American Pie Presents: The Book of Love (2009)

geregisseerd door John Putch
met Bug Hall, Kevin M. Horton en Brandon Hardesty

Tien jaar na de avonturen in American Pie, ontdekt een stel nieuwe leerlingen van East Great Falls High hun 'Bijbel', verborgen in de bibliotheek. Het probleem is echter dat het boek beschadigd is door één van die leerlingen. Ze nemen contact op met Noah Levenstein (Eugene Levy), die samen met de jongens probeert om de verhalen in de Bijbel weer terug te krijgen.

avatar van Rambo91
In Film > Algemeen > American Pie 7?:

Ik ben benieuwd of er een American Pie 7 komt, weet iemand hier misschien iets van??
Ik vind die films prachtig!!

Zijn d'r al zes dan? Ben volgens mij tot de vierde gekomen. Hoe zijn die andere twee?

avatar van Die Hard,Willis
gotti schreef:
Hoe zijn die andere twee?
Verschrikkelijk, slecht, bagger, troep. Zoiets moet je je erbij voorstellen.

avatar van NXter
Lijkt Me Ook Geweldig American Pie 7, Of EuroTrip 2? Misschien Een Nieuw Deel Van Roadtrip/The New Guy? Fantastische Films

Nomak
Misschien eens iets anders en origineel bedenken in plaats van de American Pie reeks zo uit te melken.

avatar van Seam

avatar van -Roald-
Seam schreef:

Van mij mag er wel een 7e deel komen

avatar van Ruben1994
en die komt er vast wel, (hoop ik )

avatar van Lexcoaster
Aleen de eerste drie delen zijn redelijk leuk, de laatste 3 zijn verschrikkelijk. Geen deel 7 van mijn part.

avatar van pampie
Lexcoaster schreef:

klopt. de eerste 3 horen ook gewoon bij elkaar. het verhaal verloop in de 3 films klopt wel redelijk. bij deel 4,5,6 is er duidelijk geen vervolg te zien op het american pie verhaal. Jim is getrouwd met die nymfo en het is afgedaan eigenlijk.

Mag hopen van niet, idd alleen de eerste 3 zijn leuk. Heb nu de totale box van de 6 dvd's gekocht dus k hoop niet dat er nog één uitgebracht wordt.

avatar van M1kee
Beetje jammer dat bijna iedereen American Pie zo afkraakt, vind het zelf niet geweldig, maar wel gewoon goeie films, niks mis mee

avatar van missl
Ik vind het niet leuk. Stomme humor.

maar dat terzijde. Ik vind niet dat ze een nummer 7 moeten maken want op een gegeven moment houd het toch op grappig te zijn en dan halen ze alleen nog maar oude koeien uit de sloot.

avatar van BlueJudaskiss
NXter schreef:

Road Trip 2 en Van Wilder 3 komen er aan...

avatar van Baard
Tsja, American Pie is heerlijk om te kijken met een paar maten voordat je bijvoorbeeld op stap gaat. Het motiveert om gek te doen .

Van mij mag er een deel 7 komen.

wat zijn nog meer films die lijken op american pie en road trip en van wilder en zo ??

vind het echt supper films !!!!!!

avatar van happie
Nee alsjeblieft niet!!

avatar van niethie
Misschien een met een pasgeboren baby in het plot. Het kan leuke momenten opleveren mocht iedereen weer meedoen.

avatar van Amercianpie
ik hoop echt dat er een deel 7 komt! vond alle AMP films nog geweldig:D die humor ook!

Vind het echt een van de beste tienerfilms die er zijn, maar een 7de, gaat te ver...Tiener films zijn uit op dit moment lijkt het wel1

avatar van Kr!kke
Van mij mag er ook gerust een 7e deel komen

Laat maar komen , maar ze moeten niet af gaan wijken van de humor die in 1, 2 en 3 zaten

Ik sluit me toch aan bij de mensen die het tot deel 3 nog goed vinden.
Deel 3 was ook al wat minder vond ik persoonlijk maar ging nog, vanaf dan is het serieus op achteruit gegaan vind ik toch persoonlijk.

avatar van JDSsmetje
Even op een rijtje zetten:

American Pie (1999) 3,8
American Pie 2 (2001) 3,4
American Wedding (2003) 3,4

American Pie Presents Band Camp (2005) 2,9
American Pie Presents: The Naked Mile (2006) 2,4
American Pie Presents: Beta House (2007) 2,3

Het gaat steeds bergaf met de American Pie reeks maar echt verveeld heb ik praktisch nog nooit gedaan bij zo'n filmpje. Maar het zijn ook zo'n filmpjes om samen met je vrienden te bekijken en je verstandsknop een beetje lager te zetten en de humor een eerlijke kans te geven. Dat de laatste 3 goed zijn kan ik niet echt zeggen maar ze zorgen toch voor een beetje vermaak en een zevende deel kan er echter wel bij. Waarom niet ?

avatar van Miron
Jawel, lekker veel stereotypes, slechte acteurs, drank/seks, foute humor, een paar cheerleaders en je hebt een geweldige vmbo film.

Mag van mij blijven doorgaan.

avatar van Ajax&Filmfreak
van mij ook alleen ik kijk niet

avatar van Ajax&Litmanen1
American Pie: Book of Love Trailer - FilmTotaal filmnieuws

Sja....
Gewoon een soort deel 1 maar dan met nieuwe acteurs.

avatar van Metalfist
Hoort dit normaal niet de ondertitel American Pie te krijgen? Nu is de film bijna niet meer te vinden en ben ik alleen maar op de film terechtgekomen door de trailer van Ajax&Litmanen1 in het Film >> Algemeen >> American Pie 7? topic.

avatar van Kr!kke
tja, delen 1 t.e.m. 6 vond ik wel redelijk vermakelijk, hopelijk stelt deel 7 niet teleur.