The Marine 2 (2009)

Actie

geregisseerd door Roel Reiné
met Ted DiBiase Jr., Lara Cox en Michael Rooker

Een Amerikaanse marinier is met zijn vrouw op vakantie in een zonovergoten vakantieoord in Azië. Wanneer de twee overvallen worden door een groep gangsters en dit hem en zijn vrouw niet ongemoeid laat, neemt de marinier het recht in eigen hand en gaat hij achter de bende aan.

avatar van xxERWINxx
Zeer vermakelijke actiefilm! Bijna net zo goed als deel 1, begin is wat minder, maar later word het steeds beter! Ook mooie beelden van Thailand, verder een leuk verhaal.

Al met al zeker de moeite waard om te kijken, deel 3 is ook al uit.

avatar van Richard_Voorhees
Daar waar men met het eerste deel nog goed wist te vermaken door de heerlijk overdreven actie en cheesy personages, slaat dit deel de plank volledig mis. Het "verhaal" verschilt niet zo heel erg veel van dat uit de originele film, maar men probeert hier jammer genoeg teveel om er een serieuze actiefilm van te maken. Dit zorgt er nou juist voor dat het allemaal wat houterig en slecht overkomt. Het enige vermakelijke was de aanwezigheid van Michael Rooker.

avatar van Vascago
Door de actie toch nog aardig te kijken, maar verder is het toch een stukje minder dan deel 1.

avatar van Kondoro0614
The Marine 2

Neemt WWE deze reeks nou over? Ik denk het wel! Eerst John Cena, nu Ted DiBiase Jr. En dit is ook meteen zijn eerste en enigste film waar hij in speelt. Ook hierin weer onnodig veel geknal, explosies en noem zo maar op voor een verstand op Nul film. Nouja, dan komt hij er wel door heen. Het gaat helaas wel steeds verder achteruit met de The Marine films. Jammer! Nou goed, kwa actie kom je dus weer niks te kort, maar goed. Wat wil je ook anders van een film waar WWE Studios voor staat. !

avatar van xxERWINxx
Vandaag weer eens herbekeken, na ongeveer een half uurtje komt ie lekker op gang, goede aktiefilm!

avatar van Rico120
vond hem niet onaardig

avatar van xxERWINxx
Vandaag herbekeken voor de 3e keer, net zo goed deel als deel 1!
Deze film heeft een mooie locatie, er zit veel actie in en zeer vermakelijk!
Heerlijke actiefilm dus

KillerPony 3000
Ondanks groot DVD/Blu Ray succes van deel 1, werd voor het vervolg merkwaardig genoeg een pak minder budget uitgerokken. En John Cena werd vervangen door een andere gorilla. Toch is The Marine 2 opnieuw opvallend goed, te danken aan de regisseurskunsten van Roel René. Eén grote speeltuin van rondvliegend steengruis, roterende camera's en zwoele slow-motion is een doorgedreven formule die er mag zijn.