weken) pauze te nemen om zoveel mogelijk films te bekijken. En dan vergelijken. Maar goed, that's one man's opinion
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Huh geen onderbroekenlol maar de trailer zit er vol mee.
Parodie dat is ook zo'n woord waar ik huiverig van ben, Dat doet me vooral denken aan Scream. En dan popcorn-vermaak ik gruw van Horrors die willen vermaken. Die verliezen vaak domweg de horror uit het oog, wat betend: braafheid, simpele domme humor en niets schokkends.Dingen waar je Troma gelukkig niet van kan beschuldigen. Ik geef de film natuurlijk zeker een kans maar als dit in de buurt komt van Tucker and Dale een film die jij graag zag maar die ik vol vond zitten met simpele onderbroekenlol en slechte gore (nog wel een geluk dat het er was) dan denk ik dat mijn waardering zeer snel zal zakken.
Tja zoveel jaar later is mijn herinnering aan die film bijzonder vaag geworden . De kans is groot dat ik het nu 2 keer niks ga vinden natuurlijk. Troma is inderdaad niet braaf maar doordat voor mij althans de gekkigheden vaker de bovenhand krijgen is het ook niet meer dan popcornvermaak. Ach ja we hadden het al vaker over hoe verschillend we humor ervaren allemaal. Het is nu niet dat ik Tucker & DAle geweldig vind, geef mij dan toch maar de humor van een Blood Feast 2 of zo.
Een horrorfilm hoeft mij niet altijd te shockeren, mij raken mag ook, mij verbluffen met een leuk concept of verhaal of vermaken. Als jij Poultrygeist bekijkt lijkt me dat toch ook voor puur vermaak niet 
Tja ik ben ook niet zo van parodie maar krijg het soms nog meer op mijn heupen van die zogezegde hommages aan oudere horror. Ik had hier nog een conversatie over met Holly na het zien van haar nominatie Summer of 84 die ik erg teleurstellend vond.
Maar kom jij hebt maar een handvol films niet gezien van die nominaties dus dat valt nog mee. Ik zie er zeker wel een stuk of 5 die ik wellicht moeilijk ga vinden om uit te zitten. Het blijft ook twijfelachtig of ik een film als Mandy ook daadwerkelijk zal gaan kijken.
Maar hey wat zou je anders maar doen als je geen films meer hebt om te kijken 
IH88 ja dat lijkt me toch eerlijk om zeker 1 of 2 weken een rustpauze in te lassen. Al die games hier gaan al snel genoeg!
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Maar ik stel wel voor om in ieder geval de lijsten nu af te maken. Te snel vind ik het nou ook weer niet gaan. Iedereen is nu enthousiast en wacht iedere keer weer in spanning af. En het is beter voor de harten van John Milton en Kondoro0614 om ze niet te lang in spanning te laten
.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik vind het eigenlijk vreemd dat JM een bepaalde film over een haai nog niet heeft genomineerd. Misschien is zijn liefde over of heeft ie een duwtje in de rug nodig 
Collins
-
- 7308 berichten
- 4318 stemmen
Mijn voorkeur gaat ook uit naar het afwerken van je lijst. Top 10. Daarna even rust en die tijd (in mijn geval) benutten om genomineerde films te zien die interessant genoeg lijken om bekeken te worden..
Stiekem had ik voor mijn volgende nominatie the exorcist (1973) al ingevuld, maar dat ging helaas niet door. Nog bedankt U96
.
Die haai staat ook nog ergens op m'n lijstje. Nog even niet. De volgende wordt: The Entity (1982).
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
Hollywood007, jij mag.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Ik vind het eigenlijk vreemd dat JM een bepaalde film over een haai nog niet heeft genomineerd. Misschien is zijn liefde over of heeft ie een duwtje in de rug nodig
Je bedoelt The Meg
. Echt een JM film inderdaad. Net zoals Jaws 3D.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Oh Collins The Entity heerlijk filmpje. Had jij die vorige keer ook genomineerd? IN elk geval was het een van de handvol films die toen waren genomineerd en mij heel aangenaam hadden verrast (en jawel heb em op DVD nu).
Collins
-
- 7308 berichten
- 4318 stemmen
Vorige keer ook genomineerd. Klopt. Blijft een geweldige film.
Leuk dat ie jou zo beviel dat je 'm zelfs hebt aangeschaft. Stond de film ook op jouw lijstje misschien?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
Ik nomineer Train to Busan (2016) een zombie filmpje dat me voor het eerst sinds lang weer eens op het puntje van mijn stoel zette.
TornadoEF5 het is weer aan jou.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ik nomineer Saw (2004).
Shinobi het is weer aan jou.
Noodless
-
- 10047 berichten
- 6182 stemmen
Tot nu toe 5 films niet gezien. Valt voor mij nog goed mee tot nu toe. 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Vorige keer ook genomineerd. Klopt. Blijft een geweldige film.
Leuk dat ie jou zo beviel dat je 'm zelfs hebt aangeschaft. Stond de film ook op jouw lijstje misschien?
Neen, maar een herziening dient zich wel aan nu jij em weer hebt genomineerd. 
En het is OK we zullen de lijst eerst afwerken en dan een week of iets langer pauze. We kunnen ook elke battle een volledige dag laten duren.
Noodless ik denk dat ik dan wat Herschell Gordon Lewis films ga nomineren daar heb je nauwelijks wat van gezien. Maar daar zal dan ook snel verandering in komen 
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2552 stemmen
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
La Maschera del Demonio (1960) oftewel Black Sunday
Volgende in rij is: John Milton
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
Edit: ik heb 5 films nog niet gezien maar dat ben ik al aan het oplossen! Tegen de morgen moeten ze bekeken zijn!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
joolstein jij bent echt niet normaal
Van obsessie gesproken 
En ja die nominatie vind ik al een heel pak beter dan je vorige 
Kondoro
-
- 11526 berichten
- 2867 stemmen
Valt wel op dat Noodless ook nog vijf films moet zien, ik ruik weer een beetje competitie tussen die twee
.
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8942 stemmen
Nu staat de teller op nog 1,5 film 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nu staat de teller op nog 1,5 film
Van verslaving gesproken 
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Good morning possums!
JM is inderdaad de allergrootste Sharknado fan van Nederland en oprichter van de fanclub, maar hij houdt nog meer van irritante kindertjes. Derhalve nomineer ik:
Shadowed, verras onze organisator met een nieuwe keuze 
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Omdat ik inderdaad veel recente films heb genomineerd, ga ik eens een klassieker erbij halen.
alexspyforever, maak er iets moois van.