American Pie Presents: The Book of Love (2009)

geregisseerd door John Putch
met Bug Hall, Kevin M. Horton en Brandon Hardesty

Tien jaar na de avonturen in American Pie, ontdekt een stel nieuwe leerlingen van East Great Falls High hun 'Bijbel', verborgen in de bibliotheek. Het probleem is echter dat het boek beschadigd is door één van die leerlingen. Ze nemen contact op met Noah Levenstein (Eugene Levy), die samen met de jongens probeert om de verhalen in de Bijbel weer terug te krijgen.

avatar van Knisper
Alleen officiële (en echt gebruikte) titels horen hier te staan. Wordt er een American Pie-onderdeel aan de titel toegevoegd, wordt die hier ook vermeldt.

nachtbraker
Vind geen enkele grap geslaagd in de trailer,niks dat ook maar een kleine glimlach tevoorschijn tovert en als dat in een trailer al niet kan zegt dat genoeg.
Kijk ik liever superbad nog een keer,denk dat ik om die trailer al meer lach dan om deze hele film.

avatar van JDSsmetje
Ziet er heel flauw uit

avatar van Justinw
Gewoon film die kijk je met wat jongere vrienden en idd zoals iedereen al zegt verstand op nul, en kijken die hap. films werden vaak op mijn school gedraaid.

1 ster voor de lekkere wijven

avatar van Bla
Bla
Geintje zeker dit? Hebben ze na al die prut er nog één doorheen weten te krijgen?

1 2 en 3 waren bruut
daarna was het bagger
en ook deze mag niet in de schaduw van pie staan
los daarvan en wat de film zelf betreft, weinig gelachen

avatar van saiyan
heb hem net gezien en vond hem erg leuk niet de pie wat je bent gewend en had ook eigelijk een andere naam moeten hebben maar als nog een leuke film om zien

avatar van DonOswaldo
waarom nog een..

avatar van Grunner
de laatste delen waren echt verschrikkelijk, is deze formule nu nog niet erg genoeg uitgemolken?

yeaah I like this movies

avatar van Ninto
Totale bagger, en toch vermakelijk...

Maar hoe hard kan je zo'n gruwelijke personage als Stiffler verkrachten? Wat een mongool is het in dit deel.

avatar van Ajax&Litmanen1
Did you create the Bible? No..that was God.

Omdat ik alle delen van deze bekende serie heb gezien, heb ik me ook maar aan deel 7 gewaagd. Ik had eigenlijk nauwelijks goede verwachtingen van deze film omdat deel 4 tot 6 ook al matig waren en mijn gevoel kwam uit.
American Pie: The Book of Love is gewoon slecht. Bijna alles is slecht aan deze film en hieronder kan je lezen waarom.

- Sowieso is het hele plot gewoon gejat van deel 1 alleen hebben ze het iets anders verpakt. Kom op, wees eens origineler.

- De personages hadden echt 0,0 karakterinhoud. Juist de leuke karakters maakten van American Pie 1 tot 3 leuke films omdat ze symphatie opwekten. De karakters in AP 7 wekken alleen irritatie op.

- Daarop doorgaand; wat een vreselijke rollen met vreselijk acteerwerk in deze film zeg. Die dikke gast met die bril was echt vreselijk slecht. Zelden iemand zo kut zien acteren. En hij was verder erg storend. Dit geldt ook voor dat jongere broertje met zijn filmpjes. Damn, heel ergerlijk. Net als deze versie van 1 van de personages uit de Stifler familie. Wat een knuppel zeg. Slecht geacteerd, niet grappig en gewoon overbodig. Ik denk met weemoed terug aan de echte Stifler uit deel 1, 2 en 3. Die was geniaal. En dan die moeder van de hoofdrolspeler die steeds de rol overneemt die Mr Levenstein in de 1e films had met onbedoelde goede adviezen....echt heel erg niet leuk meer.

- Leuk dat mr. Levenstein weer op mag draven maar gebruik hem dan langer dan krap 10 minuten. Die man is trouwens pas leuk als hij genante dialogen aan kan gaan. Hij was in AP 7 gewoon niet grappig en erg overbodig. Zonde dat die man zich trouwens nog leent voor zulke films want hij is best een geinig acteur.

- En wat deel 1 tot 3 zo leuk maakte naast de leuke personages waren geslaagde grappen. Die vond ik in deel 4 tot 6 al nauwelijks meer terug maar in deel 7 al helemaal niet meer. Alleen de intercom grap in de kerk bezorgde me een glimlach.

Is de film totaly crap? Ja. Pluspunten? Ja, dat wel. De film zit wel tjokvol met prachtige vrouwen zeg die ook nog het nodige van zichzelf tonen. Dat was de enige reden dat ik deze film geen 0,5* ga geven. Half puntje erbij en het komt dus op 1* uit. Kap maar met deze reeks.

Indien je de vorige drie films niets vond is de kans klein dat je deze film wel goed zal vinden.

Zelf vond ik het een zeer vermakelijke film, Book of Love is veel beter dan de gemiddelde straight-to-DVD tienerkomedie.

Zeer goed weeral maar de 1 ste 3 zijn nog altijd de beste in deze was stifler redelijk zwak gespeeld

avatar van ErwinH
Nog slechter dan de vorige.

avatar van Guinness
De 1e 3 en deel 6 zijn goed, deze viel op enkele momenten na behoorlijk tegen.

Goed vervolg. 1tot 3 blijven de beste films. de past goed bij de films die der achter komen. Verhaal was goed. Niets speciaals.

avatar van canciser
2* Slecht geacteerd, slechte special effects en weer een onzin verhaal. Toch wel vermaakt door sommige grappen. 2*

avatar van RickZ
Standaard amerikaanse highschoolkomedie met veel topless chicks die alle 2 de sterren verdienen.

avatar van Timothyvdmeer
Dat ze hier nog steeds een budget voor krijgen .
Maar het zal nog steeds wel goed ontvangen worden...

Kijk gewoon lekker deel 1-3 dat zijn de beste.

Het blijft leuk
Alleen deze stiftler vond ik niks

4.0 *

avatar van Minotaures
Inmiddels voor 12,99 bestelbaar bij de FRS.

Persoonlijk vindt ik dat ze ermee mogen ophouden, met het vervolgen van de American Pie reeks. Deel 4 met Band Camp was nog wel leuk, maar ik denk dat het een beetje welletjes is geweest.

avatar van scumrules
Heb 'm net gezien, maar ik vond 'm opzich wel vermakelijk, maar ook niet meer als dat. Maar je mist toch de types die American Pie altijd zo leuk hebben gemaakt.(Eigenlijk alleen 1,2 en 3).

Als ik deze film als een American Pie film zie dan is het gewoon een waardeloze film. Ik heb daarom ook geprobeerd niet aan de originele films terug te denken. Dan is deze film nog best te doen en verdient van mij nog 2,5 ster.

avatar van Ant
Ant
Waardeloze film. Kom op zijn minst dan met chicks die geen nep tieten hebben. Ik heb serieus ergens een shot gepauzeerd en daar zag je 10 cm litteken.

avatar van canciser
Ant schreef:

precies, dat heb ik dus ook gezien. toen dacht ik nog dat het een schaduw of iets dergelijks was, toen ik hem pauzeerde was het een dik litteken, te slecht.

avatar van Justinw
En jah hoor de filmreeks voor middelbare scholieren gaat verder met een deel 7, ga hem binnenkort wel ff kijken met een krat bier en wat vrienden(anders ben ik er te nucher voor), waarschijlijk gaat het verder waar het is opgehouden en dat is slechter worden,
1 t/m 3 waren goed de rest werd al minder.

avatar van moviecrazy91
Deze film kan natuurlijk niet tippen aan de eerste drie delen. Maar voor de rest heb ik me toch redelijk vermaakt met deze tienercomedy.

Al was deze nieuwe stifler wel echt niks.

avatar van Justinw
dat is noujuist het punt de stiflers worden steed slechter
de eerste, "Steve Stifler" gespeeld door Seann William Scott was gewoon de beste en dat ze een 2e stifler creeren en een vervolg maken oke maar het gaat weer de uitmelkerij kant op wat veel goede films verpesten. Zoals we zien maakt Sylvester Stallone nog even een Rambo 5 en een Rocky 7 zo werden film series verpest en dat vind ik zonde. Maarja als er mensen opaf komen en ze er nog geld aan verdienen hebben ze een punt, maar het siert ze niet.

avatar van DLX2010
Het gaat steeds bergaf met de American Pie reeks maar dat was al bekend vanaf (band camp),