The Final Destination (2009)

Alternatieve titel: Final Destination 4

Horror / Thriller

geregisseerd door David R. Ellis
met Bobby Campo, Shantel VanSanten en Nick Zano

Nick en een paar vrienden gaan voor het weekend naar een circuit om een autorace te bekijken. Er gebeurt echter een verschrikkelijk ongeluk. Een auto rijdt met hoge snelheid het publiek in. Er vallen veel doden en het lijkt er zelfs op dat het stadion in elkaar gaat vallen, totdat Nick erachter komt dat het maar een visioen was. Hij besluit om samen met zijn vrienden te vluchten voor wat komen gaat, maar de ''dood'' zal de overlevenden blijven achtervolgen om alles wat gebeurd zou moeten zijn, recht te zetten.

avatar van Idol
Final Destination 4 komt eraan!

Final Destination: Death Trip (2009) - imdb.com

vond de vorige 3 delen wel goed, dus ben wel blij met dit nieuws... wat jullie?

ook Jeepers Creepers III is in ontwikkeling, maar hier is verder geen info over bij imdb (tenzij je een pro account hebt!)

Jeepers Creepers III (2011) - imdb.com

avatar van aunuscus
als ik geluk heb spelen ze hem nog enkele dagen na mijn 16de verjaardag

gebruiker_56935
Final Destination 1 vond ik echt gaaf. De delen daarop wat minder. Ik hoop niet dat ze hem te snel afraffelen zoals de meeste uitgemolken filmreeksen.

avatar van wyatt earp
Ik vond films steeds beter worden, dus ik heb goede verwachtingen voor het volgende deel.

Pff, met FD3 verloren ze het originele verhaal, het mag nu wel stoppen.

djelle
De nieuwigheid is er wel wat af, maar vind het nog steeds een geweldig concept met ongeveer dezelfde houdbaarheidswaarde als de klassieke slasherformule. Ik vind de Final Destination reeks één van de beste franchises sinds Die Hard. Laat maar komen dus dat vierde deel!

avatar van flrois
14 augustus 2009..:P Morgen is precies één jaar wachten..

Serieus, wacht je al een jaar op Final Destination 4?

avatar van aunuscus
Angrod_Pallanén schreef:
Pff, met FD3 verloren ze het originele verhaal, het mag nu wel stoppen.

final destination begint me te vervelen.. Het is bijna altijd hetzelfde: een paar groepjes die iets voorkomen en aan de dood ontsnappen maar de dood zit hun achterna.. het begint na een tijd te vervelen.. 1 en 2 waren geweldig.. maar 3 heb ik zeker niet in de cinema gekeken en wel gekocht.. maar voor deze ga ik niet eens de moeite doen om hem te kopen..

avatar van jeroen65
Deze film zal Final Destination: Death Trip 3D gaan heten. Lijkt me wel interessant om deze film in 3D te zien

Milan07
Leuk, ik vind ze alle drie helemaal geweldig. ben erg benieuwd in 3D.

avatar van IcU
IcU
Ik ben gewoon geen fan van 3D. Ik blijf het toch altijd dubbel zien en het is iets voor in een attractie park. Jammer dat het nu een trend aan het worden is.

Ja, het wordt nu toch echt een slap verhaal. Ze proberen niet eens aan het imago van slappe tienerhorror te ontkomen. Kan niet zeggen dat ik er naar uit kijk, maar in ieder geval proberen ze met originele ongelukken op te komen.

Steve-a
Toch zal dit wel vermakelijk worden.

avatar van stan
Wil ik zien!!
Ik hou van Final Destination
Al was 3 wat matig, had niks met de verhalen te maken die ze in 1 & 2 hadden gemaakt. Toen zag ik nog de connectie en met het terugwerken enzo en in 3 doen ze weer precies hetzelfde :S

Maarja. Hoedanook ik wil m zien

avatar van uberjason
Ik ook, Stan,

ik had altijd al es een 3-D horror willen zien in de bios, maar ik was nog te jong voor Jaws 3-D , Amityville 3-D en Friday the 13th 3-D

Final Destination vind ik tot nu toe allemaal best vermakelijk, alleen na deel 2 behoorlijk voorspelbaar. Niet te min blijven het films die anders zijn dan het geeikte slasherfilm gehalte, wat de mogelijkheden eindeloos maakt. Ik ga hem zeker zien, en ben benieuwd of de race auto's ook daadwerkelijk me om de oren vliegen haha....word vast ontzettend lachen.

avatar van 606
Deel 4 of Gewoon deel 3D

avatar van Kr!kke
ik heb voorlopig alleen de derde gezien, en vond hem dik meevallen
ik kijk wel uit naar deze

avatar van Xen0n
Nou, Kr!kke. Dan zijn 1 en 2 volgens mij aanraders voor je;) Die waren namelijk beter dan 3, naar mijn mening...

Ik kijk ook erg uit naar deze, maar van dat 3D weet ik wat te denken... Ik heb er nog nooit een film in gezien. Gewoon bluray zal hij toch ook komen?

Deze lijkt me ook wel wat gaan worden. Ik vergelijk hem een beetje met saw terwijl ik saw iets beter vind wat betreft de moorden die volgen. Maar deze reeks boeit me ook wel lekker

Ik ben benieuwd hoe deze is, hopelijk beter dan deel 3. 1 & 2 waren wel leuk, maar 3 een tegenvaller. Dus ben erg benieuwd...

avatar van wyatt earp
Aan het verhaal te zie is het concept nog steeds hetzelfde. Maar wat moet ik me voorstellen bij 3D? Toch niet met zo'n klote brilletje? Vorige 3 delen waren wel leuk, dus ik hoop dat dit ook wat word.

avatar van Xen0n
wyatt earp schreef:

Ja dat vraag ik me ook af inderdaad, want 3D is ook niet alles volgens mij. Ik zou het misschien liever zien op gewoon beeld...

DeeJayConQuest
Ben wel benieuwd naar 3d en helemaal ook nog es BLUE RAY...

avatar van robkuh1984
Al zal het verhaal identiek zijn aan de 3 vorige delen, toch ben ik wel beneiuwd, zeker door het 3d-gebeuren, maar ook omdat ze op gebied van special effects niet stil hebben gezetten en er dus nog meer ranzige moorden zullen plaatsvinden.

benieuwd
ik vind het wel raar dat de film als eerste bij ons in de zalen komt,
een paar dagen erna pas in de USA en UK en al de rest...
maja...

mathias265 schreef:
benieuwd
ik vind het wel raar dat de film als eerste bij ons in de zalen komt,
een paar dagen erna pas in de USA en UK en al de rest...
maja...

ik bedoel dan wel België en ni Nederland want in Nederland komt hij pas den 27ste augustus uit, bij ons den 19de, ni veel vroeger ma dis vroeger

Deze film wordt in 3d vertoont in onze bioscoop. lijkt me echt vet.

final destination 3d is het zo dat het lijkt dat je midden in de film zit