ad
  • 139.861 films
  • 6.659 series
  • 20.209 seizoenen
  • 434.886 acteurs
  • 281.645 gebruikers
  • 8.108.789 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

eRCee

• 9949 berichten
  • 1687 stemmen

Altijd als ik iets met twitter aanklik, dan word ik bijkans gek van het totale gebrek aan overzicht in de presentatie. Waar gáán deze berichten nu over?

John Milton

• 15206 berichten
  • 7989 stemmen

Dat was mij ook niet duidelijk, maar ik heb dan ook slechts een blauwe maandag op twitter gezeten

Splinters

• 718 berichten
  • 901 stemmen

Kos heeft op twitter een artikel over ernst kuipers en Diederik gommers van roddelblad weekend toegeschreven aan de telegraaf. Saskia belleman voelde zich op dr tenen getrapt, heeft gereageerd, en hem uiteindelijk geblokkeerd. En dat viel gisteren via haar twitter tijdlijn te lezen op de voorpagina van de telegraaf waar ze een live verslag vanuit de rechtbank deed. Het artikel ging dus niet over kos maar over iets anders.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Allicht had ik het niet moeten posten zonder screenshot. Desalniettemin vond ik het komisch.

Edit. Ik vind twitter ook onoverzichtelijk. Zo onoverzichtelijk dat ik gisteren de verkeerde link heb geplaatst. Stom.

https://mobile.twitter.com/SaskiaBelleman/status/1385532138615943169

kos

• 44896 berichten
  • 7775 stemmen

In plaats van dat ze even in de spiegel kijkt en beseft dat haar broddelcollega´s er juist voor zorgen dat een Televaag niet van een Weekend is te onderscheiden, maar soit.

Kennelijk een gevoelig snaartje geraakt.

kappeuter (crew)

• 59712 berichten
  • 4965 stemmen

Bij Love and Monsters (2020):

mikey schreef:

Ongeschikt voor volwassenen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.