The Final Destination (2009)

Alternatieve titel: Final Destination 4

Horror / Thriller

geregisseerd door David R. Ellis
met Bobby Campo, Shantel VanSanten en Nick Zano

Nick en een paar vrienden gaan voor het weekend naar een circuit om een autorace te bekijken. Er gebeurt echter een verschrikkelijk ongeluk. Een auto rijdt met hoge snelheid het publiek in. Er vallen veel doden en het lijkt er zelfs op dat het stadion in elkaar gaat vallen, totdat Nick erachter komt dat het maar een visioen was. Hij besluit om samen met zijn vrienden te vluchten voor wat komen gaat, maar de ''dood'' zal de overlevenden blijven achtervolgen om alles wat gebeurd zou moeten zijn, recht te zetten.

aerts007
Iemand heeft hem blijkbaar al gezien?

avatar van Leland Palmer
aerts007 schreef:
Iemand heeft hem blijkbaar al gezien?

Nee, dat kan niet, want ze zijn nog aan het filmen.

Final destination 3D lijkt me vet om te zien

avatar van Resh
Alleen in de bios kun je het 3D bekijken? Dus niet bijvoorbeeld op Dvd?

LEIDENAAR187
Final destination 3 was een grote teleurstelling dus ze mogen wel kappen...

avatar van Kr!kke
LEIDENAAR187 schreef:
Final destination 3 was een grote teleurstelling dus ze mogen wel kappen...

ik vond de derde zeker zo goed als de eerste, laat die vierde dus maar komen !

avatar van jeroentjuhhhhh
Leuk
Deel 3 was wel iets minder, maar in 3d word dit 4e deel denk ik weer wat beter.

avatar van FrisoBoei
Na het kijken van My bloody valentine (erg slecht, maar wel 3d is wel vet) kijk ik hier wel naar uit. Vond final destination sowieso altijd al vet en het leent zich prima voor 3d!

avatar van JDSsmetje
Kijk hier echt naar uit ! Vooral omdat de films niet in dalende lijn zijn. Deel 1 was zeer goed, 2 was fantastisch, 3 was ook zeer goed en nu 4...

avatar van Elineloves
Ik heb ook met plezier naar de eerste 3 delen gekeken, ik ben benieuwd naar deel 4!

Heb 3 ook gezien, ik ben geen mens die van Horror/Trillers houdt maar deze valt me op één of andere manier toch in de smaak

Dus kan niet wachten tot hij uitkomt.

je kunt 3-d bekijken op een flat-screen tv en op blue ray zo deed ik het met Journey to center of the earth.

Deze film weet niet goed wat ik er moet van verwachten.
Want steeds zitten er van die vrouwen in die niet kunnen acteren.
Enkel jammer dat die vrouw die de eerste heeft overleeft deze jongeren niet meer kan waarschuwen voor de gevaren van de dood te ontwijken ... dus afwachten maar.

kaydegreef
De vorige drie delen waren zeer leuke en originele horrorfilms.
Deze ga ik dus zeker in de bioscoop gaan bekijken

aerts007
Mie too!

avatar van MNV2
Damn.. nog een film die ik dit najaar wil zien.

deel 1 vet ,deel 2 leuk,maar deel 3.....pff wat een domme kinderacthige komedieflop
dus ben benieuwd naar deze film

avatar van MNV2
Ik vond deel 3 juist beter dan deel 2, het verhaal van deel 2 rammelde langs alle kanten, en ik vond de rollercoasterintro van deel 3 knapper (deel 1 blijft wel het beste deel).

avatar van stan
Wauw wat een poster

Als hij zo goed zal zijn als de eerste staat hij waarschijnlijk in mijn top 10

avatar van rokkenjager
Laat maar komen!

avatar van Ajax&Litmanen1
Ghehe best leuke trailer. Ik kijk er naar uit!
De Final reeks is altijd erg vermakelijke horror met komische randjes.

avatar van wyatt earp
Aan de trailer te zien word het weer zoals we gewend zijn. Laat maar komen.

avatar van MNV2
Ik ben vooral benieuwd naar de 3D ervaring, maar de trailer ziet al vast erg goed uit..

haha vet! wist niet eens dat hij kwam. Hier kijk ik naar uit vond de eerste 3 delen echt vet

avatar van Elineloves
Ben zeer benieuwd!

avatar van edouard
Ben toch wel benieuwd ben naar de 3D ervaring, hoewel het verhaal natuurlijk wéer hetzelfde liedje is..

avatar van M.Goodkat
Bring It On!!!

avatar van Zizzo
ik begrijp sommige film makers echt niet, waarom word deze "the final destination" inplaats van final destination 4? zooo jammer

Ben het met zizzo eens! Zelfs met de vormgeving zitten ze altijd weer te kloten en zo ook met de naam. Mocht er nu een 5de deel komen hoe gaan ze niet weer noemen... Zelfde als de fast and the furious serie zitten ze met alles te kloten. Waarom kunnen ze nu niet gewoon het concept van een hoes en een naam gelijk houden heb je gelijk ook herkenning dat het 1 uit de serie is!

On topic: Trailer ziet er leuk uit en boeiend. Maar wat ik niet snap en wel gelezen heb is dat het niet zo 1 2 3 bekend werd wie er dood zou gaan. Nu ik de trailer zie, zie je wel wie er dood gaat en wanneer. Ben benieuwd of dit zo in de trailer met opzet is gezet en het verhaal anders loopt anders vind ik dat nog steeds een minpunt aan de serie.

Het idee dat je een scene ziet en weet die is de volgende. Nu is het ook moeilijk om op te zetten. Maar als ze het beloven moeten ze er niet vanaf wijken!