The Marine 6: Close Quarters (2018)

Actie / Drama

geregisseerd door James Nunn
met Mike 'The Miz' Mizanin, Shawn Michaels en Rebecca Quin

Een meisje wordt gekidnapt door een bende van internationale misdadigers. Deze groep wordt geleid door Maddy Hayes. Jake Carter en Luke Trapper, die vroeger collega's waren bij de marine, besluiten hun krachten te bundelen en haar te redden. Slagen ze erin het meisje uit de klauwen van de criminelen te bevrijden?

avatar van schumacher
De eerste 2 zijn de beste vd reeks.
Deze vondk wel wat beter dan de vorige.
Je weet wat te verwachten; verstand op 0 en gewoon leuke aktie scenes zien en wat WWE sterren, dus meer moede ook niet verwachten .
Eens vermakelijk maar meer ook niet.

avatar van filmkul
Gemiddelde actiefilm en een stuk beter dan zijn voorganger. Het verhaal is passend voor het genre, dat wil zeggen hersenloos en totaal onlogisch. Maar daar mag je deze film niet op waarderen. De actie is vrij standaard en niet echt spectaculair, maar ziet er wel verzorgt uit. Het einde is toch best verrassend en het kijken waard voor de trouwe Marine kijkers. Verder verloopt de film lekker vlot en verveelt geen moment. Het acteerwerk is matig en met name de harkerige Michaels valt door de mand. Doorsnee actiefilm. 2,5

avatar van xxERWINxx
Vandaag bekeken, vond het een vermakelijke goede actiefilm zoals we The Marine films kennen.
Niet de beste van de hele reeks, maar ik vond hem zeker vermakelijk en geen saaie stukken, ook het einde was vrij goed (niet verwacht) , waarschijnlijk was dit het allerlaatste deel van deze reeks...
3 sterren en ben van plan om ze binnenkort eens weer allemaal te bekijken.

Tot nu toe is dit mijn top 6:

1. The Marine 4
2. The Marine 1
3. The Marine 2
4. The Marine 5
5. The Marine 6
6. The Marine 3

avatar van Grindhouse62
Prima kijkvoer als tussendoor.

avatar van Phantasm
Prima, vermakelijke aktiefilm die lekker wegkijkt.

avatar van xxERWINxx
Vandaag herbekeken, omdat ik niet meer goed wist hoe deze film zou gaan, maar het is weer een vermakelijke actiefilm, het speelt grotendeels af op 1 plek een oud gebouw en op het laatst nog op een boot, de scenes in de donkere tunnels waren best spannend en goed.
Einde had ik ook niet zien aankomen.
Waarschijnlijk het allerlaatste deel van de Marine films helaas...