American Pie Presents: The Book of Love (2009)

geregisseerd door John Putch
met Bug Hall, Kevin M. Horton en Brandon Hardesty

Tien jaar na de avonturen in American Pie, ontdekt een stel nieuwe leerlingen van East Great Falls High hun 'Bijbel', verborgen in de bibliotheek. Het probleem is echter dat het boek beschadigd is door één van die leerlingen. Ze nemen contact op met Noah Levenstein (Eugene Levy), die samen met de jongens probeert om de verhalen in de Bijbel weer terug te krijgen.

avatar van SmuttWars
Kom op jongens, deel 1,2 en 3 zijn de echte american pie films, deze films zijn slechts spin-offs. Het is ook American Pie Presents.

avatar van Miron
Justinw schreef:
films werden vaak op mijn school gedraaid.

Op welke school zat jij?

Nancy1980
TE ERG , deze film.
Vooral Stifler.

avatar van subwoofer henk
Neg niet meer grappig

Het is dat er American Pie bij de titel staat, anders had ik de moeite niet eens genomen hem te kijken. Deel 1,2 en 3 waren erg leuk, de rest was meer een slap afreksel die toch wel weer eigenlijk vermakelijk waren. Zo ook met dit deel. Ik heb gelachen. Er zijn veel comedy's waar ik niet bij kon lachen. En bij deze wel. En veel mooie meiden. Gewoon 3*

Jammer van Stiffler, had van die personage meer verwacht:(
Grappig dat er weer een soort stukje in zat als van de eerste film, met die appeltaart. maar dan nu met een broodje..

Koektrommel
Halfje voor jennifer holland + een halfje voor louisa lytton + halfje voor mr. levenstein want ik moest grinniken om dat grapje toen de hoofdrolspeler hem opbelde.

ik vond het weer triest dfat er weer een stiffler in zit.. deze gast is volgens mij zo (gay) als de ziekte.. de meiden, daar zie je littekens van alles zitte.... das wel jammer..

verder gewon standaard... 2,5 sterren voor mij

avatar van zjandannybob
Ik vond dit deel beter dan 5 en 6, de stifler was wel echt slecht gekozen deze keer. Verder wel oke personages, niet geweldig.

eugene levy blijft geniaal.

avatar van Elineloves
Och, is hij al bijna uit? Heb de andere delen ook, maar de laatste vielen zó tegen... dat ik €12,99 toch wel prijzig vind voor iets wat ik maar een keer kijk en verder ligt te verstoffen in de kast. Waarschijnlijk zal de prijs over een half jaar wel gehalveerd zijn.

avatar van moviemafketel
Elineloves schreef:

Ja joh, deel 7 krijg je wel een keer gratis bij een appeltaart of zo.
Daar moet je geen euro aan willen besteden. Zo uitgemolken deze film en de leuke begin-cast bijna helemaal weg. Magie is er gewoon niet meer, jammer.

Deze film hoort absoluut niet thuis in het rijtje van American Pie. Persoonlijk vond ik zelf de eerste twee het beste, vier vond ik wat tegenvallen, maar deze past er gewoon nauwelijks bij.

avatar van bobfranke95
Lijkt weer een leuke, net ontvangen van bol en ga direct even kijken, wel leuk dat Eugene Levi er in zit!!!

avatar van Nijmegen
Blijft altijd amuserend!!!!

avatar van wwelover
Zo slecht was hij niet, vond hem redelijk. Gewoon weer lekker foute humor. Moet wel zeggen dat het de slechts Stiffler ooit was, godju niet alleen de acteur maar ook gewoon het personage, kreeg gewoon een hekel aan hem

avatar van brazo
Erg slecht voor American Pie. Ik heb bij alle delen genoten, maar dat ging bij deze dus gewoon niet. Slecht gekozen acteurs, en met name de zogenoemde "Stifler"...tja, daar kon ik dus écht geen Stifler in zien.

SpeedWBS schreef:
... maar deze past er gewoon nauwelijks bij.

Helemaal mee eens.

melchior7
(Ik ga ook) Even op een rijtje zetten:

American Pie (1999)
American Pie 2 (2001)
American Pie: The Wedding (A.K.A American Wedding) (2003)
American Pie: Band Camp (2005)
American Pie: The Naked Mile (2006)
American Pie: Beta House (2007)
American Pie: The book of Love (2009)

Vorige week heb ik geruchten gevonden over een deel 8..
ze zeiden dat het zou heten:
American Pie: Band Camp 2 (2011)
Geen idee of het echt is..
Website ben ik vergeten.

Of de film nou saai, dom of niet leuk was of weet ik het.
American Pie is nog steeds mijn favoriet is dit hele genre, en wees blij dat ze tenminste nog films maken!

Daarom geeft ik ze een 4.5, omdat ik American Pie gewoon steun en push en dan in de hoop dat ze naar aanleiding van, nog een film te maken. En zo voor ieder wat wils.

Tenenkrommend.. met veel moeite uitgekeken.

avatar van Justinw
Lekker uitmelken, ga binnekort the book of love kijken

avatar van Justinw
Miron schreef:

Op welke school zat jij?

Walterbosch Apeldoorn Havo

avatar van DonOswaldo
At_Rewrite- schreef:

en toch is het van makers die waarschijnlijk gewoon op het succes van american pie willen meeliften

avatar van Jeremiah1989
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat een vreselijke film...

avatar van Clement
Heb nu net deze film bekeken en vond hem echt shit.
Ik vond de andere delen nog wel gaan maar dit deel is echt slecht.
Gewoon de mensen die zogenaamt de karakters van vroeger moeten voorstellen zijn gewoon niet leuk meer.
En Stifler moet normaal de meest gekke figuur zijn maar hier is hij helemaal niet leuk.
Geef hem echt een slecht cijfer. 1,5

avatar van rep_robert
De American Pie reeks wordt echt met het deel slechter.

De film heeft gewoon weinig inhoud en probeert te graag om grappig te zijn.
De beginscene alleen al? Welke mafkees verzint het nou om zijn lul in een broodje pindakaas te stoppen. Je hebt echt een zieke geest als je van een broodje met pindakaas uberhaupt geil kan worden.
Dat van de appeltaart uit deel 1 was nog grappig en begrijpelijk, maar dit gaat me toch erg ver.
Dat komt ook omdat in deel 1 nog een beetje aan karakterontwikkeling werd gedaan, je kon meeleven met de personages. Dat ontbreekt je totaal hier, het enige waar de filmmakers voor willen gaan is het laten zien van zoveel mogelijk tieten. In dat opzicht zijn ze zeker geslaagd ja.

Ben blij dat het Stifler personage hier geen grote rol speelt, want wat een ongelooflijk irritante en slecht acterende drol is dat hierin zeg. Ik hoop dat die gozer hierna een acteerverbod krijgt, want het enige wat hij mensen hiermee bezorgt is een accute neiging om jezelf een nekschot te geven.
Sean William Scott was nog geniaal als Stifler in de eerste drie delen, daarna proberen ze er wanhopig nog iets van te maken, kap daarmee, alsjeblieft.

Verder komen de vele clichés voorbij en met als grootste dieptepunt de digitale eland die Stifler even van achteren neemt. Denk niet dat ik ooit zoiets triests heb gezien in de hele American Pie reeks.

Het is maar dat ze naast al die siliconentieten nog een heleboel charismatische vrouwen met een lief koppie in de film hebben gestopt, want andere positieve punten heb ik niet te vermelden over dit stuk stront dat zichzelf een American Pie film noemt.

Hoop dat dit de laatste is en mocht er wel een deel 8 komen, dan wat beters dan dit dieptepunt uit de AP reeks. Jammer dat die vervolgens allemaal die stempel van American Pie krijgen, die doen namelijk de originele triologie geen eer aan.

avatar van erpunited
Typische american pie film. Ik vind ze altijd wel geinig alleen sommige dingen waren het allemaal net niet. stiffler was slecht vooral da stukje met die eland. super nep. Ik heb toch wel genoten maar ik weet niet ofdat ze nog wel door moeten gaan met american pie films. Misschien kunnen ze beter stoppen

avatar van jeroentjuhhhhh
Pijnlijk niet grappig.

American pie is ondanks het gebrek aan humor in de laatste 3 delen toch altijd een film die ik aan zal zetten.
Helaas word het wel met het deel slechter en dat voorspelt niet veel goeds voor de komende delen.

Dit keer zijn opnieuw de personages irritant, vooral die dikke.
Geen enkele 'grap' heeft zelfs maar een lach op m'n gezicht weten te krijgen, dat is toch redelijk triest (Zeker wanneer ik om de slapste en smerigste humor mezelf kapot kan lachen) Dieptepunt is absoluut die scene met die eland, welke kleuter bedenkt deze humorloze meuk?

En die stiffler, wat een idioot Heel flauw, heel slecht gespeeld, irritant zoals de rest maar dan nog net een stapje verder willen gaan.
De dames zijn wel weer goed te doen in dit deel, dat is zoals verwacht wel weer een pluspunt.

1.5*, omdat het een vlot wegkijkend tijdverspillertje is.
Meer kan ik absoluut niet geven

avatar van Elineloves
STOP MET UITMELKEN, HET IS KLAAR NU!

Wat een vreselijke film. Laten we een paar hete chickies er in gooien en dat zal deze film redden. Niet dus. Acteren is vreselijk, verhaal idem dito, en humor? Welke humor?

Bah, kappen met die onzin zeg. Steek het geld liever in iets anders.

avatar van Xen0n
Op zich was deze dan nog niet zo slecht, ik heb slechtere American Pie's gezien... Best leuk gecast, alleen degene die Stifler speelt..? Wat een droogkloot De Stifler is na 1,2 en 3 niet meer te evenaren, jammer is dat.

avatar van van duijn
Vond er een beetje overdreven veel seks in voorkomen....:P

*2.5