• 8.482.514 stemmen

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 22 maart 2012

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Intouchables

"Sometimes you have to reach into someone else's world to find out what's missing in your own."

Als gevolg van een ongeval tijdens het paragliding moet Philippe, een rijke aristocraat, op zoek naar iemand om hem te helpen in het huis. Hij neemt Driss in dienst, een jongeman uit de voorsteden die net uit de gevangenis komt. Kortom, de minst geschikte persoon voor de job. Samen zullen ze een middenweg moeten vinden tussen Vivaldi en Earth Wind and Fire, tussen het kostuum en het trainingspak...

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van 110!

110!

walgelijke sentimentele politiek correcte diarree

avatar van Boenga

Boenga

110! schreef:

walgelijke sentimentele politiek correcte diarree

De acteurs en figuranten, de regisseur, de cameraploeg, de mensen die voor kleding en grime zorgen,...: ze danken je allemaal voor je veelzijdige kijk om een film te beoordelen.

avatar van Boneka

Boneka

• 2016 berichten

Bij de eerste kennismaking van deze film was ik nog niet zo enthousiast. Je moet er ook het moment voor uitzoeken om deze film te bekijken. Hij is inderdaad wat zoetsappig en hier en daar sterk gechargeerd en bij de hoofdrolspelers is gekozen voor een hele donkere man. Kennelijk om de tegenstellingen nog meer accent te geven. Moet zeggen ze hebben het heel erg leuk gemaakt. De humor hier en daar is geslaagd en het geheel ziet er goed uit. Bovendien zijn alle muziekvormen een prettige aanvulling. Hij verveeld nergens en de goede man leeft nog steeds. Zover ik weet ergens in Marokko. Wie een soortgelijke film wil zien, maar met een meer donkere rand moet zeker eens een keer kijken naar De Rouille et d'Os (2012) die ik zelf net iets beter vind.

Film 4.0

Film 4.0

Beeld 4.5

Geluid 4.5

Extra's 5.0

Gewoon interesse: Hoe vertaalt zich dit in je totaalscore van *** 1/2?

avatar van Mysterie-schrijver

Mysterie-schrijver

Gezellige, ontroerende film!

avatar van Megapearl

Megapearl

Leuke film met best wat humor.